Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

[Donatie] voor server upgrade & community hulp pot

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
nog 1 minuut ....

We gaan toch niet drammen he ? :p

Om 0.30 uur is er precies 24 uur verstreken, zou leuk zijn om binnen die termijn het oorspronkelijke streefbedrag opgehaald te hebben.

• Leuk 2

Deze post delen

Zo nog maar een keer dan, wel updaten dan

Wow LogicSix. 604 euro en de balk gaat meteen bijgewerkt worden en over in de nieuwe "community pot" kleur. Alles wat nu binnenkomt zal ten doel gesteld worden voor de community!

Wat een trots gevoel hebben we zeg. Zoveel mooie reacties en donaties. En nu kan @Dr.Prepper nooit meer klagen dat het forum eruit klapt :-)

Bedankt lieve mensen, echt super. Ik ga lekker slapen en dromen.

• Leuk 1

Deze post delen

Als ik nog meer stort hoor ik zelf bij de arme preppers die na die 600 euro geholpen kunnen worden...

No worries we zijn er al, mag ik van de week dan bij jou eten haha

• Leuk 1

Deze post delen

No worries we zijn er al, mag ik van de week dan bij jou eten haha
Ja hoor...wel even meehelpen oogsten...brandnetel, voor de brandnetelkroketten, zevenblad en aardpeer, voor de zevenbladaardperenstamppot en bessen en bramen voor het toetje.

Deze post delen

Wow LogicSix. 604 euro en de balk gaat meteen bijgewerkt worden en over in de nieuwe "community pot" kleur. Alles wat nu binnenkomt zal ten doel gesteld worden voor de community!

Wat een trots gevoel hebben we zeg. Zoveel mooie reacties en donaties. En nu kan @Dr.Prepper nooit meer klagen dat het forum eruit klapt :-)

Bedankt lieve mensen, echt super. Ik ga lekker slapen en dromen.

Slaap lekker! Het doneren voor de community pot kan beginnen :)

Deze post delen

Ik wordt hier stil van mensen! wat een genereus volkje zijn we toch he!

Gewoon binnen 1 dag tijd het gewenste bedrag binnen geharkt! Dit laat wel zien hoe wij 'gebruikers' ofwel leden tegen deze community aankijken! Ik heb nog nooit betaald voor een dergelijk iets. Maar deze gemeenschap heeft inmiddels al zo veel voor mij betekent en voel ik me zo bij thuis, dat ik me haast schuldig zou voelen als ik niet zou bijdragen aan het verbeteren van 'ons' forumpje :)

De gemoederen lopen soms wat hoog op, maar 3 pagina's later lopen we vaak weer hand in hand. Veel informatie omtrent 'onze' levensstijl is hier te vinden. Ik mag me gelukkig prijzen met een aantal nieuwe vrienden die ik heb leren kennen via dit forum. Maar ook niet te vergeten; de virtuele vrienden. Die ik ooit nog de hand hoop te schudden.

Ik roep het al langer; maar wat een ongekende saamhorigheid heerst er hier!

Laten we deze trend volhouden mensen, en de communitypot ook op een mooi niveau krijgen. Ik krijg er gewoon kippenvel van...

Als we dus 1x per jaar even een serieuze oproep doen, dan hebben we de server kosten er weer zo uit!

Wat ben ik trots om hier deel van uit te mogen maken!

• Leuk 2

Deze post delen

Snif, Ray pinkt een traantje weg bij zoveel moois. :)

Helemaal gemist dit gisteravond, vanwege bezoek.

Nu, dan ga ik voor de community pot, daar moet ook nog minimaal 600 euro in. :p

Schrijf mij maar op voor 10,81 euro @Mr. Gold (gemiddelde aantal posts per dag van mijn hand)

• Leuk 1

Deze post delen

Mooie actie en super dat het bedrag zo snel binnen is. Hopen dat de volgende 600 voor de pot ook snel binnen is, Dan de volgende voor weer een jaar hosting and so on!

Deze post delen

Ik wordt hier stil van mensen! wat een genereus volkje zijn we toch he!

Gewoon binnen 1 dag tijd het gewenste bedrag binnen geharkt! Dit laat wel zien hoe wij 'gebruikers' ofwel leden tegen deze community aankijken! Ik heb nog nooit betaald voor een dergelijk iets. Maar deze gemeenschap heeft inmiddels al zo veel voor mij betekent en voel ik me zo bij thuis, dat ik me haast schuldig zou voelen als ik niet zou bijdragen aan het verbeteren van 'ons' forumpje :)

De gemoederen lopen soms wat hoog op, maar 3 pagina's later lopen we vaak weer hand in hand. Veel informatie omtrent 'onze' levensstijl is hier te vinden. Ik mag me gelukkig prijzen met een aantal nieuwe vrienden die ik heb leren kennen via dit forum. Maar ook niet te vergeten; de virtuele vrienden. Die ik ooit nog de hand hoop te schudden.

Ik roep het al langer; maar wat een ongekende saamhorigheid heerst er hier!

Laten we deze trend volhouden mensen, en de communitypot ook op een mooi niveau krijgen. Ik krijg er gewoon kippenvel van...

Als we dus 1x per jaar even een serieuze oproep doen, dan hebben we de server kosten er weer zo uit!

Wat ben ik trots om hier deel van uit te mogen maken!

Wat mooi gezegd, ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Bijzonder om te merken dat mensen binnen dit forum voor elkaar klaar staan. In dit geval met deze donatie pot, maar ook op andere manieren. Dat is ook waar we naar toe mogen mijns inziens. Niet alleen ikke, ikke, maar je bent goed voor jezelf én goed voor de gemeenschap.

Deze post delen

krijg je als donator net als online role playing games ook een ster voor je naam oid? misschien idee :p mensen betalen graag voor een betere status online ;)

Deze post delen

krijg je als donator net als online role playing games ook een ster voor je naam oid? misschien idee :p mensen betalen graag voor een betere status online ;)
Liever niet.

Je doneert toch omdat je het wil, omdat je achter het doel staat, niet zodat anderen dat zien (ik moet ineens aan Farizeeërs denken).

Als je bekend wil maken aan anderen (om complimenten of status te krijgen?) dat je doneert dan vertel je dat toch gewoon.

Deze post delen

Ik blijf zelfs liever anoniem als donateur als ik al zou doneren. Daarover doe ik geen uitspraken.

Deze post delen

Liever niet.

Je doneert toch omdat je het wil, omdat je achter het doel staat, niet zodat anderen dat zien (ik moet ineens aan Farizeeërs denken).

Als je bekend wil maken aan anderen (om complimenten of status te krijgen?) dat je doneert dan vertel je dat toch gewoon.

Precies. Simpel je geeft of je geeft niet, je maakt het bekend of niet, allemaal eigen keuze en niemand hoeft hiervoor een pluim of goede reputatie.:rolleyes:

Ik heb in mijn leven behoorlijk wat aan liefdadigheid gedaan (om maar even onbescheiden om de hoek te komen), meestal op de achtergrond en het liefst anoniem. Niet omdat het geheim moest zijn, maar juist om discussies van malloten te voorkomen. Daarnaast heb ik vaak geconstateerd dat mensen die zelf minder hebben, bereid zijn juist meer te geven. En dat vind ik eigenlijk wel op zijn minst merkwaardig.:mad:

PS potje begint weer te groeien.

Deze post delen

Zo, ik heb heerlijk geslapen na het behalen van dit mooie resultaat!

Schoolvoorbeeld van "put your money where your mouth is"! :D

Dit maakt het forum nog meer "voor en door de community" en dat is prachtig.

*GROUPHUG*

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...