Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

[Donatie] voor server upgrade & community hulp pot

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 295
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ok sorry jongens, het was een geintje! Ik dacht even grappig te zijn met de kosten van de server en de grootte van de banner (bandwith Kjetjinggg)

Ik heb "maar" 20,- euro overgemaakt, ik denk dat de opgedane kennis hier op het forum veel meer waard is dan dat.

:rolleyes:

5801146b713962c1ec5656d31a79dfa5.jpg.5801146b713962c1ec5656d31a79dfa5.jpg

trap er dan ook niet in!

Zie je, zo'n goedgelovige sukkel ben ik dus. Het is niet voor niets dat ik in het andere draadje vraag om richtlijnen hoe anderen te helpen. Ondanks mijn achterdocht wil ik altijd zo graag in de mens geloven, en dan kom je dus vaak van een koude kermis thuis.

Zie je, zo'n goedgelovige sukkel ben ik dus. Het is niet voor niets dat ik in het andere draadje vraag om richtlijnen hoe anderen te helpen. Ondanks mijn achterdocht wil ik altijd zo graag in de mens geloven, en dan kom je dus vaak van een koude kermis thuis.
Stuudje schuift Foetsie stukje dichter naar Awol toe..."komt wel weer goed jochie"

@AWOL

Iedereen maakt dat mee, van een koude kermis thuiskomen, maar daar leer je van toch?

Dan ben je geen sukkel in mijn ogen maar een mens die het nog goed bedoeld en ik kan alleen maar zeggen dat je moet blijven zoals je bent! Laat de kleine groep vervelende mensen het nou niet verpesten over hoe jij over de rest van de goede mensen denkt.

@AWOL

Iedereen maakt dat mee, van een koude kermis thuiskomen, maar daar leer je van toch?

Dan ben je geen sukkel in mijn ogen maar een mens die het nog goed bedoeld en ik kan alleen maar zeggen dat je moet blijven zoals je bent! Laat de kleine groep vervelende mensen het nou niet verpesten over hoe jij over de rest van de goede mensen denkt.

Om in de geloof sfeer te blijven... Amen :)

• Admin
Wat is de stand tot nu toe?

20 donaties vanuit PayPal en de Prepshop. Bitcoin en cash nog niet gezien. Daarnaast diverse toezeggingen via de berichten service.

Voor een totaal van 290 euro in krap 8 uur tijd dat de betaal methodes online staan. Ik zeg prima business model :-)

Wat ik dan niet snap is dat sponsoring van een volledige server welke normaal het tienvoudige kost zondrr het delen van je prive gegevens en/of gedeelde toegang afgewezen wordt?

Ik zie elke keer dat het een geld en privacy kwestie is maar dat wanneer een bedrijf een hp server beschikbaar wilt stellen zonder kosten/reclame waarom gaat men daar niet op in.

Privacy leekt me het issue niet aangezien je in tegenstelling tot een shared omgeving zelf bepaald wie je toegang geeft.

Wij vervangen per jaar 60 van dir machines en kunnen er best 1 missen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Leuk 1

ik wil wel wat geld doneren.

alleen ik heb geen paypal en ik doe niet aan bitcoins.

als er een admin eens naar een SC komt dan zou ik hem/haar wat geld doneren.

alleen niet voor SC brabant. want ik begin de 22e met een folder wijkje. en dan zit ik wel minder krap met geld

20 donaties vanuit PayPal en de Prepshop. Bitcoin en cash nog niet gezien. Daarnaast diverse toezeggingen via de berichten service.

Voor een totaal van 290 euro in krap 8 uur tijd dat de betaal methodes online staan. Ik zeg prima business model :-)

sorry voor een extra post. maar als ik iets aanschaf in de prepshop telt krijgt u dat dan ook?

omdat u zei "20 donaties vanuit paypal en de prepshop"

daarom was ik een beetje in de war

@homerun Er is op elke SC een collectebus aanwezig waar je geld in kan doneren.

In de prepshop kan je een kadobon kopen die je doneert aan preppers.nl.

Klik eens op de linkjes die in de banner bovenin staan Homerun, dan zie je de mogelijkheden voor je.

Oke dank u wel.

Want ik zal wel kijken of ik wat extra's kan geven op de SC

• Leuk 1
  • Admin
Wat ik dan niet snap is dat sponsoring van een volledige server welke normaal het tienvoudige kost zondrr het delen van je prive gegevens en/of gedeelde toegang afgewezen wordt?

Ik zie elke keer dat het een geld en privacy kwestie is maar dat wanneer een bedrijf een hp server beschikbaar wilt stellen zonder kosten/reclame waarom gaat men daar niet op in.

Privacy leekt me het issue niet aangezien je in tegenstelling tot een shared omgeving zelf bepaald wie je toegang geeft.

Wij vervangen per jaar 60 van dir machines en kunnen er best 1 missen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hier zal @Dr.Prepper onze nerd op reageren.

Na mijn aanmelding dit voorjaar ben ik beperkt actief op het forum. Veel is al gezegd en als je goed zoekt kan je een ton aan informatie vinden. Wat heb ik weer een hoop bijgeleerd. Dankzij het forum staat mijn huis nu vol met wc-papier en dunne bleek ;-) Enige dagen geleden heb ik de WIKI ontdekt en er is weer een nieuwe wereld voor me open gegaan. Hierbij dus een bedankje voor iedereen die zich actief inzet voor de community! Via PayPal zojuist ook een blijk van waardering gestuurd...

• Leuk 1

Ik koop bewust mijn spulletjes bij de prepshop (ook als ik ze ergens anders goedkoper kan kopen) hier staat immers "Als je bij Prepshop.nl koopt, ondersteun je tevens ons forum. Dank voor je support!"

Is de prepshop niet succesvol genoeg om hier 300 euro in bij te staan? maw hoeveel dragen de kopers van de prepshop dan bij? (de geweldig goede service en vriendelijkheid zou al reden genoeg kunnen zijn)

• Leuk 1
  • Admin
Ik koop bewust mijn spulletjes bij de prepshop (ook als ik ze ergens anders goedkoper kan kopen) hier staat immers "Als je bij Prepshop.nl koopt, ondersteun je tevens ons forum. Dank voor je support!"

Is de prepshop niet succesvol genoeg om hier 300 euro in bij te staan? maw hoeveel dragen de kopers van de prepshop dan bij? (de geweldig goede service en vriendelijkheid zou al reden genoeg kunnen zijn)

Dat is mooi om te horen Nickx en de Prepshop is vanuit zijn oprichting ook een commerciële onderneming. Onze mede eigenaar @Simurgh die de prepshop runt heeft zelf ook geen belangen in Preppers.nl maar alleen in de shop. Preppers is zeg maar het levens project van de 3 oprichters en Prepshop de commerciële tegenhanger. Uiteraard is de Prepshop een sponsor van Preppers.nl echter kan ik ook aangeven dat er uit de prepshop nog geen euro uitbetaald is. Alles wordt gebruikt om de shop beter te maken in voornamelijk uitbreidingen van het assortiment e.d. Uiteindelijk als de shop helemaal rendabel is zal deze situatie ook veranderen. Ik gaf ook in mijn openingspost aan (bij note:) Als de situatie veranderd en/of door onze sponsors van Preppers.nl en we hierdoor zelf persoonlijk niet hoeven bij te springen zullen de donaties alleen worden ingezet voor de „community pot” en niet meer voor de server waarop Preppers.nl draait.

Ik hoop dat we volgend jaar niet moeten leuren voor de server kosten en alles uit eigen middelen vanuit deze 2 entiteiten kunnen betalen en dat de "community pot" hier dus maximaal van kan profiteren.

Ik hoop dat we volgend jaar niet moeten leuren voor de server kosten en alles uit eigen middelen vanuit deze 2 entiteiten kunnen betalen en dat de "community pot" hier dus maximaal van kan profiteren.

Nah, ik zie het niet als leuren hoor. Ik vindt het vrij normaal om een bijdrage te vragen aan de forum gebruikers. Ik zie dat op meerdere fora waar ik vertoef en ik vind het niet meer dan logisch dat je als frequent bezoeker ook bijdraagt aan de hoge kosten voor server huur ed. Het is ten slotte voor jullie ook een hobby en een hobby kost geld maar er zijn ook grenzen aan wat je zelf kunt/wilt ophoesten voor je hobby. Wij met zijn allen delen een hobby en dankzij jullie kunnen we dat hier doen, dat mag best iets kosten. (uiteraard is de bijdrage op vrijwillige basis en naar draagkracht)

• Leuk 1

Enne ... hadden jullie al gezien dat de banner een opfrisje heeft mogen incasseren? Speaking of incasseren: de barometer staat er nu ook!

Niet helemaal realtime, maar @Mr. Gold belt mij elk half uur om de stand door te geven en dan stuur ik een fax naar de TD en die zetten wat dipswitches om (binaire methode, momenteel dus op 0000000111001100) en daar wordt een photosjopje van gemaakt in PNG en dat plaatje zie je nu bovenaan! Cool he :) *trots op onszelf en op jullie*

• Leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...