Ga naar inhoud
GENEGEERD

Opwindradio


TyrionLannister

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Haha, ik weet wel elke radio ik heb 12! Ik bedoelde dat ik niet weet welke radio in die film zit... Ja hij bevalt erg goed, alleen niet veel om tegen te praten hier een ik ben helaas al mij portofoons kwijt geraakt(don 't ask) Dus zelf testen is nog niet van gekomen

 

 

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het, ze zijn heel lastig aan te komen als je niet de volle pond wil betalen. Het is een radio die ik al meer dan een jaar misschien wel twee(ben niet zo goed met tijd) op mijn wens lijst had staan maar te duur vond. Maar toch altijd mijn voorkeur had ivm mogelijkheid tot zenden, am,fm, zaklamp, opwindbaar maar wel aa batterij mogelijkheid. Vooral de veelzijdigheid vind ik fijn. Zo schrijvende moet ik misschien maar een review schrijven... maar ik dwaal af. Wat ik wilde zeggen was dat ik met geduldig eBay afspeuren hem nu inclusief verzenden voor 65 euro heb gekocht. Geduld voorzover we die luxe nog hebben is een schone zaak

 

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook al eens aan luxere opwind/solarradio's zoals die Midland gedacht. Helaas verzendt Amazon.com radio's niet naar Nederland. Voorlopig heb ik alleen een DEGEN DE13 opwind/solar radio-zaklamp met usb-poort op eBay gekocht (20 EUR ìnclusief verzendkosten)

 

Ik heb in zo'n gelijksoortig geval gebruik gemaakt van http://usa2you.nl/HoeWerktHet.htm

Ging prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...