Ga naar inhoud
GENEGEERD

Preppers.nl verhuist naar nieuwe server (vanavond 00:00u)

Dr.Prepper
 Share

Recommended Posts

Hieperdepiep! Net bericht gekregen dat ons forum vanavond naar een nieuwe, snellere server wordt overgezet! Ik weet in ieder geval dat dit een grote tevreden glimlach op het gezicht van @Communicator veroorzaakt :)

De feitelijke omzetting vind deze vrijdagavond 22 aug plaats tussen 00:00 en 00:30. Om de migratie zo soepel mogelijk te laten verlopen zal iets eerder al - rond 23:30 a 23:45 het forum offline worden gezet. Berichtgeving over de migratie gaat op dat moment via twitter.com/preppersNL, dus hou die in de gaten. Of ga weer eens ouderwets stappen op de vrijdagavond :D

Het zelfde geldt ook voor de Prepshop, dus ga beter niet tussen 23:30 en 00:30 een order plaatsen ...

dont-worry-im-from-tech-support-computer-cat-meme.png.f3ab80877627e5c247630a14727c0bf1.png

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is er eigenlijk een mirror van het forum? Een backup? Voor het geval een server crasht?

Ja, er wordt dagelijks een backup gemaakt.

xxlwebhosting:"We houden de servers 24 uur per dag nauwlettend in de gaten. En mocht het nodig zijn, kun je zelf een back-up van je hostingpakket terugzetten."

Link naar reactie

Ja, er wordt dagelijks een backup gemaakt.

xxlwebhosting:"We houden de servers 24 uur per dag nauwlettend in de gaten. En mocht het nodig zijn, kun je zelf een back-up van je hostingpakket terugzetten."

Een hosting die spotgoedkoop is en die niet eens aangeeft hoeveel bandbreedte je krijgt... Tja, mag je geen wonderen van verwachten.

Ik hoop dat de admin's zelf af en toe een sql dump afhalen ;)

Link naar reactie

Een hosting die spotgoedkoop is en die niet eens aangeeft hoeveel bandbreedte je krijgt... Tja, mag je geen wonderen van verwachten.

Ik hoop dat de admin's zelf af en toe een sql dump afhalen ;)

Ik hoop dat er dagelijks backups gemaakt worden...ik zou daar eigenlijk wel antwoord op willen.

Ooit lid geweest van een ander forum waar veel informatie rondging. Door een crash is al de informatie verloren gegaan. Doordat een lid dagelijks backup maakte is veel gered...maar het kwam niet meer online. Eigenlijk is daarmee dat forum ten onder gegaan. Ik zou niet willen dat zoiets met dit forum gebeurt.

Link naar reactie

Ik hoop dat er dagelijks backups gemaakt worden...ik zou daar eigenlijk wel antwoord op willen.

Ooit lid geweest van een ander forum waar veel informatie rondging. Door een crash is al de informatie verloren gegaan. Doordat een lid dagelijks backup maakte is veel gered...maar het kwam niet meer online. Eigenlijk is daarmee dat forum ten onder gegaan. Ik zou niet willen dat zoiets met dit forum gebeurt.

Bekend verhaal, zo al met meerder fora meegemaakt, eentje zelf deels kunnen redden, ander voor 99% na hackeraanval, ander was ineens offline en is dat gebleven :(

Het spijtige is dat het altijd veel verlies van interessante data is.

Hopelijk zijn we na de verhuis verlost van zulke meldingen:

image.php.jpg.d3bba05ab8f2682c79aa5ff5ee23abd0.jpg Database Error

The database has encountered a problem.

Please try the following:

Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.

Open the preppers.nl home page, then try to open another page.

Click the Back button to try another link.

The preppers.nl forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.

Link naar reactie

Ga je nou serieus een prepper vragen of hij backups heeft? ;)

Vanzelfsprekend maar ik elk jaar op 1 januari een backup!

Duidelijk antwoord...en tja...toch vraag ik dat ja...het zal niet de eerste keer zijn dat ik wat aanneem, wat later niet blijkt te kloppen. Beter een keer voor schut met een domme vraag, dan niet-gevraagd.

Wat goed van je Dr Pepper, ga zo door!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...