Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

[Donatie] voor server upgrade & community hulp pot

Recommended Posts

Als het forum nou morgen weer zo traag is maak ik weer een tientje over, net zo lang tot het weer snel is. Ik hoop trouwens dat jullie de server bij Transip onderbrengen (VPS), daarvan weet ik dat het dan helemaal goed komt (hebben bijna 20 servers daar) Mocht er hulp bij een migratie nodig zijn hoor ik het graag.

• Leuk 2

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Enne ... hadden jullie al gezien dat de banner een opfrisje heeft mogen incasseren? Speaking of incasseren: de barometer staat er nu ook!

Niet helemaal realtime, maar @Mr. Gold belt mij elk half uur om de stand door te geven en dan stuur ik een fax naar de TD en die zetten wat dipswitches om (binaire methode, momenteel dus op 0000000111001100) en daar wordt een photosjopje van gemaakt in PNG en dat plaatje zie je nu bovenaan! Cool he :) *trots op onszelf en op jullie*

Na nauwkeurig meten met mijn liniaal :rolleyes: zie ik dat het balkje op 47% staat bij "€ 472 al binnen!" @Dr.Prepper is de target €1000 geworden?

• Leuk 2

Deze post delen

Ik zit de hele tijd te "cmd-R'en" (F5-en voor de PC gebruikers) om die barometer omhoog te zien schieten. Het lijkt Giro 555 wel! Hebben we ook bekende Nederlanders/Vlamingen in het telefoonpanel zitten? @DickBerts is de enige die hier voor in aanmerking komt lijkt me, closest thing we have to a BN'er...

• Leuk 1

Deze post delen

Ik zit de hele tijd te "cmd-R'en" (F5-en voor de PC gebruikers) om die barometer omhoog te zien schieten. Het lijkt Giro 555 wel! Hebben we ook bekende Nederlanders/Vlamingen in het telefoonpanel zitten? @DickBerts is de enige die hier voor in aanmerking komt lijkt me, closest thing we have to a BN'er...

F5-en is echt supergoed voor de server...

Deze post delen

F5-en is echt supergoed voor de server...

Serieus reageren op een leuk bericht is echt supergoed voor je humeur...

Deze post delen

Na nauwkeurig meten met mijn liniaal :rolleyes: zie ik dat het balkje op 47% staat bij "€ 472 al binnen!" @Dr.Prepper is de target €1000 geworden?

Haha scherp, de viewsource lineaal ;) De target wordt zelfs hopelijk nog wel (visueel, that is) naar boven bijgesteld aangezien alles boven de 600 naar de Community pot gaat en hopelijk wordt dat zelfs nóg meer!

Zojuist bericht van de Afd. Financien: geen updates, 517 it is nog. Gaan we de 600 euro voor 00:00u halen? :D

Deze post delen

Ik zit ook te F-5 hoor maar dan in mijn e-mail :-) Of er PayPal of Prepshop donaties binnen komen. Momenteel staat de teller op 517 euro en hebben we nog 83 euro nodig. Als we dat redden voor 00:00 (nog 31 minuten) dan zijn de volgende 364 dagen donaties voor de "community pot" Kom op mensen "One Time"!!!! :-) Laten we Prep geschiedenis gaan schrijven.

In totaal 32 donaties ontvangen.

Deze post delen

Serieus reageren op een leuk bericht is echt supergoed voor je humeur...

Eens, en nu in de spiegel kijken :-)

Deze post delen

Eens, en nu in de spiegel kijken :-)

Nounou, zo goed is dat nou ook weer niet voor m'n humeur, maar toch thanx dat je daar wel van uit ging :p

(pssst... Smileys kunnen echt zoooooo handig zijn!)

Deze post delen

2 cent?

vrek

:)

Grapje, het is nog altijd 6,87 euro

We hebben hem voor 7 euro in de boeken gezet. Echt super de eerste Bitcoin donatie, hoe cool is dat!

Deze post delen

Nog 10 minuten voordat het woensdag is en er een nieuwe prachtige dag aanbreekt.

In totaal vandaag 534 euro opgehaald door 34 mensen, echt geweldig!!! Wie maakt ons los nog 66 euro :-)

Deze post delen

CMD-R! Je typt op een Mac, dat zie ik aan je " " ;)

Klopt :-) Niet gered maar wel een toezegging van iemand die gaat nu storten. Hang on there. We gaan pas slapen als we alle doekoes hebben geteld.

Dit is niet normaal wat een community zeg!

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...