Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wintersurvival


jan001

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Ik ben weer terug van weggeweest en wil een wintersurvival organiseren op een eigen locatie. (kleinschalig en nodig meerdere keren).

Graag wil ik kijken of hier animo voor is. De bedoeling is, dat er gewerkt en geleefd word uit je "tas".

Iets over het gebied,

 

5000m2 met diverse boom en fruitstruiken.

Kippen (scharrel en 200m2 uitloop)

Er komen nog wat dieren bij.

 

Het is de bedoeling, dat er workshops op kleine schaal worden gegeven.

 

bv ehbo door profs (artsen ,ambupersoneel,enz.) Hechten, verbinden enz.

Het slachten en bereiden van kleine dieren. ( geloof me, het zijn scharreldieren en hoeven niet vervoerd te worden of dergelijke. geen stress) dierenwelzijn is prio 1, maar zoals meerdere hier op het forum is er animo om dit te willen leren en ik kan het aanbieden ( Het is niet mijn eerste keer en het is niet "zomaar").

Vuur maken met diverse middelen en op verschillende manieren.

Jachttechniek en onderkomen bouwen

Water zuiveren.

Knopen en steken.

Oriëntatie / Navigatie

Enz,

 

Het zal in de winter gaan plaatsvinden. Is er interesse, of zijn er vragen, laat het weten.

 

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
als de meeste forumleden weer wakker worden denk ik dat er zeker animo voor is, hoop alleen wel op een echte winter dit jaar want die "horrorwinter" van vorig jaar kon ik nog in mn t-shirt door komen.

 

nu moet ik niet te hard schreeuwen want als de gaskraan word dichtgedraaid word het wel erg koud.

 

Ik denk dat als Bardarbunga je een Gletsjer op je dak bezorgt je ook aardig met knikkende knieën staat. Be careful what you wish for ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat als Bardarbunga je een Gletsjer op je dak bezorgt je ook aardig met knikkende knieën staat. Be careful what you wish for ;)

 

die iets oudere generatie zoals @MamaPrps (haha)

 

heeft al eens een keer een flinke winter meegemaakt dus ben eigenlijk best wel benieuwd hoe dat is, maarja okee be careful what you wish for.... :( haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...