Ga naar inhoud
GENEGEERD

Papa Romeo Ronde - 19:00 - 20:00


Communicator

Aanbevolen berichten

Prepperronde.png

 

 

Communicatie is voor vele preppers onder ons nog steeds een ondergeschoven kindje. Ik ben nu ruim een jaar bezig met de PAPA ROMEO RONDE om dit onder de aandacht te brengen.

Niet alleen is het enorm belangrijk om bereikbaar te zijn in tijden van nood, het is ook je enige contact met de buitenwereld als je door wat voor reden dan ook ergens ingesloten zit.

 

Ik zit vanavond weer netjes vanaf 19:00 uur tot 20:00 uur standby op 27.005MHZ (27mc) en op 144.500MHZ (2meter) om te luisteren of ik iemand hoor voor de papa romeo ronde.

Daarnaast zit ik ook op de teamspeak server klaar voor een discussie :D

Bij voldoende interesse zal ik vanavond van 20:00 tot 22:00 uur een live radio uitzending maken. Luister link zal dan ook bekend gemaakt worden.

 

Installeer nu vanavond eens Teamspeak 3! en ontdek hoe makkelijk het kan zijn. Ben aanwezig op de chatbox van preppers.nl om ook deel uit te maken van de Papa Romeo Ronde...

Alle informatie over de PAPA ROMEO RONDE vind je HIER. inclusief alles over Teamspeak!

 

Tot straks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast ghostwhiper
Ik zorg ook dat ik mijn bakkie aan heb staan tussen 19u en 20u.

Ben benieuwd.

 

kom je ook op teamspeak of in de chat?

je kunt rustig even schreeuwen over de bak.

we luisteren bijvoorbeeld naar: papa romeo (nickname) test

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper
Even contact gehad met medeprepper @beready leuk..

daarnaast niemand, wel modulatie in de ruis maar onvoldoende om verstaanbaar te zijn.. Ik zat vanavond overigens met 150 w te duwen...

 

150 watt waar vandaan?

heb niets gehoord namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt het hartstikke leuk dat er tijdens de Papa Romeo Ronde toch een verbinding tot stand is gekomen! Op TeamSpeak is de opkomst erg goed te noemen! Er is op verschillende manieren geprobeerd om verbindingen te leggen. vanuit verschillende plaatsen in Nederland. Als de groep volgende maand weer iets groeit, komen we wellicht dit jaar nog eens tot een succesvolle verbinding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...