Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

[Donatie] voor server upgrade & community hulp pot

Recommended Posts

Er staat nu een linkje (zie boven op forum, Doneer voor nog meer Preppers.nl powerrrr!) en gaat ook meteen naar Paypal met de juiste gegeven. @Dr.Prepper zal er ook een nette button plaatsen van Paypal.

We zijn al een bedrijf om alles administratief goed te regelen voor dit en ben bang dat we daar geen belastingvoordeel voor krijgen.

Hmmm, ik gebruik hier Chrome en ik zie geen link :(

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Er staat nu een linkje (zie boven op forum, Doneer voor nog meer Preppers.nl powerrrr!) en gaat ook meteen naar Paypal met de juiste gegeven. @Dr.Prepper zal er ook een nette button plaatsen van Paypal.

We zijn al een bedrijf om alles administratief goed te regelen voor dit en ben bang dat we daar geen belastingvoordeel voor krijgen.

Allereerst, fijn dat dit goed geregeld wordt! Een donatie kunnen jullie dan ook tegemoet zien.

Overigens zie ik de link ook niet (Firefox en ad-block uit voor preppers.nl)

Deze post delen

Wow, dat is wel heel groot! :eek:

Misschien een idee dat in de bovenste banner de schatkist naar links schuift (zodat het naast preppers.nl staat) en dan de gecreëerde ruimte rechts voor de donaties gebruikt wordt?

Deze post delen

Misschien heb ik erover heen gelezen, maar gewoon de iban en tnv erbij en ik maak wat over.

Opsec me reet, dat ik hier kom en wat heb besteld bij de prepshop is vast bekend bij de ietwat nieuwsgierigen overheid en anders help ik ze wel een beetje :)

• Leuk 1

Deze post delen

Sorry ik wil echt niet zeuren, ik vind het hartstikke goed dat er de optie is om te doneren en ik vind het ook meer dan prima dat daar ruimte voor wordt gemaakt. Maar het huidige formaat van de banner vind ik persoonlijk echt storend groot nu... Als ik op what's new klik moet ik eerst naar beneden scrollen voordat ik ook maar een topic kan zien =/

• Leuk 1

Deze post delen

Sorry ik wil echt niet zeuren, ik vind het hartstikke goed dat er de optie is om te doneren en ik vind het ook meer dan prima dat daar ruimte voor wordt gemaakt. Maar het huidige formaat van de banner vind ik persoonlijk echt storend groot nu... Als ik op what's new klik moet ik eerst naar beneden scrollen voordat ik ook maar een topic kan zien =/

Pieperd :)

Deze post delen

Gast ghostwhiper

Ik ben het met @Loreen eens het is echt te groot.

95% van de tijd ben ik mobiel op de site en het is echt huge daarop.

Is het misschien een idee om een kleinere donate button in de interface rechts weg te werken?

Ook heb ik met Chrome weer een instabiel forum wat resulteert in niet laden.

Mijn donatie komt binnenkort.

Deze post delen

Joh dat ding staat er net als tijdelijk iets en wordt zoals gezegd nog aangepast.

Deze post delen

Hoe meer er binnenkomt, hoe kleiner hij wordt ;) haha

Dank @AWOL !! Je bent de eerste volgens mij!

Heb ik nu iets gewonnen?

:D

Deze post delen

Joh dat ding staat er net als tijdelijk iets en wordt zoals gezegd nog aangepast.

Thanx, dat had ik blijkbaar over het hoofd gezien (dat het nog wordt aangepast. Ik begreep alleen dat er nog een barometer bij kwam) :)

Deze post delen

Ik vind dat geen gezeur want ook ik kan geeneens zien of de pagina ververst is. Beeld is geheel gevuld met de drie banners. (preppers forum, prepshop en donatie banner)

De fine-tuning zal nog wel gebeuren, Dr. Prepper heeft het al zo druk met de a.s. forum migratie.

Mijn donatie moet even wachten tot er weer pegels op de rekening staan en dat duurt nog anderhalve week, dus ik moet nog even een tijdje tegen die banner aankijken van Dr.Prepper ;)

• Leuk 1

Deze post delen

Misschien kan die laatste toevoeging, dat laatste blok, naar onderin de pagina in plaats van bovenin?

(poging tot meedenken enzo)

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...