Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gratis boekje: Zonnepanelen voor Dummies


houthe

Aanbevolen berichten

Ik kreeg zojuist een spammailtje van Eneco met daarin de link om gratis het boekje Zonnepanelen voor Dummies te downloaden. Op zich natuurlijk een mooie manier voor hun om reclame te maken, maar heb het even snel doorgebladerd en er staan toch nog best handige weetjes in dit 65 pagina tellende boekje, zeker voor wanneer je zoals ik nog (te) weinig kennis van zonnepanelen hebt.

 

http://zonnepanelenvoordummies.eneco.nl/

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Leuke tip. Ik weet globaal wel waar ik over praat, maar technisch de boel aansluiten gaat me alleen nooit lukken. Gaat dit boekje ook over de techniek?

 

Gelukkig heb ik iemand van het forum gevonden die dat wel kan en die mij wil helpen. De trip naar Spanje staat in oktober gepland en we zullen er een leuk verslag van maken met foto's van het resultaat.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah! *schaam* Dat is een bekende tikfout van mij. Die maak ik met name op kleine toetsenborden en touchscreens. De I en de O zitten dan te dicht naast elkaar voor mijn dikke vingers (die ik niet heb overigens ^_^ )

Ik ga er avn uit dat de TS zich niet aangesproken voelt. Daar was immers geen aanleiding voor.

Ik pas het direct aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah! *schaam* Dat is een bekende tikfout van mij. Die maak ik met name op kleine toetsenborden en touchscreens. De I en de O zitten dan te dicht naast elkaar voor mijn dikke vingers (die ik niet heb overigens ^_^ )

Ik ga er avn uit dat de TS zich niet aangesproken voelt. Daar was immers geen aanleiding voor.

Ik pas het direct aan.

 

De eeuwige puber in mij vond de vertyping te mooi om te laten liggen ;)

 

Zelf heb ik ooit naar een jarige vriendin geschreven "HIEP HIEP HOER!!!!" :p

Sorry, ik ga wel een beetje offtopic nu, het enige bruggetje tussen hoeren en zonnepanelen dat ik zo gauw weet te bedenken is energie voor rode lampen :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loreen, ik zie er zelf de humor ok wel van in. Ik heb nog ergens een foto van mensen die net een baby hadden gekregen.

Aan de gevel hadden ze een grote banner "Hoera een meisje!" Helaas had de wind er aan getrokken en stond er "Hoer een meisje!"

Ja, dát is lachen natuurlijk.

 

En om de vergelijking tussen hoeren en zonnepanelen nog wat aan te sterken: ze moeten beide liggend hun geld verdienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
het boekje heb ik inmiddels...

 

Ik heb ooit een zakelijke email gestuurd, waarna de geadresseerde mij belde en vroeg of ik op een leuk bedrijf werkte... Op mijn vraag waarom hij dat vroeg, zei hij: 'Kijk eens onder aan je mail'.

Daar had ik getikt: Met vriendelijke grieten :)

 

Ik tik wel eens "met vriendelijke groenten" (expres) onder aan een mail. Wordt eigenlijk nooit opgemerkt.

 

Boekje is interresant. Nogmaals bedankt ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...