Ga naar inhoud
GENEGEERD

Radioactiviteit hoeft geen probleem te zijn


Aanbevolen berichten

Een paar jaar terug wist ik niets van radioactiviteit. Ik nam aan dat het een dreiging was. Nu weet ik beter. Radioactiviteit is alleen een dreiging als je geen actie neemt om je voor te bereiden op radioactieve besmetting NU.

 

2 zaken zijn voornaam:

- alleen radioactief jodium wordt bij nucleaire rampen wijdverspreid. Dat betekent dat je gewoon niet dichtbij een centrale moet zitten.

- je moet weten hoe je lichaam jodium opneemt (en vasthoudt).

 

Verschillende mainstream bronnen noemen jodiumtekorten van 95 tot 99%. Werkelijk bijna iedereen heeft hier tekort aan. Da's niet vreemd als je leert wat je lichaam nodig heeft om jodium vast te kunnen houden en wat ons allen omringt wat jodium uit het lichaam verdrijft. Een paar basisbegrippen:

- de halogeen fluoride verdrijft de halogeen iodium uit het lijf; tandpasta met fluoride is dus een slecht idee

- jodium is het mineraal, jodide is de zout; je lichaam heeft beide nodig [beide zitten in Lugol's]

- om jodium vast te houden, heeft je lichaam genoeg magnesium en selenium nodig

- om magnesium vast te houden heeft lichaam genoeg boor nodig [aluminium uit chemtrails zuigt boor weg uit het lijf]

 

Als je nu jodium gaat nemen, vergt het maanden voordat je lichaam alle fluoride heeft vervangen. Tenminste, als je niet doodziek wilt worden van ontgiftigingsverschijnselen.

Het is een foute aanname dat de schildklier het enige orgaan is dat gebruik maakt van jodium. Sterker nog, er is veel onderzoek dat aangeeft dat de schildklier van bepaalde dieren, zeker op bepaalde momenten, nul jodium bevat. Bij jodiumtekort blijkt de schildklier problemen te geven, maar er zit overal in het lichaam jodium en zo er jodium in de schildklier zit, is het maar een fractie van wat je lichaam hoort te bevatten. ALS de schildklier problemen geeft, duidt dat aan dat je tekorten ZO ERG zijn geworden dat zelfs de schildklier niet meer goed wil functioneren, niet dat je uberhaupt een tekort hebt.

 

Volgens

kan je ervoor zorgen dat je kind 30 IQ punten slimmer is als je als zwangere vrouw genoeg jodium hebt. (Da's dus het verschil tussen 'slim' en 'geniaal'.) Een tekort aan jodium zal dan ongetwijfeld veroorzaken dat je IQ daalt... Als je dat beschouwt naast wat er bekend is dat fluoride doet, namelijk een slaafse houding kweken [zoals wat de Nazi's tijdens de tweede wereldoorlog deden], is fluoride dat jodium vervangt een recept voor achterlijk gedrag en houdingen...

 

 

Ik had jaren terug geen zin om 'expert' te worden op het gebied van de radioactiviteit, maar er zijn eben teveel mensen die met gezondheid bezig zijn (buiten de mainstream dan) die reppen over het belang van jodium, dus ik heb me in de afgelopen jaren deze zaken eigen gemaakt.

De meeste mensen blijven steken in de AANNAMES dat jodiumtekort met een pilletje wel effe verholpen kan worden, maar dat je je eigenlijk niet tegen een nucleaire dreiging goed kunt beschermen. Beide aannames kloppen van geen kant en berusten slechts op onwetendheid. De reden waarom zogenaamde autoriteiten niets zinnigs zeggen over radioactiviteit is omdat ze 't zelf ook niet weten, met name omdat veel informatie slechts de laatste jaren algemeen voor handen is via het internet. (En we weten allemaal hoe wetenschappers en politici nieuwe ontwikkelingen als slakken overnemen.)

 

Naast het jodium verhaal is er veel wat er gedaan kan worden tegen andere vormen van radioactieve dreiging. Neem dit verhaal als voorbeeld:

Na de bom op Hiroshima waren er 2 ziekenhuizen op 1 km afstand van het rampgebied waarvan in het ene iedereen stierf en in het andere iedereen het overleefde (dwz inclusief personeel). In het ziekenhuis waar mensen beter werden kreeg iedereen de typische japanse keuken voorgeschoteld, met name veel gefermenteerde producten. Achteraf bleek met name miso de reddende factor te zijn. (Let op: dit was 1945 toen er nog veel meer traditioneel gegeten werd in Japan dan nu.)

Er zijn verschillende producten die blijken te helpen bij radioactiviteit. In dit forum is al zeoliet genoemd, maar is er ook:

- algen

- zwavel [zuivere MSM bijvoorbeeld, maar ook bieten]

- Diatomaceous Earth

- Vit. C

- glutathione

en meer.

 

Wat je nu (minstens) zou moeten doen:

- neem elke dag minstens een eetlepel zeewier [met name 'rode' en 'bruine' (de kleur bepaalt niet altijd wat "groen", "rood", of "bruin" wordt genoemd)]

- eet elke dag (ook) de klokhuis van een appel; deze bevat boor [bovendien zijn de pitten een goede bron van Vit. B17, wat kanker geneest]

- smeer wat magnesiumolie op het huid [magnesiumchloride lost op in water en vormt een soort olie die door het huid opgenomen kan worden]

- eet paranoten voor selenium

- eet bieten voor zwavel [zit geen 'zwavel' in maar barst van de zwavel gekoppeld aan zink]

- neem de bieten en zeewier het liefst 's avonds; dan worden ze het beste opgenomen; paranoten 's ochtends

 

Neem eventueel wat druppels Lugol's of Betadine op de huid. [ik bestelde 500ml bij de apotheek en betaalde iets van 13euro.] Niet teveel! Als teveel fluoride in één keer uit het lijf wordt gedreven, voel je je niet lekker.

Robert von Sarbacher is één van mijn favoriete gezondheidsexperts. Hij biedt een protocol voor het opnemen van jodiumdruppels dat gaat als volgt:

- dag 1: 1 druppel

- dag 2: 2 druppels

- enz.

- dag 6: 6 druppels

- 3 dagen nul druppels

- opnieuw beginnen

Je kunt met jodiumdruppels je jodiumtekort meten. Als je een druppel jodium op je huid doet en het verdwijnt binnen 4 uur, heb je een groot tekort. Als je geen tekort hebt, blijft de druppel [een bruine vlek] een dag of langer zichtbaar.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Interessante post @SocratesRaramuri. Ik heb er zelf ook veel over gelezen en dit weekend nog de helft van het oude, maar nog steeds waardevolle boek 'Nuclear War Survival Skills' doorgelezen. Zoals je zegt: er is genoeg informatie te vinden over de schade die radioactiviteit oplevert, gebaseerd op de gevolgen in Japan en de Marshall eilanden. Een gebrek aan mineralen maakt je zeker kwetsbaarder. Maar voldoende mineralen maken je evenmin onkwetsbaar. Je stelling 'Radioactiviteit is alleen een dreiging als je geen actie neemt om je voor te bereiden op radioactieve besmetting NU' vind ik daarom misleidend.

 

Er zijn evengoed onderzoeken die de gevolgen van 'low dose irradiation' in kaart brengen. Zie o.a. dit draadje:

http://preppers.nl/forum/threads/8180-De-gevolgen-van-straling

 

Dat fluoride je jodium verdrijft is mij onbekend. Heb je daar goede documentatie over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dat fluoride je jodium verdrijft is mij onbekend. Heb je daar goede documentatie over?

Het zal de opname door de schildklier mogelijks negatief beïnvloeden.

 

De raad van aan overdosering van gezond jodium te doen bij een nucleaire dreiging is altijd verstandig omdat het alternatief zo slecht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei oei oei, een verzameling goede info en compleet foute. (Tot daar mijn commentaar, want ik heb niet meer fut...) Alu hoedjes iemand?

 

Erg makkelijk om gelijk Alu hoedjes te roepen, daar hebben hier wel meer mensen last van.

Met out of the box denken komen je eerder verder dan alleen maar de huidige richtlijnen te volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg makkelijk om gelijk Alu hoedjes te roepen, daar hebben hier wel meer mensen last van.

Met out of the box denken komen je eerder verder dan alleen maar de huidige richtlijnen te volgen.

 

 

 

Ik vind de 'Alu hoedjes' opmerking persoonlijk geen belediging maar dat kan komen omdat ik zelf ook redelijk out of the box kan denken op zijn tijd.

 

 

 

Verder gaat ook de wetenschap niet over bewezen feiten maar om voldoende logische redenen te geven om iets als waar aan te nemen. En dan nog met de informatie die dan op dat moment bekend is, dus het is zelfs dan nog alleen op dat moment waar.

 

 

 

De reden dat nu de opmerking wordt gegeven ligt dan denk ik ook op de manier waarop het is geschreven. Dat het eten van klokhuizen kanker geneest lijkt mij ook te ver gegrepen om als feit neer te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de 'Alu hoedjes' opmerking persoonlijk geen belediging maar dat kan komen omdat ik zelf ook redelijk out of the box kan denken op zijn tijd.

 

 

 

Verder gaat ook de wetenschap niet over bewezen feiten maar om voldoende logische redenen te geven om iets als waar aan te nemen. En dan nog met de informatie die dan op dat moment bekend is, dus het is zelfs dan nog alleen op dat moment waar.

 

 

 

De reden dat nu de opmerking wordt gegeven ligt dan denk ik ook op de manier waarop het is geschreven. Dat het eten van klokhuizen kanker geneest lijkt mij ook te ver gegrepen om als feit neer te zetten.

 

Appelpitten zouden, het eigenlijk niet bestaande, vitamine B17 bevatten: http://www.kwakzalverij.nl/1532/Giftig_amygdaline_laetrile_en_vitamine_B17_onwerkzaam_tegen_kanker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Appelpitten zouden, het eigenlijk niet bestaande, vitamine B17 bevatten: http://www.kwakzalverij.nl/1532/Giftig_amygdaline_laetrile_en_vitamine_B17_onwerkzaam_tegen_kanker

 

 

Ja het leek me ook al een wazig verhaal, bedankt voor de link. Ik hoop dat hij begrijpt door dat soort onwaarheden te vertellen hij de rest van het verhaal ook naar beneden haalt. Ook al kan ik daar zelf geen oordeel over vellen m.b.t de jodium.

 

Nou maar hopen dat iemand met kanker gewoon naar de dokter gaat ipv klokhuizen te eten, krijg daar gelijk een beetje Jomanda gevoel bij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg makkelijk om gelijk Alu hoedjes te roepen, daar hebben hier wel meer mensen last van.

Met out of the box denken komen je eerder verder dan alleen maar de huidige richtlijnen te volgen.

 

Als je wat kennis ter zake hebt, zie je duidelijk waar er sprake is van complete onzin, gedeeltelijke waarheden en (effectiev) juiste info. De eerste post is een verzameling van de drie soorten.

 

De Alu hoedjes opmerking is op zijn plaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het leek me ook al een wazig verhaal, bedankt voor de link. Ik hoop dat hij begrijpt door dat soort onwaarheden te vertellen hij de rest van het verhaal ook naar beneden haalt. Ook al kan ik daar zelf geen oordeel over vellen m.b.t de jodium.

 

Nou maar hopen dat iemand met kanker gewoon naar de dokter gaat ipv klokhuizen te eten, krijg daar gelijk een beetje Jomanda gevoel bij :)

 

Idd jammer, er staat ook nuttige info in zijn post. Benieuwd wat @Keyser Suze over o.a. het testje met jodium (Betadine, povidonjood?) te zeggen heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wat kennis ter zake hebt, zie je duidelijk waar er sprake is van complete onzin, gedeeltelijke waarheden en (effectiev) juiste info. De eerste post is een verzameling van de drie soorten.

 

Zou je deze bewering kunnen en willen bewijzen? Zomaar iets roepen is natuurlijk leuk, maar nu komt het over alsof je de onderbuik laat spreken.

Ik wil je best geloven hoor maar ik ben een leek op dit gebied en mensen zomaar op hun woord geloven, doe ik liever niet. Zelfs niet als het gaat om een zeer gewaardeerd forumlid als u ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je deze bewering kunnen en willen bewijzen? Zomaar iets roepen is natuurlijk leuk, maar nu komt het over alsof je de onderbuik laat spreken.

Ik wil je best geloven hoor maar ik ben een leek op dit gebied en mensen zomaar op hun woord geloven, doe ik liever niet. Zelfs niet als het gaat om een zeer gewaardeerd forumlid als u ;-)

 

Kunnen: ja.

Willen: nee.

 

Geloven doe je in de kerk en jezelf, voor al de rest, controleer je het. Mij moet je evenmin geloven als de topic starter. Google is je vriend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fluoride (o.a.) verkalkt de pijnappelklier waardoor de jodiumopname geblokkeerd wordt.

 

Ai ai ai. https://nl.wikipedia.org/wiki/Pijnappelklier

 

Jodium opname is van veel zaken afhankelijk (andere mineralen enz, je schildklier toestand, de hypofyse en de productie van SSH enz...)

 

Ik vermoed dat je Epifyse en Hypofyse verwisselt. Waarom de Epifyse 'verkalkt' met ouder worden, dat is een grote vraag waarop ik het antwoord niet weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat fluor jodium verdrijft is mij onbekend. Zou ik moeten opzoeken. Net als wat andere dingen in de beginpost.

 

Ik ben wel een paar jaar terug gestopt met poetsen met fluoridehoudende tandpasta en heb nu veel minder last van hoofdpijn. Plus dat ik bijna de helft minder griep krijg enzo. Maar dat kan ook aan andere zaken liggen. Ik heb er in ieder geval tot nu toe geen negatieve effecten van ondervonden, m'n gebit is prima, op de vullingen na die ik al had voordat ik met de fluor stopte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik poets hier al jaren mee.

 

http://www.parodontax.nl/producten/tandpasta-fluoridefree.shtml

 

En dat bevalt prima, nooit gaatjes of tandsteen.

Ook nooit meer griep of een verkoudheid:)

 

En waarom zou ik wel het risico nemen met fluoride!

 

Hier een filmpje over deze fijne stof.

Groot gelijk maar je weet dat onze overheid verplicht heeft dat er fuoride in het drinkwater zit? Je ontkomt er niet aan tenzij je geen kraantjeswater drinkt natuurlijk ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groot gelijk maar je weet dat onze overheid verplicht heeft dat er fuoride in het drinkwater zit? Je ontkomt er niet aan tenzij je geen kraantjeswater drinkt natuurlijk ;-)

 

 

Op 22 juni 1973 maakte de Hoge Raad een einde aan de fluoridering van drinkwater . In het arrest stelde de raad dat deze ingreep van de overheid geen wettelijke grondslag had: "de toevoeging van stoffen aan het drinkwater teneinde daarmee een geheel buiten de eigenlijke drinkwatervoorziening gelegen doel te dienen daarom een maatregel is van zo ingrijpende aard dat, zonder wettelijke grondslag, niet kan worden aangenomen dat een waterleidingbedrijf daartoe bij de vervulling van zijn taak tot het leveren van 'deugdelijk drinkwater' de vrijheid heeft".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groot gelijk maar je weet dat onze overheid verplicht heeft dat er fuoride in het drinkwater zit? Je ontkomt er niet aan tenzij je geen kraantjeswater drinkt natuurlijk ;-)

 

Als het goed is niet: http://nl.wikipedia.org/wiki/Fluoridering

 

EDIT: Er zit altijd wat fluor in water, dat is natuurlijk. Maar dat is dan Calcium Fluoride. Sodium Fluoride zoals in de tandpasta is het spul dat je (of iig ik) niet wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verhaal, maar een onontwarbaar mengsel van zaken die waar zijn en onwaar zijn.

Ik wil dit verhaal niet afdoen als een "Alu hoedjes" verhaal omdat er toch een aantal zaken in staan die mij als chemicus zeer verrast hebben en waar ik zelf achteraan ben gegaan. Bovendien denk ik dat we niet als een studentenvereniging ieder nieuw lid moeten "ontgroenen". Iedereen kan/moet hier zijn zegje doen. Pas echter op. In dit forum zit veel expertise op allerlei gebied. Dus zomaar "schieten uit de heup" (shooting from the hip) wordt hier snel herkend.

 

Alu-hoedjes:

 

  • Om te beginnen: Je verwart radio-activiteit (straling) met radionucleïden.
  • Een nucleaire dreiging is niet alleen het radionucleïde jodium. Er is ook radioactief caesium, strontium en nog een aantal andere radioactieve nucleïden. Bovendien is er sprake van directe straling uit de omgeving. Dit is dan radioactiviteit.
  • Zeoliet is géén middel tegen radio-activiteit maar bindt wél radionucleïden. (Caesium, Strontium, etc.). Het Zeoliet wordt daarbij zélf "radioactief".
  • Jodium is geen mineraal maar een element. Sterker nog: Vrij jodium komt in de natuur helemaal niet voor. Altijd gebonden of als ion.
  • Als een KJ-pilletje niet zou helpen, dan neemt de schildklier ook geen radioactief jodium op. Het lichaam kan namelijk niet discrimineren tussen beide nucleïden. Voor de schildklier zijn ze gewoon identiek.
  • Vitamine B17: nooit van gehoord.
  • "..... magnesiumchloride lost op in water en vormt een soort olie". Hier vallen mijn schoenen van uit.
  • "Als je een druppel jodium op je huid doet en het verdwijnt binnen 4 uur, heb je een groot tekort. Als je geen tekort hebt, blijft de druppel [een bruine vlek] een dag of langer zichtbaar." Geloof ik niet om verscheidene redenen. Als dat zo eenvoudig was zou het allang als diagnosticum in medische diagnostiek worden toegepast. @Keyser Suze ? Onzin!

Goede en zéér leerzame punten uit het verhaal:

 

  • jodiumtekorten van 95 tot 99%. Zeer juist!
  • "de halogeen fluoride verdrijft de halogeen iodium uit het lijf" Verwondert me niet. jodium is zelf nl. ook een halogeen.
  • "om jodium vast te houden, heeft je lichaam genoeg magnesium en selenium nodig". Wist ik niet, maar verwondert mij ook niet.
  • "om magnesium vast te houden heeft lichaam genoeg boor nodig". Wist ik niet maar verwondert mij ook niet.
  • "..... je kind 30 IQ punten slimmer is". Verwondert mij helemaal niet.
  • Het antagonisme tussen jodide en fluoride is juist.
  • Het antagonisme tussen borium en aluminium is juist.
  • Het synergisme tussen magnesium en boor is juist.
  • De bovenstaande 3 relaties toegepast in chemtrails is zeer voor de hand liggend. !! Qui Bono? De elite!
  • De relatie tussen paranoten en seleen blijkt na nazoeken juist! Bedankt voor deze mededeling! Wist ik niet. Hier hebben preppers wat aan! Google: "paranoten seleen". Je hebt me op een idee gebracht voor een nieuwe posting in het draadje "mineraal suppleties".

@vheeswijk (huischemicus)

  • Leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow

Wat een mainstream gezelschap is 't hier. Het is duidelijk dat ik hier niet thuishoor.

Als je gaat kijken op mijn forum, vind je talloze links naar wetenschappelijke bronnen die mijn kennis onderbouwen, kennis die in de loop van jaren opgebouwd is door ogen en oren open te houden voor dergelijke zaken (en ze te sluiten voor zaken die maar van belangrijke zaken afleiden). Het is hier paarlen voor zwijnen werpen als zulke kennis door de groep afgedaan wordt als "onwaar", "misleidend", en te maken hebbend met "Alu hoedjes".

 

Wie geïnteresseerd is in waarheden en inzichten die niets te maken hebben met 'autoriteiten' vinden en doorgeven, die weet waar die terecht kan. Da's trouwens ook een plek waar ik nooit zulk denegrerend en onbeleefd taalgebruik zou toestaan zoals hier kennelijk gewoon blijkt te zijn.

Mijn excuses aan degenen die waardering hebben uitgesproken of gevoeld voor mijn bijdrages.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow

Wat een mainstream gezelschap is 't hier. Het is duidelijk dat ik hier niet thuishoor.

Als je gaat kijken op mijn forum, vind je talloze links naar wetenschappelijke bronnen die mijn kennis onderbouwen, kennis die in de loop van jaren opgebouwd is door ogen en oren open te houden voor dergelijke zaken (en ze te sluiten voor zaken die maar van belangrijke zaken afleiden). Het is hier paarlen voor zwijnen werpen als zulke kennis door de groep afgedaan wordt als "onwaar", "misleidend", en te maken hebbend met "Alu hoedjes".

 

Wie geïnteresseerd is in waarheden en inzichten die niets te maken hebben met 'autoriteiten' vinden en doorgeven, die weet waar die terecht kan. Da's trouwens ook een plek waar ik nooit zulk denegrerend en onbeleefd taalgebruik zou toestaan zoals hier kennelijk gewoon blijkt te zijn.

Mijn excuses aan degenen die waardering hebben uitgesproken of gevoeld voor mijn bijdrages.

 

Jammer dat je dit zo opgepikt hebt. Ik heb denegrerend en onbeleefd taalgebruik niet als zodanig opgepikt uit dit draadje. Dienaangaande kan ik je wel andere forumleden dan in dit draadje noemen. Wel kritische geluiden zoals men die op alle fora wel tegenkomt. Ik heb persoonlijk de 'goudklompjes' wel uit je verhaal opgepikt en ik ga er zelfs mee aan de gang, waarvoor mijn waardering en dank. Ik zou je niet graag zien vertrekken van dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je dit zo opgepikt hebt. Ik heb denegrerend en onbeleefd taalgebruik niet als zodanig opgepikt uit dit draadje. Wel kritische geluiden zoals men die op alle fora wel tegenkomt. Ik heb persoonlijk de 'goudklompjes' wel uit je verhaal opgepikt en ik ga er zelfs mee aan de gang, waarvoor mijn waardering en dank. Ik zou je niet graag zien vertrekken van dit forum.

 

Mee eens. Laten we hier niet een Nibiru deel II van maken. Die persoon is ook verdwenen terwijl ik toch een simpele vraag stelde waarop ik nog steeds geen antwoord heb :( Ik sta open voor heel veel dingen. Ook al zijn ze niet te bewijzen, als het iets verklaart en ik kan ook niet bewijzen dat het niet zo is, waarom niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...