Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Gezocht reviewers] Voor preppers.nl


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Beste preppers,

 

Er zijn websites zoals bijvoorbeeld: http://www.knivesandtools.nl die producten beschikbaar willen stellen voor onze gebruikers. Nu zijn we op zoek naar enthousiaste gebruikers die minimaal al 2 maanden gebruiker zijn op Preppers.nl en daarnaast meer dan 50 posts hebben die bereid zijn om producten te willen testen en deze daarna uitgebreid op het forum te willen reviewen. Deze producten zullen heel divers zijn maar natuurlijk wel de nadruk op "preppen".

 

Heb je hier tijd voor en wil je een steentje bijdragen aan het reviewen van "gratis ter beschikking gestelde producten" van verschillende partijen maak dan een leuke forum post waarom we jou de spullen zouden kunnen toesturen. Uiteraard mag je dan het artikel in je BOB stoppen en houden :)

 

Met vriendelijke groet,

 

Mr. Gold

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 107
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op mijn zesde kreeg ik mijn eerste zakmes, op mijn tiende kende ik zo'n beetje alle gangbare knopen, op mijn twaalfde kon ik vloeken als een zeeman, op mijn dertiende repareerde ik alle fietsen, op mijn twintigste had hout weinig geheimen meer...vaak camperen, enkele jaren zeeverkenners, beetje duiken beetje zeilen beetje boog schieten en altijd klussen en knutselen. Met een vader met vier rechterhanden heb ik inmiddels oog voor kwaliteit. Kom maar op met test spullen, ik zal ze niet misbruiken wel stevig aan de tand voelen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Getogen in de Balkan en bekend met "real life shtf".

 

Ik heb via de harde manier geleerd dat een combinatie van het juiste gereedschap met de juiste knowhow een must is. Ik weet wat ik van een tool eis en wat ik er van mag verwachten. Ik geef je een eerlijke review met bijbehorende foto's danwel video's.

 

Het houden van een tool is niet eens een vereiste, mensen juist informeren wel. Als ik daar tijd en moeite in kan stoppen. Graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben elk weekend wel in het bos te vinden en nu met de vakantie zelfs vaker, dus kom maar op, ben eventueel ook wel bereid om het op video te revieuwen maar wel met bivak muts, ik blijf liever in de prep kast zitten, niemand hoeft te weten dat ik een prepper ben :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorstel: we hebben eenieder allemaal prepper spullen liggen. Laat eenieder die interesse heeft om de "functie" te bekleden een review maken/schrijven/filmen whatever over een uitrustingsstuk welke zij bezitten.

 

Jullie zien welk vlees je in de kuip hebt en het forum is snel wat reviews rijker.

 

Idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorstel: we hebben eenieder allemaal prepper spullen liggen. Laat eenieder die interesse heeft om de "functie" te bekleden een review maken/schrijven/filmen whatever over een uitrustingsstuk welke zij bezitten.

 

Jullie zien welk vlees je in de kuip hebt en het forum is snel wat reviews rijker.

 

Idee?

 

Ik had het niet beter kunnen bedenken Bolo :) Lijkt mij een super plan en denk dat ook veel bezoekers veel zullen hebben aan de reviews.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht in eerste instantie dat er een catogerie zou komen genaamd 'reviews' waarin men waarachtige reviews kon plaatsen over bepaalde producten.

 

Zou best een goed idee zijn om een hoekje te wijden aan reviews. En dan bedoel ik niet een topic waarin alles door elkaar staat maar echt een catogerie (of sub-forum of hoe je het wilt noemen). Indien men dan serieuze reviews zou plaatsen over producten van A tot Z zou het een mooie bron zijn van info.

 

 

RedPill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht in eerste instantie dat er een catogerie zou komen genaamd 'reviews' waarin men waarachtige reviews kon plaatsen over bepaalde producten.

 

Zou best een goed idee zijn om een hoekje te wijden aan reviews. En dan bedoel ik niet een topic waarin alles door elkaar staat maar echt een catogerie (of sub-forum of hoe je het wilt noemen). Indien men dan serieuze reviews zou plaatsen over producten van A tot Z zou het een mooie bron zijn van info.

 

 

RedPill

 

Hiervoor is het oorspronkelijk ook opgezet, volgens mij. Alleen heeft tot nu toe niemand een review gepost :)

Bijvoorbeeld in een reviewtopic van waterfilters zal de Katadyn Pocket als nr 1 komen te staan zeer waarschijnlijk (zo stel ik me het voor).

Dan weten beginners wat ze moeten kopen, altijd praktisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat het een heel goed innitiatief is, maar ik zou zeggen doe behalve naar de experts onder ons ook iets naar een minder ervaren persoon. tenslotte zijn er allerlei mensen in de prepwereld. gewoon om te kijken hoe een product het volhoud als het niet wordt gebruikt door iemand met jarenlange survival ervaring, iemand die dingen uitprobeerd waar het niet voor gemaakt is, want survival gaat ook om improviseren en dingen gebruiken waar het niet voor gemaakt is. wie heeft er bijvoorbeeld nou niet een keer een broodmes gepakt om een schroef los of vast te draaien bij gebrek aan een schroevendraaier of per ongeluk een spijker geraakt met het hakken van brand houtjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk.

Ik heb op hun site een paar korte reviews al staan dacht ik, Fenix zaklamp en wat messen en ik moet zeggen, enkel maar zeer tevreden, zowel van hun prijs, leveringswijze als van de producten.

Voor de Fenix had ik extra lader en 2 lithium ion accuutjes besteld, wel ik moet zeggen, ik doe nu al 2 jaar met dezelfde 1x geladen accu! Ongelooflijk dus hoe lang die meegaat.

Qua messen coldsteel, tja, ook enkel maar lof voor de kwaliteit.

 

Tot zover mijn eerste post hier ;) (Nooit gedacht dat ik met zo eentje hier zou beginnen)

 

Als er een apart topic of deel beschikbaar is, wil ik deze al eerder aangekochte producten wel in detail reviewen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat het een heel goed innitiatief is, maar ik zou zeggen doe behalve naar de experts onder ons ook iets naar een minder ervaren persoon. tenslotte zijn er allerlei mensen in de prepwereld. gewoon om te kijken hoe een product het volhoud als het niet wordt gebruikt door iemand met jarenlange survival ervaring, iemand die dingen uitprobeerd waar het niet voor gemaakt is, want survival gaat ook om improviseren en dingen gebruiken waar het niet voor gemaakt is. wie heeft er bijvoorbeeld nou niet een keer een broodmes gepakt om een schroef los of vast te draaien bij gebrek aan een schroevendraaier of per ongeluk een spijker geraakt met het hakken van brand houtjes.

 

Natuurlijk, iedereen is vrij om een review te schrijven! Laat de eerste maar komen (en check vooraf http://preppers.nl/forum/threads/885-Mededeling-Lees-dit-voor-je-een-review-plaatst)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil opzich wel reviewen maar dat zal alleen nuttig zijn in de zomermaanden / rond kerst als ik op mijn BOL ben en veel buitenwerk doe.

Moeten we wel een manier zien te vinden om dat bij mij te krijgen... iets met een pakket afhaalpunt ofzo.

 

Ook ben ik als reviewer niet geschikt voor alle spullen. Mijn buitenwerk / bouwwerk is van het grovere soort.

 

Mogelijk te testen:

- machette's kurki's

- bijlen

- breekijzer achtige zaken.

 

kleine messen gebruik ik maar weinig en ik heb de kleinste victorinox en een mora. Die voldoen prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn zesde kreeg ik mijn eerste zakmes, op mijn tiende kende ik zo'n beetje alle gangbare knopen, op mijn twaalfde kon ik vloeken als een zeeman, op mijn dertiende repareerde ik alle fietsen, op mijn twintigste had hout weinig geheimen meer...vaak camperen, enkele jaren zeeverkenners, beetje duiken beetje zeilen beetje boog schieten en altijd klussen en knutselen. Met een vader met vier rechterhanden heb ik inmiddels oog voor kwaliteit. Kom maar op met test spullen, ik zal ze niet misbruiken wel stevig aan de tand voelen....

 

Beste Keyser Suze je mag van ons en http://www.knivesandtools.nl het "SOG Seal Pup Elite mat lemmet, Kydex foedraal" aan de tand voelen en uitgebreid reviewen. Ik zal je zo een PB sturen met informatie. Zie hier voor meer informatie over het te reviewen product: http://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-sog-seal-pup-elite-mat-lemmet-kydex-foedraal.htm

 

Ik wil iedereen een kans geven die in dit topic gereageerd heeft om iets te reviewen en zal van boven naar beneden werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Getogen in de Balkan en bekend met "real life shtf".

 

Ik heb via de harde manier geleerd dat een combinatie van het juiste gereedschap met de juiste knowhow een must is. Ik weet wat ik van een tool eis en wat ik er van mag verwachten. Ik geef je een eerlijke review met bijbehorende foto's danwel video's.

 

Het houden van een tool is niet eens een vereiste, mensen juist informeren wel. Als ik daar tijd en moeite in kan stoppen. Graag.

 

Dat is mooi om te horen Bolo en zou geweldig zijn als je van het volgende "prep" item een mooie review zou kunnen maken met foto's en een video. Jij mag de "Leatherman SuperTool 300" reviewen en heel goed onderhanden nemen :) Meer infomatie over dit product kan je vinden op: http://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-leatherman-supertool-300.htm

 

Ik zal je ook zo een PB sturen met meer informatie.

 

Heel veel succes met het testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als chauffeur zijnde gebruik ik heel veel multitools

in ieder geval degene die aan mn riem hangt om er aller hande klusjes mee te doen

 

 

12gauge jij mag de "Eden TDL 20 tactische zaklamp" aan een onderzoek onderwerpen waar we vrolijk van worden. Meer informatie vinden jullie hier: http://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-eden-tdl-20-tactische-zaklamp.htm

 

Ik stuur jou ook een PB met meer informatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mr Gold, ik zie dat er contact is met o.a. Kniveandtools zit er nog een kortingsregeling aan te komen? Ben namelijk van plan om ook een en ander nog aan te schaffen. Maar als knivesandtools de huisleverancier gaat worden wacht ik nog even met aankopen. Of loop loop ik nu voor de muziek uit.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bunkerprepper

Ik zou graag een review willen zien van de nightstorm 1e generatie nachtkijkers.

'k heb zelf een duurdere variant in de bunker liggen, maar wil graag expirementeren met een (goedkopere) nachtkijker voor de uitrukset.

In geval van nood wil ik de uitrukset achter kunnen laten zonder duizenden euros kwijt te zijn, en daarom lijkt de nightwatch wel geschikt.

 

Wanneer zou die kijker gereviewed kunnen worden?

 

BP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou graag een review willen zien van de nightstorm 1e generatie nachtkijkers.

'k heb zelf een duurdere variant in de bunker liggen, maar wil graag expirementeren met een (goedkopere) nachtkijker voor de uitrukset.

In geval van nood wil ik de uitrukset achter kunnen laten zonder duizenden euros kwijt te zijn, en daarom lijkt de nightwatch wel geschikt.

 

Wanneer zou die kijker gereviewed kunnen worden?

 

BP

 

 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Keyser Suze je mag van ons en http://www.knivesandtools.nl het "SOG Seal Pup Elite mat lemmet, Kydex foedraal" aan de tand voelen en uitgebreid reviewen. Ik zal je zo een PB sturen met informatie. Zie hier voor meer informatie over het te reviewen product: http://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-sog-seal-pup-elite-mat-lemmet-kydex-foedraal.htm

 

Ik wil iedereen een kans geven die in dit topic gereageerd heeft om iets te reviewen en zal van boven naar beneden werken.

 

ben ik ff jaloers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...