Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

[Donatie] voor server upgrade & community hulp pot

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Zojuist donatie gedaan via de prepshop. duidelijke uitleg, Ik denk dat het goed is gegaan ;)
Meteen nog één doen he, want je weet het... 1=geen en 2=1 :)

Deze post delen

Zojuist donatie gedaan via de prepshop. duidelijke uitleg, Ik denk dat het goed is gegaan ;)

Hoe heb je dat gedaan, ik kan het niet vinden :confused:

Deze post delen

In dit tempo (135 euro ontvangen) in 1.5 uur tijd kan de banner er weer af vanavond ;-) En daarna een lieftallig bannertje voor de "community pot"

Dr.Prepper of moet ik zeggen Dr. Peper in zijn kont geeft bijna al zijn tijd hieraan om het "smooth" te maken. Hij zit er bovenop en zal luisteren en anticiperen op advies.

Deze post delen

In dit tempo (135 euro ontvangen) in 1.5 uur tijd kan de banner er weer af vanavond ;-) En daarna een lieftallig bannertje voor de "community pot"

Dr.Prepper of moet ik zeggen Dr. Peper in zijn kont geeft bijna al zijn tijd hieraan om het "smooth" te maken. Hij zit er bovenop en zal luisteren en anticiperen op advies.

Nieuwe bedrijfswagen van preppers.nl :p

2po3b50.jpg

• Leuk 1

Deze post delen

Deze link gebruikt enne:

Mr. Gold zei:

In dit tempo (140 euro ontvangen) in 2 uur tijd kan de banner er weer af vanavond ;-) En daarna een lieftallig bannertje voor de "community pot"

Range is langsgeweest:D

• Leuk 2

Deze post delen

Ik heb het ook getest met een kleine donatie via bankoverschrijving.

IDEAL zou makkelijker zijn. Verder moest ik een afleveradres en dergelijke invullen maar dat heb ik verzonnen. Daarna kreeg ik netjes een mailtje en heb ik de overschrijving gedaan met de verkregen instructief. Het werkt, maar een klein beetje omslachtig.

Laten we hopen vandaag de 600€ binnen te halen en dat we daarna snel voor de Preppers Community pot kunnen doneren. Dat helpt bij het verkrijgen van een gezamenlijke BOL\SC locatie en we helpen preppers in nood.:cool:

• Leuk 1

Deze post delen

Vanavond heb ik tijd om de layout wat verder te finetunen! (lees: paypal plaatjes toevoegen enzo hahaha) okee okee zal ook kijken of het tikkie subtieler kan. Hoe sneller de balk volloopt, hoe beter :cool:

• Leuk 1

Deze post delen

170 euro ontvangen (stand van 14:00 uur)

Echt geweldig om te zien dat het zo opgepakt wordt door jullie. Beetje doorsparen en we kopen een bunker en een SC lokatie :-)

Deze post delen

ik snap dat de donatie's gewild zijn maar is er ook een manier om dat grote zwarte blok weg te krijgen, word een beetje vervelend als je de posts van de dag aant lezen bent en dat zwarte blok zit er steeds bij.

• Leuk 1

Deze post delen

ik snap dat de donatie's gewild zijn maar is er ook een manier om dat grote zwarte blok weg te krijgen, word een beetje vervelend als je de posts van de dag aant lezen bent en dat zwarte blok zit er steeds bij.

Nounou niet zo zeuren MP!

*grijns*

Deze post delen

Alstublieft :p

Beste Andy

Deze e-mail bevestigt dat u €2000,00 EUR heeft gedoneerd aan Preppers.nl (payments@preppers.nl) via PayPal.

Donatiegegevens

Bevestigingsnummer:

Donatiebedrag: €2000,00 EUR

Totaal: €2000,00 EUR

Doel: Preppers.nl

Donateur: Andy

Gegevens van ontvanger

Coördinator van donaties: Preppers.nl

E-mail contactpersoon: payments@preppers.nl

Mag nu die banner weg :)

• Leuk 2

Deze post delen

Beste Andy

Deze e-mail bevestigt dat u €2000,00 EUR heeft gedoneerd aan Preppers.nl (payments@preppers.nl) via PayPal.

Donatiegegevens

Bevestigingsnummer:

Gegevens van ontvanger

Hahaha Koning Andy. Ik zie dat die binnen is :-) Vanavond zal @Dr.Prepper iets moois kleins van maken ;-)

Deze post delen

wtf is dat serieus?

Dat is wel HEEL genereus!!!!!!!!!!

Beste Andy

Donatiegegevens

Bevestigingsnummer:

Gegevens van ontvanger

Deze post delen

Gast ghostwhiper
hahaha, ja niets meer aan te doen denk ik. Misschien dat @Mr. Gold je een stukje zeep als compensatie kan sturen :)

Of 2 stukjes

Deze post delen

:p hahahaha

nou als iedereen 20 doneert is het ook mooi zou ik zeggen, en 200 is nog steeds HEEL genereus (vind ik althans).

SHITTTTT

De komma stond verkeerd @Mr. Gold

En nu?

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...