Ga naar inhoud
GENEGEERD

Natuurlijke draagsystemen?


Vempain

Aanbevolen berichten

Op internet kwam ik onder andere deze link tegen over draagsystemen om zelf te maken vanuit natuurlijke materialen en hier zijn nog meer verschillende soorten van te vinden op internet.

http://joeoleary1.blogspot.nl/2014/03/primitive-packs-load-carrying-equipment.html?spref=pi

 

Nu zitten we nog in een situatie waarin we alles kunnen kopen maar lijkt me nu ook al nuttig om nu al dingen zelf te leren maken.

Het is niet alleen leuker om te doen of voordeliger om te maken maar je krijgt er weer een extra skill bij. :cool:

Zijn er toevallig al mensen die hun eigen draagsysteem al een keer gemaakt hebben?

Als je dat hier wilt delen heel graag want vind ze allemaal zeer bijzonder en uniek :D

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

legionarymarch.jpg

 

Zo... ik heb een tijd moeten zoeken om deze terug te vinden...Romeinse soldaten hadden een draagstok...furca(vork)soms ook Marius Mule genoemd...

Deze youtube legt uit hoe dit te gebruiken en of het nu écht zo handig is...

 

 

Wat een mooi filmpje toch..nu iki het weer kijk...en wist je...dat de Romeinen al een spork hadden! Jeetje, ik dacht dat het iets hips was, maar nee, oeroude uitvinding dus.

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...