Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Gast DickBerts

Nog een kruidvat erbij; Pakistan.

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast DickBerts

De politieke situatie in Pakistan is zo gevaarlijk, dat ik het geen kruitvat heb willen noemen, maar een vat vol zwaar giftige kruiden :)

(Ik moest me er wel uit lullen, want een spelfout in een titel van een draadje kun je niet herstellen, ook de heel domme spelfouten niet).

Deze post delen

Jeetje, ik heb het alleen nog gescand en nog niet helemaal gelezen, maar dat ziet er ook weer lekker uit :(

Deze post delen

Ik volg het al enige tijd maar heel gezellig is het daar niet. Sowieso een onrustig land met veel interne strijd en een haat jegens buurman India.

Deze post delen

Gast DickBerts

Helemaal met je eens @Cyberbeer. Prachtig plaatje trouwens voor dit draadje. Voor mezelf ben ik niet zo bang. Ik heb me goed voorbereid en ha, ha, ha, ik ben 56 en ik heb echt een mooi leven gehad, dus wat kan mij nou nog gebeuren. Maar als je al die lieve mensen in je omgeving ziet, waar je om geeft en die NIETS doen! Daar word ik echt verdrietig van. Je begrijpt me wel. Ze roepen in koor, ach het is altijd een rotzooi geweest in de wereld. Dat is gewoon niet waar, zoveel brandhaarden tegelijk is ongekend.

Deze post delen

(Ik moest me er wel uit lullen, want een spelfout in een titel van een draadje kun je niet herstellen, ook de heel domme spelfouten niet).

Daar heb je ons toch voor :o

Deze post delen

Gast DickBerts
Daar heb je ons toch voor :o

Ja dat weet ik Communicator, maar ik vind het wel goed dat mensen op deze site kunnen zien, dat ik af en toe ook een vreselijke domme lul kan zijn. Sommige mensen hier denken dat ik altijd een domme lul ben (wat onzin is) en anderen kunnen de domme lul in me nooit zien, dus dit is wel goed zo.

Deze post delen

Ja dat weet ik Communicator, maar ik vind het wel goed dat mensen op deze site kunnen zien, dat ik af en toe ook een vreselijke domme lul kan zijn. Sommige mensen hier denken dat ik altijd een domme lul ben (wat onzin is) en anderen kunnen de domme lul in me nooit zien, dus dit is wel goed zo.

Geen domme actie: Ik denk dat het komt doordat je zoveel Vit C ed. hebt geprept bij de betreffende drogist....:-) Waar het hart vol van is loopt het hoofd van over zeggen ze toch?

Deze post delen

@Davena ik hoop niet dat zijn hart vol zit met domme lullen....:rolleyes:

@DickBerts dank voor de update, ik vraag mij af of de wereld ooit eerder met zoveel vuurtjes tegelijk te maken heeft gehad. (oftewel brandhaarden)

Deze post delen

Gast DickBerts
@Davena ik hoop niet dat zijn hart vol zit met domme lullen....

Ja, hoor, ik doe vreselijk mijn best om ook van domme lullen te houden. Vandaag heb ik van het bestaan weer een vreselijk goed oefenobject aangeboden gekregen :)

Deze post delen

Helemaal met je eens @Cyberbeer. Prachtig plaatje trouwens voor dit draadje. Voor mezelf ben ik niet zo bang. Ik heb me goed voorbereid en ha, ha, ha, ik ben 56 en ik heb echt een mooi leven gehad, dus wat kan mij nou nog gebeuren. Maar als je al die lieve mensen in je omgeving ziet, waar je om geeft en die NIETS doen! Daar word ik echt verdrietig van. Je begrijpt me wel. Ze roepen in koor, ach het is altijd een rotzooi geweest in de wereld. Dat is gewoon niet waar, zoveel brandhaarden tegelijk is ongekend.

Precies. Zover ik me kan herinneren is de wereldsituatie nog nooit ze erg geweest (in mijn leven dan). Daarnaast vraag ik me af of dit nog wel goed kan komen. Als ik alle nieuwsberichten moet geloven, dan zie je gewoon dat bijna alle landen zich aan het voorbereiden zijn op een militaire confrontatie. En inderdaad, ik zie ook veel mensen om me heen die nog niet voorbereid zijn. Zij zullen helaas de gevolgen moeten ondervinden van hun niet gemaakte keuzes (voorbereiden/preppen).

Deze post delen

@Cyberbeer valt er nog iets te doen om die mensen misschien op het laatste moment wakker te schudden? ik heb laatst 2 jongens uit mijn vriendengroep gewaarschuwd, de een was het er wel mee eens maar de andere dacht alleen ach dan douche ik af en toe misschien even koud meer niet.

Deze post delen

@Cyberbeer valt er nog iets te doen om die mensen misschien op het laatste moment wakker te schudden? ik heb laatst 2 jongens uit mijn vriendengroep gewaarschuwd, de een was het er wel mee eens maar de andere dacht alleen ach dan douche ik af en toe misschien even koud meer niet.

Dat is lastig hoor, en het ligt ook een beetje aan de persoon zelf of hij/zij hiervoor openstaat en bewust is van de wereldsituatie. Ik ken bijvoorbeeld mensen die nooit naar het nieuws kijken en weten dus helemaal niet wat er speelt. Bij zulke mensen doe ik niet eens de moeite, omdat zij alleen in hun eigen wereld willen leven. Maar sommige mensen hebben hier wel oren naar en beginnen ook gelijk met voorbereiden/preppen (zoals mijn Belgische schoonmoeder :D).

Deze post delen

Dat is lastig hoor, en het ligt ook een beetje aan de persoon zelf of hij/zij hiervoor openstaat en bewust is van de wereldsituatie. Ik ken bijvoorbeeld mensen die nooit naar het nieuws kijken en weten dus helemaal niet wat er speelt. Bij zulke mensen doe ik niet eens de moeite, omdat zij alleen in hun eigen wereld willen leven. Maar sommige mensen hebben hier wel oren naar en beginnen ook gelijk met voorbereiden/preppen (zoals mijn Belgische schoonmoeder :D).

vreemd....ik merk juist dat mensen die WEL naar het nieuws kijken helemaal niet weten wat er speelt.......

maar serieus.....de meeste mensen denken dat het wel mee zal vallen.....storm in een glas water....er komt echt geen wereldoorlog....dat is eh "zo uit de tijd"

Deze post delen

De politieke situatie in Pakistan is zo gevaarlijk, dat ik het geen kruitvat heb willen noemen, maar een vat vol zwaar giftige kruiden :)

Of Kruidvat gaat de grens over. Pakistani's zijn ook tuk op shampoo-aanbiedingen :p

Deze post delen

Ach,en ik dach nog, de nederlandse drogisten hebben zo Hun snabels.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...