Ga naar inhoud
GENEGEERD

Programmeerkabel baofeng uv82


Hans

Aanbevolen berichten

Hi,

ik heb onlangs de baofeng uv82 gekocht en heb voor het programmeren een speciale kabel nodig. Bij amazon vind ik alleen de kabel voor de baofeng uv5. Ziet hetzelfde uit, zou volgens de toelichting wel en niet compatibel zijn? Weet iemand het juiste antwoord?

Alvast bedankt.

Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast ghostwhiper

Uv5r en de gt-3 hebben allebei een andere aansluiting.

Dus dat klopt al niet aan die advertentie.

Er zit ook afwijking in de gebruikte pin layout voor data onderling.

Je zult dus echt zekerheid moeten hebben of zin hebben Ik n solderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo FKAGB, helaas woon ik wat ver weg dus dat lukt me niet, helaas. Het is allemaal verwarrend. Op sommige plaatsen wordt ook gesproken over een ftdi kabel. M.a.w. er zit een chip in. Waarom? Zo´n kabel kost bij Amazon.kom over de honderd dollar. Ik denk dat ik kabel koop die bij amazon te koop is voor zo´n 9 €.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK. Hij ziet er helemaal hetzelfde uit als mijn paar euro kabel die ik voor de Wouxun en de Baofeng 666 gebruik. Voor 9 euro zou ik de gok wel nemen. Denk ik. Download dan Chirp om te programmeren. Ik kreeg bij mijn Baofengs de standaard software niet aan het praten met de porto en Chirp werkte meteen goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...