Ga naar inhoud
GENEGEERD

Man bijt hond zoekt Prepper die zich voorbereid op Ebola.


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Beste preppers,

 

Ik weet het! Dit topic zal een hele mooie gaan worden en wie weet komt er toch iets moois uit.

 

We zijn benaderd door het geweldige programma "Man bijt hond" Een programma die als geen ander veel waarde hecht van de "gewone mens" en mensen in hun waarde laat.

 

 

Ik heb toegezegd om een oproepje op het forum te plaatsen en mochten er mensen geïnteresseerd zijn kunnen ze hier dat kenbaar maken of Kyra zelf even contacten (ze zal een account hier aanmaken) en vragen

beantwoorden.

 

 

Het Ebola virus verspreidt zich razendsnel. Jullie website heeft wegens de ongerustheid voor het virus een Ebola beschermingspakket beschikbaar gesteld. Wij van Man bijt hond vinden het erg interessant dat jullie hier mee bezig zijn.

Nu is mijn vraag of ik misschien in contact kan komen met iemand die mij hier meer over kan vertellen. Of een prepper die zich voorbereid op Ebola en dit beschermingspakket heeft ingekocht. Ik ben vooral benieuwd naar zijn of haar ongerustheid en hoe dat pakket er precies uitziet.

 

Ik hoor graag van u!

 

Met vriendelijke groet,

 

Kyra Dirksen

 

Kyra.Dirksen@kro-ncrv.nl

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik zeg:

@DickBerts

 

Dit is een uitgelezen kans om preppers in een ander daglicht te plaatsen, mits we een persoon op tv kunnen laten zien die dingen goed kan verwoorden. Dus geen Limburgse Leon, maar gewoon DICK.:cool:

 

Arme Dick, is het weer hij die aan de bak moet :)

Het zou inderdaad aardig wat maatschappelijke impact hebben als een huisarts in dit topic verschijnt, @Keyser Suze dus, maar ik verwacht dat hij zich daar niet aan zal wagen (zou ik ook niet doen). Ik denk dat enige OPSEC bewaren (dus blurren van gezicht) geen optie zal zijn bij Man bijt Hond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arme Dick, is het weer hij die aan de bak moet :)

Het zou inderdaad aardig wat maatschappelijke impact hebben als een huisarts in dit topic verschijnt, @Keyser Suze dus, maar ik verwacht dat hij zich daar niet aan zal wagen (zou ik ook niet doen). Ik denk dat enige OPSEC bewaren (dus blurren van gezicht) geen optie zal zijn bij Man bijt Hond.

 

Mee eens, maar Dick heeft het bewezen goed gedaan in NL in zeven overstromingen. Zonder als idioot te worden afgeschilderd heeft hij prima verwoord, wat eigenlijk iedere NL zou moeten weten. Je moet bij MBH toch goed uitkijken dat je niet als één of andere mafkees wordt neergezet. Maar je pakt hiermee wel hoge kijkcijfers, op BVN en in de herhaling.

 

Arme Dick ja, maar ik ben nog weinig anderen tegengekomen die dit durven en\of zouden kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arme Dick, is het weer hij die aan de bak moet :)

Het zou inderdaad aardig wat maatschappelijke impact hebben als een huisarts in dit topic verschijnt, @Keyser Suze dus, maar ik verwacht dat hij zich daar niet aan zal wagen (zou ik ook niet doen). Ik denk dat enige OPSEC bewaren (dus blurren van gezicht) geen optie zal zijn bij Man bijt Hond.

 

ja maar dan wel in silhouet en een voorraad helium ballonnen voor mijn kenmerkende diepe bromstem.

 

https://www.youtube.com/watch?v=cU8ps6okoJ4

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind wel dat @DickBerts dan een EBOLA pakket toegestuurd moet krijgen dan:)

 

Juist dat vind ik nou ook!. Ik zou het wel durven maar ik zou het niet kunnen. Vandaar dat je mij ook nog nooit op een youtube filmpje gezien hebt. Kan nog komen, met m'n verbeterde uploadsnelheid kan het nu gemakkelijker. Maar ik moet het eerste filmpje van mezelf nog zien dat ik op internet durf te zetten :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...