Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

[Donatie] voor server upgrade & community hulp pot

Recommended Posts

Gisteren ook mijn aandeel voor de supersnelle server en algemene ondersteuning voor het forum gedaan dit met de nieuwe virtuele munt, dan is die niet voor niks aangemaakt. Een financieel reservepotje is altijd belangrijk daar zijn we als forumgebruikers denk ik wel van overtuigd, dit kunnen valuta zijn uit verschillende landen, in fysieke munten, op een bankrekening, edelmetalen munten, maar ook (een klein beetje) virtueel geld.

• Leuk 1
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 295
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Admin
Gisteren ook mijn aandeel voor de supersnelle server en algemene ondersteuning voor het forum gedaan dit met de nieuwe virtuele munt, dan is die niet voor niks aangemaakt. Een financieel reservepotje is altijd belangrijk daar zijn we als forumgebruikers denk ik wel van overtuigd, dit kunnen valuta zijn uit verschillende landen, in fysieke munten, op een bankrekening, edelmetalen munten, maar ook (een klein beetje) virtueel geld.

Very nice.

Totale update van 15:47 is nu 725 euro (morgen wordt de postbus geleegd en kunnen we kijken of daar ook wat in ligt (waren een aantal toezeggingen gedaan om cash te betalen)

• Leuk 1

Beste mede preppers,

Ik was een paar dagen afwezig en lees nu over Donatie] voor server upgrade & community hulp pot

Wat een geweldig Initiatief en wat is er in zo'n korte tijd veel geld opgehaald.

Ik kreeg kippenvel toen ik het las.

Zelf geef ik nooit aan goede doelen (behalve een sponsorloop van mijn kleinzoon) omdat ik de directeuren en bestuursleden in hun deftige kantoren

met hun belachelijke hoge salarissen niet wil subsidiëren.

Maar, voor de community wil Popeye wel in zijn buidel(tje) tasten en zal ik op de

[shelter Camping] VELUWEZOOM 9 t/m 12 okt '14 mijn bijdragen storten in de pot.

Dan weet mijn vrouw er niets van:p

Met vriendelijke groet, Popeye.

P.S. @Stuudje ik wil op zaterdag 11 oktober naar de VELUWEZOOM komen.

Wil je mij s.v.p. laten weten wat de prijs is en de locatie doorgeven?

Alvast bedankt.

• Leuk 1
  • Admin
Wat zat er in de postbus?

Als het goed is hoor ik dat nog vanavond. De laatste stand is een totaal van 760 euro.

Dit gaat echt goed komen, wat zeg ik meer dan dat, als er elke dag een paar donaties binnenkomen dan groeit de "community pot" in de hemel.

Als het goed is hoor ik dat nog vanavond. De laatste stand is een totaal van 760 euro.

Dit gaat echt goed komen, wat zeg ik meer dan dat, als er elke dat een paar donaties binnenkomen dan groeit de "community pot" in de hemel.

760 € moet de barometer dan niet aangepast worden?

Zijn er nog mensen die wel wilden doneren maar dat vanwege omstandigheden niet konden?

Oke nog geen reactie, ik snap de terughoudendheid. Maar ik zal het even toelichten, voor mensen die wel wilden doneren maar het door omstandigheden niet konden zal ik 5 euro per persoon (met een limiet van 150 euro) doneren in zijn of haar naam. Het is voor het goede doel dus schaam je niet stuur me even een pm en dan wordt het 5 euro bedrag uit jouw naam overgemaakt!

• Leuk 3
Oke nog geen reactie, ik snap de terughoudendheid. Maar ik zal het even toelichten, voor mensen die wel wilden doneren maar het door omstandigheden niet konden zal ik 5 euro per persoon (met een limiet van 150 euro) doneren in zijn of haar naam. Het is voor het goede doel dus schaam je niet stuur me even een pm en dan wordt het 5 euro bedrag uit jouw naam overgemaakt!

Omdat mensen me niet persoonlijk kennen mag het ook worden doorgegeven aan @Mr. Gold en hij zal het dan aan mij doorgeven. Wat het persoonlijk betreft, de eerstvolgende SC waar ik bij ga zijn is waarschijnlijk Veluwe maar ik neig naar Nunspeet (sentimenteel). En ik wil persoonlijk een boost geven aan de community pot, ondanks onze verschillen zijn wel allemaal preppers en wat mij aantrekt bij deze community is echt de hulpvaardigheid van mensen om elkaar te ondersteunen.. Ik hoop dat iedereen bij preppers.nl dat gevoel heeft!

Wat zat er in de postbus?

De postbusleger was helaas niet vandaag in de gelegenheid, maar hopelijk morgen .... [tromgeroffel om spanning op te bouwen] ...

760 € moet de barometer dan niet aangepast worden?

Done!

Wow prachtig royaal gebaar :D

Oke laten we dat even testen, Geert is pro... Maar dit weekend 600 euro halen zou nog beter zijn. En ik ben nog steeds benieuwd of de gespondsorde brander is aangekomen op SC nunspeet?

Of deze al is overgedragen weet ik niet, maar toen ik laatst een kopje thee zat te drinken bij iemand in een Ger waren alle branders geregeld. Zelfs die voor SC Catalunya die volgend jaar pas van start gaat.:D

@LogicSix, ik lees het nu pas. Geweldig man en laten we hopen de 600€ te gaan halen voor de community pot.;)

En dat er naast jou meer mensen volgen die iets kunnen missen (al is het maar een euro maar dan doe je tenminste ook mee). Ik heb ook nog een ander idee voor de Community pot, maar daar zal ik eerst met Mr. Gold over hebben. Dan komt er vanzelf een nieuwe draadje.;)

Oke laten we dat even testen, Geert is pro... Maar dit weekend 600 euro halen zou nog beter zijn. En ik ben nog steeds benieuwd of de gespondsorde brander is aangekomen op SC nunspeet?

Deze is bijna 2 maanden geleden in hoogst eigen persoon overgedragen aan de beheerder van SC nunspeet :p

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...