Ga naar inhoud
GENEGEERD

Genieten (uit eigen tuin)


Kans

Aanbevolen berichten

We hebben wat aardbei plantjes staan.

Daar zitten nu de laatste aarbeien aan.

Dus soms zoals vandaag komt er nog een mooie grote vuurrode aardbei vanaf.

 

De kinderen waren lekker op de trampoline bezig dus ik laat ze vanuit de tuin de aarbei zien.....

 

ike, IKE, IKE, Ike, gaat het dan in koor.

Dus ik met aardbei naar binnen met de kinderen erachteraan.

De vrouw ziet hem en zegt "die lust ik wel !" En de konderen natuurlijk op volle kracht IKE, dat is niet eerlijk..., enz.

 

Dus heb ik de aarbei in vijf stukjes gesneden en iedereen een stukje laten proeven.

Het is onvoorstelbaar als je niet beter weet dan de supermarktaardbei hoeveel smaak aan aan verse aardbei uit de tuin zit.

Weer vijf tevreden gezichtjes :)

 

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Heel herkenbaar. Wij hebben bosaarbeitjes staan, frambozen, kerstomaatjes, snoepworteltjes, radijsjes, ... voor mijn kinderen van 12-14 is het nog altijd elke dag alsof de kerstman langskwam. Het is ongelooflijk plezierig om mee te maken. Ook van de pluktuin die we elk jaar in augustus doen genieten de kinderen enorm.

 

[ATTACH=CONFIG]12815[/ATTACH]

 

http://o-bio.be/

 

 

 

 

We hebben wat aardbei plantjes staan.

Daar zitten nu de laatste aarbeien aan.

Dus soms zoals vandaag komt er nog een mooie grote vuurrode aardbei vanaf.

 

De kinderen waren lekker op de trampoline bezig dus ik laat ze vanuit de tuin de aarbei zien.....

 

ike, IKE, IKE, Ike, gaat het dan in koor.

Dus ik met aardbei naar binnen met de kinderen erachteraan.

De vrouw ziet hem en zegt "die lust ik wel !" En de konderen natuurlijk op volle kracht IKE, dat is niet eerlijk..., enz.

 

Dus heb ik de aarbei in vijf stukjes gesneden en iedereen een stukje laten proeven.

Het is onvoorstelbaar als je niet beter weet dan de supermarktaardbei hoeveel smaak aan aan verse aardbei uit de tuin zit.

Weer vijf tevreden gezichtjes :)

 

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...