Ga naar inhoud
GENEGEERD

Billtong recept


Simurgh

Aanbevolen berichten

6ygara2e.jpg

 

Na een jaar wachten eindelijk een update. Ruim een jaar geleden heb ik samen met een vriend van me 2 x 500 gram billtong in een mylar zak gedaan met een zuurstof absorbeerder.

 

Bij deze het resultaat. Het was door het jaar rijpen van het vlees lekkere billtong die ik ooit gemaakt/op heb.

 

En natuurlijk het bewijs het mogelijk is vlees lang houdbaar te maken!

 

myta2a3y.jpg

 

4e6eradu.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Thx Simurgh, ik las net die andere post over jerky maar ik denk dat is deze eens dit weekend ga maken. Alleen jammer dat ik daarna een jaar moet wachten ;).

 

Haha, nee hoor, eenmaal droog kun gelijk genieten. Alleen zo blijkt na een jaar nog lekkerder.

 

Hier een foto van de haan billtong(eigen haan) met szechuan peper, heerlijk met fris citrus smaakje.

hygugasu.jpg

 

En hier de varken billtong nu in de oven as we speak:

6uvu4a5e.jpg

 

Als je nu nog niet overtuigd bent om het eens te proberen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...