Ga naar inhoud
GENEGEERD

Verfen tactisch vest


Frohhman

Aanbevolen berichten

Goede middag,

 

Ik heb een vraagje m.b.t. een tactisch vest KL Desert uit '93.

 

Ik wil dit stuk graag in de kleur grijs/zwart (evt. groen) verfen/spuiten o.i.d.

De afgelopen dagen is het nut van deze vesten goed tot mij doorgedrongen en ik zou het dan

ook zonde vinden om hem niet te gebruiken.

Helaas werkt Desert niet zo heel erg camouflerend in een stedelijke omgeving vandaar dat ik

hem dan ook een ander kleurtje zou willen geven. Dan kan ik hem gewoon als back-up in orde

houden want zo heb ik er niet veel aan.

 

Als iemand toevallig een goede tip heeft om zoiets netjes te kunnen doen en dat hij dan ook

nog als het ware 'houdbaar' is voor lange tijd zou ik dat echt geweldig vinden:D

 

m.v.g.

Frohhman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Frohhman zou je misschien aan kunnen geven waarom je het nut van deze vesten ineens inziet? Met name voor een stedelijke omgeving? (nee het is geen strikvraag)

Goede middag,

 

Ik heb een vraagje m.b.t. een tactisch vest KL Desert uit '93.

 

De afgelopen dagen is het nut van deze vesten goed tot mij doorgedrongen en ik zou het dan

ook zonde vinden om hem niet te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frohhman zou je misschien aan kunnen geven waarom je het nut van deze vesten ineens inziet? Met name voor een stedelijke omgeving? (nee het is geen strikvraag)

 

haha ja hoor. Ik heb twee relatief kleine BOB's staan. Als ik die combineer met zo'n vest heb ik genoeg haakjes, oogjes en bandjes om een veldfles, Tarp, zaklampie etc aan te hangen. Alleen een desert uitvoering is het gewoon net niet, dan kan je beter gewoon groen of grijs of iets dergelijks hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@Frohhman kijk eens naar de camouflage A-tacs AU, ontwikkeld voor ons klimaat en stedelijk, heeft geen zwarte plekken zoals in woodland camo dus valt niet op. Plaatje kan je vinden op mijn profiel, als schermafbeelding. Dat vest gebruik ik voor airsoft. Als deel van je BOB zou ik eerder gaan voor een grotere BOB ipv twee kleine en een vest, denk dat een vest heel veel aandacht op je zal trekken en op zo'n moment wil je dat niet echt (my 2 pennies)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Frohhman goed om te horen! Wat voor tas is dat, weet je dat toevallig?

Ik gebruik de 3 day assault pack van condor ( in diezelfde a-tacs au camo) heb er 9 dagen in Noorwegen op de fjorden mee gekampeerd, werkte perfect en liet me niet in de steek. Er kon dus genoeg in om het minimaal een week mee vol te houden, maar met wat ik mee had kon ik er veel langer blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang je maar geen blanke doorzichtige lak van de action gebruikt en dan een foto posten als ie aan een plastic kleerhanger voor een houten kast hangt. Daar krijg je geheid gedonder mee. En val je zeker op....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sorry, kon het niet laten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...