Ga naar inhoud
GENEGEERD

Internet-bankfraude óók t.a.v. Particuliere rekening houders


Tom
 Share

Recommended Posts

INTERNET-BANKFRAUDE ÓÓK T.A.V. PARTICULIERE REKENING HOUDERS

 

GA OP GEEN ENKEL VERZOEK IN, NAMENS WELKE BANKINSTELLING DAN MAAR OOK, VIA HET INTERNET, DAT IS IN ALLE GEVALLEN HET VEILIGST!

 

Hallo,

Zou jij de lezers kunnen waarschuwen voor een enorme fraude en bedrog de laatste paar dagen op het internet, van ING en AMRO en nog meer. Er zijn natuurlijk altijd sukkels die daar intrappen. Ik denk dat de ,,overheid” hier achter zit.

 

 

Geachte klant,

 

De ABN-AMRO spendeert veel aandacht en zorg aan de beveiliging en integriteit van al onze bankrekeningen. Graag vragen wij u dan ook aandacht voor het volgende.

 

Afgelopen jaar is de ABN-AMRO, samen met veel andere nederlandse banken, doelwit geworden van grootschalig internetfraude. Daarom zijn wij afgelopen maanden een grootschalig project gestart om dit te bestrijden. Alle online bankrekeningen dienen te worden gekoppeld aan nieuw ontwikkeld beveiligingssysteem, waarmee verdachte bewegingen en ontwikkelingen op uw online bankrekening sneller worden getraceerd en opgelost.

 

Er is geconstateerd dat uw online ABN-AMRO rekening nog niet voorzien is van het nieuwe beveiligingssysteem. Wij vragen u dan ook 5-10 minuten van uw tijd om deze update compleet te maken, om zo de beveiliging te voltooien.

ABN-AMRO Update Formulier

1. Voornaam*:

2. Achternaam*:

3. Mobiel Nummer*:

4. Telefoonnummer*:

5. E-mailadres*:

6.Adres*:

7.Postcode*:

8.Geboortedatum (dd/mm/jjjj)*:

9. rekeningnummer*:

10.pasnummer*:

 

 

 

Je pasnummer en reknr. alsjeblief, dan zorgen wij er wel voor dat u zich GEEN zorgen hoeft te maken…. Maar ik HEB helemaal geen amro nummer!!!

 

BOINNK

Link naar reactie
Share on other sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast jolanda

*deze is leuk*

 

groet jolanda

 

Op uw ABN Amro bankrekening is 2.500,12 euro overgemaakt.

 

Geachte ABN-Amro klant,

 

In opdracht van onze klant hebben wij een betaling verricht naar uw ABN Amro bankrekening.

Onze bank heeft ons geïnformeerd dat de overboeking niet kan worden uitgevoerd vanwege een fout in uw betalingsgegevens.

Wij verzoeken u daarom uw bankrekenings - en bestellingsgegevens te controleren.

 

De bestellingsdetails controleren (veilige link)

 

Indien u vragen heeft, verzoeken we u contact met ons op te nemen.

 

Met besten groeten,

Financiële afdeling

Link naar reactie
Share on other sites

Zo zo, ze beginnen gewoon vrij goed nederlands te spreken. Moet niet gekker worden. Mooie tip: Reageer niet op zooi via de email. En als ze info van je willen hebben gewoon even langs de bank gaan om het daar in orde te maken.

Verder is er op de site van bijvoorbeeld de ABN een slotje te zien (waarschijnlijk aan de onderkant van de browser) om aan te geven dat het de echte site is.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...