Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Uitleg] Zendjargon


Hans

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb vandaag een auto gekocht, kan iemand me uitleggen hoe je die start, waarvoor alle knopjes dienen en hoe zit dat met het rijbewijs, heb je dat nodig? Ik hoorde ook iets van "verzekeringen" wat is dat?

 

 

Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt, maar zo kom je over (en wat denk je dat de gelicentieërde zandamateur gaat vinden van jouw vraag?)

 

Leuke link: http://lmgtfy.com/?q=wat+betekent+dtmf+sr

Link naar reactie
Delen op andere sites

wodan, ik heb een gewone vraag gesteld. M.i. is dit een forum waar we elkaar kunnen helpen en ik heb zeker niet gevraagd of iemand vanuit zijn anonimiteit mij belachelijk wilt maken. Als je geen zin heb om te antwoorden of als je geen antwoord weet laat het dan. Hier is niemand mee geholpen en zeker jij niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wodan, ik heb een gewone vraag gesteld. M.i. is dit een forum waar we elkaar kunnen helpen en ik heb zeker niet gevraagd of iemand vanuit zijn anonimiteit mij belachelijk wilt maken. Als je geen zin heb om te antwoorden of als je geen antwoord weet laat het dan. Hier is niemand mee geholpen en zeker jij niet.

 

Je hebt een vraag vanuit onwetendheid gesteld ja.

Dit is inderdaad een forum om oa elkaar te helpen, klopt.

Anonimiteit? Zo anoniem is het hier niet en als je naar een SC komt, kan je me face à face zien en mag je me alles vragen.

Ik had wel zin om te antwoorden, maar niet direct op jouw vraag, wel met hoe je mogelijks overkomt.

Vervolgens heb ik je getoond hoe je google kan gebruiken om ZELF het antwoord te vinden,

dat lijkt me beter dan jou het antwoord te geven en dan op de volgende vraag te mogen antwoorden.

ZELF je vragen beantwoord vinden (kost wel iets meer moeite) is op termijn veel beter en gezonder.

Enne, IK vroeg niet om geholpen te worden, dat deed jij mijn beste.

 

Tot zover de uitleg bij mijn antwoord, blijkbaar had je mijn boodschap niet begrepen, nu ze klaar en duidelijk gesteld is, misschien wel.

 

Je zal merken, ik geef niet altijd enkel klakkeloos het antwoord zonder meer.

Als dit je niet bevalt, het staat iedereen vrij om antwoorden (of vragen) al of niet te lezen en al of niet er op te reageren.

 

Just my 2 cents and no disrespect intended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Wodan, als ik het antwoord geweten zou hebben zou ik de vraag niet gesteld hebben. En bovendien heb ik geen antwoord gevonden op Google. Jouw zogenaamd tonen kwam zeer negatief over, net alsof ik te stom ben om een vraag te stellen op Google. Bovendien als ik een auto koop heb ik leren rijden en een rijbewijs als teken daarvan. Als ik nu een zender/ontvanger koop, zonder daarvoor te leren, dan moet ik dat zelf alsnog doen, is zelfs mij duidelijk. Prettig is het, als iemand die verder is, je de weg wijst. En je antwoord van ik weet het wel maar vertel het je niet heb ik het laatst op de lagere school gehoord. Goed Wodan je hebt me nu verteld wie je bent en hoe je met andere mensen omgaat.Ik zal er rekening mee houden door je antwoorden gewoon te negeren. De mazzel, Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste link die ik zie verschijnen is deze:https://nl.wikipedia.org/wiki/DTMF daar staat toch wat het is?

 

En als je "sc rev baofeng" zoekt vind je dit: http://baofeng.elinek.nl/?page_id=134 zelfs in het Nederlands ook op de eerste hit. (Misschien eens de volledige handleiding lezen?)

 

Ik heb je NIET verteld wie ik ben en je hebt nu gemerkt hoe ik met JOU omga op dit forum. Niets meer, niets minder.

Kijk eens naar mijn andere posts hoe ik met anderen omga. (Kwestie dat je niet teveel moeite met zoeken hoe dat moet moet doen, de directe link: http://preppers.nl/forum/search.php?do=finduser&userid=425&contenttype=vBForum_Post&showposts=1)

 

Misschien ligt het niet volledig allemaal bij mij...

 

Je "rekening houden" zou ook kunnen zijn dat je vanaf nu eerst nadenkt over hoe je een vraag stelt en misschien zelf eerst eens wat meer moeite doet met google... Het is maar een gedacht hé! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...