Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Keyser Suze

Propaganda - The Works

Recommended Posts

Hier kan ik zo pissed om raken:mad::mad::banghead::thumbdown:.... Pure haat. Oh sorry ik moet lief blijven.

Hmmm het is van RT..... Oh, dan zal het wel propaganda zijn....

Vat je em?:p

nee, vertel! :p

dit is ook erg leerzame propaganda:

[video=youtube_share;8benRg7TlU4]

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Dus het zijn propagandasystemen die elkaar bestoken? Of lijkt dat maar zo en spelen ze onder een hoedje met elkaar om ons, de mensen die de propaganda versus propaganda doorhebben, te foolen? Sorry, maar er zit geen rem op hier XD

Deze post delen

Gast Heksenboot
Dus het zijn propagandasystemen die elkaar bestoken? Of lijkt dat maar zo en spelen ze onder een hoedje met elkaar om ons, de mensen die de propaganda versus propaganda doorhebben, te foolen? Sorry, maar er zit geen rem op hier XD

Mooi zo, je begint het al te snappen.

Volgens mij is het gewoon ouderwets onder 1 hoedje allemaal.

Repelsteeltje. Eh Rothschild.

Deze post delen

Damn, het werkte bijna bij mij:p
en deze? werkt deze ook?

[video=youtube_share;wtFgA_yABjc]

... vooral op je lachspieren ;)

Deze post delen

En Russische vriendin van mij ( waar ik al 12 jaar mee bevriend ben ) en die al 22 Jaar hier woont en getrouwd is zegt al langere tijd tegen mij dat het totaal niet klopt met wat ze hier op Tv allemaal laten zien en ten opzichte van wat haar Familie in Oekraine en Rusland zegt.

Ze zegt dat het allemaal zwaar overdreven is? Ook wanneer ze erheen belt en er een gesprek over heeft, is de Info totaal niet vergelijkbaar met wat ze ons vertellen.

Ook wat de Russische Tv laat zien en wat er dus werkelijk gebeurd, staat totaal niet in Contrast met de werkelijkheid . Ze moeten gigantisch opletten ! Met Rusland haal je geen geintjes uit. Poetin heeft al meerdere keren gewaarschuwd. IK verwacht niet dat Rusland een Oorlog wil. Amerika ?? Dat land is toch ook al Bankroet ??

Ik denk dat de USA een heel vies spelletje aan het spelen is waar wij Burgers de Dupe van worden.

Amerika heeft Europa de laatste keer ook geholpen dit tijdens de Tweede WO en voor dat helpen daar gaan we de prijs voor betalen:(

Deze post delen

Ik denk dat de USA een heel vies spelletje aan het spelen is waar wij Burgers de Dupe van worden.[/Quote]

Maar in dit geval nog niet half zo vies als het spelletje waar Rusland mee bezig is.

Rusland heeft vooral zichzelf geholpen. Zonder grootschalige materiële hulp van de USA zou het Russische leger het wellicht alsnog niet hebben gered. Na afloop van WO2 verdween bijna de helft van Europa onder de USSR-laars. De andere helft werd in de Amerikaanse invloedssfeer getrokken waar we nog steeds in zitten.

Deze post delen

Maar in dit geval nog niet half zo vies als het spelletje waar Rusland mee bezig is.

Ze hebben Europa de laatste keer ook geholpen tijdens de Tweede WO en daar gaan we de prijs voor betalen:

Rusland heeft vooral zichzelf geholpen. Zonder grootschalige materiële hulp van de USA zou het Russische leger het wellicht alsnog niet hebben gered. Na afloop van WO2 verdween bijna de helft van Europa onder de USSR-laars. De andere helft werd in de Amerikaanse invloedssfeer getrokken waar we nog steeds in zitten.

Juist "Waar we nog steeds ( Vooral Politiek ) Inzitten.

IK bedoel natuurlijk DE USA die ons vanuit een ander werelddeel zo netjes zijn komen helpen en waar we dus uiteindelijk ook nog steeds politiek gezien voor betalen.

Ja ook Rusland kwam vanuit een andere hoek Helpen. Vooral Iets terug drijven naar hun Hok ( Germania)

Het Amerikaanse leger zit ondertussen overal gestationeerd. Voor hun is het inmiddels heel gemakkelijk om vanuit ... ergens op te kunnen treden.

Waarom denk je dat er zoveel Atoombommen liggen oa op Vliegveld de peel ??

Word AUB wakker ,het zijn vooral hun die op een achterbakse manier aanzetten ( Sturen ) tot .Nee Rusland is ook geen schatje. Ze zitten allemaal onder dezelfde Donkere hoed.

Maar wroeten zich ieder op hun eiegen slinkse manier naar het licht toe.

Wie wint ?? De Derde wereld oorlog is allang aan de gang. Kijk om je heen .

Deze post delen

De Derde wereld oorlog is allang aan de gang. Kijk om je heen .

Welnee. Er is sinds 1945 geen wereldoorlog meer geweest en daar mogen we blij mee zijn. Wel veel regionale branden en brandjes zoals die er altijd al zijn geweest maar een wereldoorlog is echt iets heel anders.

De realiteit van nu is dat zowel Rusland als de USA hun eigen politieke agenda hebben. Rusland wil stukje bij beetje de USSR weer herstellen en zo opnieuw een supermacht worden. Amerika wil haar positie als wereldmacht behouden maar ziet haar macht afbrokkelen en heeft daarom landen als Nederland nodig voor politieke steun en militaire hand- en spandiensten, al dan niet in NAVO-verband of voor de VN. Uiteindelijk gaat alles om geld, macht, invloedsferen en afzetmarkten.

Ik zou het toejuichen als Europa meer een eigen koers zou gaan varen.

Deze post delen

Welnee. Er is sinds 1945 geen wereldoorlog meer geweest en daar mogen we blij mee zijn. Wel veel regionale branden en brandjes zoals die er altijd al zijn geweest maar een wereldoorlog is echt iets heel anders.

De realiteit van nu is dat zowel Rusland als de USA hun eigen politieke agenda hebben. Rusland wil stukje bij beetje de USSR weer herstellen en zo opnieuw een supermacht worden. Amerika wil haar positie als wereldmacht behouden maar ziet haar macht afbrokkelen en heeft daarom landen als Nederland nodig voor politieke steun en militaire hand- en spandiensten, al dan niet in NAVO-verband of voor de VN. Uiteindelijk gaat alles om geld, macht, invloedsferen en afzetmarkten.

Ik zou het toejuichen als Europa meer een eigen koers zou gaan varen.

DE regering hier weet allang dat ze klem zitten .Ze kunnen geen kant meer op.

Het zijn Schoothondjes van :o

De Tweede wereld oorlog was al ver voor de jaren 40 begonnen. Vanuit de Politiek gezien toen allang begonnen !.

De echte klappen , dus de werkelijke oorlog liet toen niet lang meer op zich wachten.

Amerika en nog wat andere landen willen dat we met z'n allen op dat EI gaan zitten om aan de juiste Broed temperatuur te komen.

Gebroed word er dus al :( Het is slechts wachten op die paar Graden meer

En dat Ei komt uit , hoe dan ook, het vet gemeste Propaganda kuiken laat z'n werkelijke kant zien . Helaas brengt dit volwassen worden van dat kuiken een zeer nare eigenschap met zich mee.

Symbolisch gezien bestaan de normaal aanwezige veren nu uit wapens . Hoeveel veren heeft een Kip / Haan ??

Een Wereldoorlog begint niet in één keer van de één op andere dag. Die ontstaat langzaam. Tot aan een bepaald punt en dan gaat het snel.

En zo is het de laatste keer ook gegaan. Heel Triest maar waar.

Als je iets niet meer goed of duidelijk kunt zien heb je drie opties.

1 is dichterbij gaan, 2 is het vanuit een iets hoger gelegen gebied te bekijken en Drie is het vanuit een compleet bovenaanzicht te bekijken. Vanuit dit bovenaanzicht kun je met je Symbolische verrekijker je Zoom functie gebruiken. Kun je nagaan wat je dan allemaal kan zien :(

Doe maar het laatst genoemde en als je dan nog niets ziet dan heb je waarschijnlijk iets aan je ogen . Als het nacht is dan kan ik niet lekker in de Zon gaan liggen ;)

Mocht mij dit een keer lukken dan laat ik het meteen weten. En als ik ook nog eens mooi bruin word dan trakteer ik op zonnecreme voor ons allen. Beschermfactor 100 PL :o

Ik bedoel hiermee .. Ik kan mijzelf zolang mogelijk voor de gek houden als ik wil. Maar vroeg of laat word ik met mijn neus op de feiten gedrukt en dan . Ja dan heb ik het aan mijzelf te danken .

Onze nieuwe Munteenheid heet eigenlijk de DolEuro . :o Maar om het niet te zeer te laten opvallen hebben ze dat Dol van Dollar weggelaten ;)

Deze post delen

As Dorothy told her dog, Toto, in the classic "Wizard of Oz" movie, "I've a feeling we're not in Kansas anymore," we're also not in the America of our Founding Fathers any more, either. Real capitalism and free markets simply do not exist any longer. A few powerful interests manipulate all markets, unlimited fiat money is a profitable franchise and we are attempting to police and control the entire world to maintain our leadership position held since the end of World War Two.

Today you are a fool to trust what the government or press claims is true, fair and balanced, as it's all just propaganda. Regulatory organizations exist only to protect the favored industries not the public, our legal system is a joke and all wars fought for democracy against evil are just looting expeditions against other nations out for profits, gain and natural resources.

War May Be the Only Solution Left For Our Political Elites To Survive & Prosper

http://www.zerohedge.com/news/2015-02-27/10-reasons-washington-has-war-fever

Deze post delen

Dit is te gruwelijk doortrapt, Machiavelli, Goebbels en Rasputin kunnen hier nog een puntje aan zuigen.

At this moment, we are confronted with the extraordinary story of a CIA guerrilla manual for the anti-Sandinista contras whom we are backing, which advocates not only assassinations of Sandinistas but the hiring of criminals to assassinate the guerrillas we are supporting in order to create martyrs.

Indeed, this is just one of scores of admitted false flag attacks by governments all over the world.

Deze post delen

is het wel eens verkiezingstijd geweest?

alle jonge studenten die zich vol enthousiasme aansluiten bij een partij en folders uitdelen hopend op een carriere binnen de partij.

Deze post delen

# 21. “Taxes are the price for a civilized society”

This is exactly wrong. Taxes are the price for failing to create a civilized society based on voluntary solutions, and the degree of taxation corresponds to the degree of failure.

En 24 andere interessante stellingen.

Deze post delen

# 21. “Taxes are the price for a civilized society”

This is exactly wrong. Taxes are the price for failing to create a civilized society based on voluntary solutions, and the degree of taxation corresponds to the degree of failure.

En 24 andere interessante stellingen.

http://www.zerohedge.com/news/2015-03-14/25-statist-propaganda-phrases-and-how-rebut-them

Deze post delen

They should also read Nick Bryant’s book The Franklin Scandal, which details how top American officials are routinely blackmailed for pedophilia by intelligence agencies and their organized crime partners, who set them up with children, film them, and subsequently “own” them for life.

http://www.veteranstoday.com/2015/03/11/menendez/

Deze post delen

Obama spreekt Iraanse volk toe

http://nos.nl/artikel/2025954-obama-spreekt-iraanse-volk-toe.html

Vooral de Israëlische regering staat zeer argwanend tegenover Irans bedoelingen en zou liever vandaag dan morgen de centrales bombarderen. De kwestie-Iran is ook de kern van het haast persoonlijke conflict tussen de Israëlische premier Netanyahu en Obama.De boodschap kan daarmee gezien worden als een slag in het gezicht van Netanyahu, die zich steeds onverzettelijker opstelt tegen Iran en het Amerikaanse standpunt.

Deze post delen

Gast Moleman

willen gewoon bankensysteem in handen krijgen zoals in Libye

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...