Ga naar inhoud
GENEGEERD

Dijsselbloem: effecten crisis duren nog jaren

Kans
 Share

Recommended Posts

Ik zal maar meteen van wal steken en Dijsselbloem als optimist bestempelen, niks mis mee, als onze politieke kopmannen doom en verderf gaan verkondigen dan zou ik:

a) mijn mening moeten herzien en daar baal ik meestal van als dat moet

b) zal er meteen echt een teringzooi ontstaan ( denk ik).......

Maar deze uitspraak was weer een feest van politiekestruisvogel herkenning:

" groei boven de 2 procent hebben we echt nodig om schulden weg te werken en de werkloosheid omlaag te drukken."

Nou nou meneer Dijsselbloem, hoe gaan we precies die 2% groei krijgen.

En hoelang moet die dan aanhouden?

Heeft die meneer niet de lagereschool afgemaakt zodat hij zelf tot het geniale inzicht kan komen dat oneindige groei onmogelijk is in een beperkt systeem ( de aarde).

Wordt het niet eens tijd dat de regering met plannen komt met hoe eea op te lossen, schade beperking, mocht die groei er niet komen?

Sterker wordt het niet tijd om met plannen te komen hoe om te gaan als de dollar instort, de beurzen corrigeren naar een reeele waarde?

En durf ik het te vragen...? ... JA HOOR:

Wordt het niet eens tijd dat de regering zich gaat afvragen wat er gaat gebeuren als:

De dollar instort EN

Ebola in Nederland is EN

De euro instort EN

MH17 blijkt te zijn neergeschoten, bewust, met voorbedachte raden en niet door seperatisten of Rusland EN

Er een bankrun ontstaat EN

DE oorlog in oekraine ontspoort EN

De IS blijft bestaan en hun macht vergroot EN

De olie doordoor twee keer of meer zo duur wordt EN

De banken instorten en zo alle welvaart laten verdampen EN

De pensioenpotten om dezelde reden waardelos worden of geroofd worden EN

ENZ.

En dus de bevolking wakker te maken en zich tenminste een beetje te laten voorbereiden op het vrijwel onmogelijk te voorkomen scenario dat het de komende jaren en veel langer onze welvaart enorm zal krimpen?

Nee ik denk het niet...

Slaap lekker Dijsselbloem, slaap lekker Nederland..

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik zal maar meteen van wal steken en Dijsselbloem als optimist bestempelen, niks mis mee, als onze politieke kopmannen doom en verderf gaan verkondigen dan zou ik:

a) mijn mening moeten herzien en daar baal ik meestal van als dat moet

b) zal er meteen echt een teringzooi ontstaan ( denk ik).......

Maar deze uitspraak was weer een feest van politiekestruisvogel herkenning:

" groei boven de 2 procent hebben we echt nodig om schulden weg te werken en de werkloosheid omlaag te drukken."

Nou nou meneer Dijsselbloem, hoe gaan we precies die 2% groei krijgen.

En hoelang moet die dan aanhouden?

Heeft die meneer niet de lagereschool afgemaakt zodat hij zelf tot het geniale inzicht kan komen dat oneindige groei onmogelijk is in een beperkt systeem ( de aarde).

Wordt het niet eens tijd dat de regering met plannen komt met hoe eea op te lossen, schade beperking, mocht die groei er niet komen?

Sterker wordt het niet tijd om met plannen te komen hoe om te gaan als de dollar instort, de beurzen corrigeren naar een reeele waarde?

En durf ik het te vragen...? ... JA HOOR:

Wordt het niet eens tijd dat de regering zich gaat afvragen wat er gaat gebeuren als:

De dollar instort EN

Ebola in Nederland is EN

De euro instort EN

MH17 blijkt te zijn neergeschoten, bewust, met voorbedachte raden en niet door seperatisten of Rusland EN

Er een bankrun ontstaat EN

DE oorlog in oekraine ontspoort EN

De IS blijft bestaan en hun macht vergroot EN

De olie doordoor twee keer of meer zo duur wordt EN

De banken instorten en zo alle welvaart laten verdampen EN

De pensioenpotten om dezelde reden waardelos worden of geroofd worden EN

ENZ.

En dus de bevolking wakker te maken en zich tenminste een beetje te laten voorbereiden op het vrijwel onmogelijk te voorkomen scenario dat het de komende jaren en veel langer onze welvaart enorm zal krimpen?

Nee ik denk het niet...

Slaap lekker Dijsselbloem, slaap lekker Nederland..

Prep ze,

K a n s

Hee! Iemand heeft jou op Facebook gezet! Of heb jij een NickName Connie Arnoldus?

Link naar reactie

Mmmmmm. Weer veel van het zelfde. Wat gaan we doen? Ik bedoel in constructieve oplossing.

Er is maar één oplossing; radicale verandering. Pas als genoeg mensen wakker worden, en gaan eisen dat het anders moet, desnoods afdwingen door geen belasting en premies te betalen, gaat er wat gebeuren. Zo lang de meute blijft geloven in de sprookjes van de overheid en de leugens van de bank elite, gebeurt er geen moer.

Link naar reactie

Er is maar één oplossing; radicale verandering. Pas als genoeg mensen wakker worden, en gaan eisen dat het anders moet, desnoods afdwingen door geen belasting en premies te betalen, gaat er wat gebeuren. Zo lang de meute blijft geloven in de sprookjes van de overheid en de leugens van de bank elite, gebeurt er geen moer.

Daarom hoopte ik ook erg op de afscheiding van Schotland ... zodat er eindelijk *iets* in beweging komt. Helaas, een iets te groot % bleef geloven dat ze het niet zouden redden zonder Londen.

Link naar reactie

Niet de effecten maar de crisis zelf duurt nog jaren.

De crisis zelf immers is niet opgelost, er is niets wezenlijk veranderd.

Niemand is er vervolgd, behalve een paar mislukkelingen, en het spel gaat nog steeds door, ondanks de miljarden die recent aan schikkingen werden geschoven.

Nog even geduld voor de werkelijke herschikking. De muziek speelt nog dus we dansen nog door.

Ik heb een stoel gereserveerd, u ook?

• Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...