Ga naar inhoud
GENEGEERD

Kinderschoenen


Aanbevolen berichten

In een SHTF situatie is het hebben van goed schoeisel mijns inziens onmisbaar. Alleen al omdat bij een bug out situatie er een kans bestaat dat je te voet stukken moet afleggen.

Als je prept en een gezin hebt geldt het belang van goed schoeisel volgens mij voor alle gezinsleden. dus ook kinderen. Houdt iemand hier rekening mee?

Mijn zoon heeft elk half jaar nieuwe schoenen nodig doordat zijn voeten weer een paar maten groter zijn geworden en omdat ze dan al weer zijn doorgesleten.

maar om nu van elke maat een reserve paar op voorraad te hebben??? wat zijn jullie ideeën in deze?

 

Bob de prepper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Inderdaad een interessant topic.

Ik heb voor de komende 3 jaar voor ons kroost winterlaarzen gekocht op Marktplaats.

Ze zijn weliswaar (kort) gedragen, maar kostten ook niet zoveel.

En in een SHTF situatie ben je blij met elk paar schoenen, vooral in de winter.

Voor de zomer heb ik voor een paar jaargangen goedkoop Crocs weten te scoren bij de Lidl. (Met dien gedachte dat het doorgaans warm genoeg zal zijn om op blote voeten te lopen).

 

Mocht ik ze nooit gebruiken, dan hebben ze niet teveel gekost.

Mochten we ze echt nodig hebben, dan is die kleine investering zijn geld dubbel en dwars waard.

 

(Maar voorlopig blijf ik gewoon 'goede / nieuwe' schoenen kopen :p

Dit is mijn middellange-termijn oplossing voor een SHTF scenario.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een interessant topic.

Ik heb voor de komende 3 jaar voor ons kroost winterlaarzen gekocht op Marktplaats.

Ze zijn weliswaar (kort) gedragen, maar kostten ook niet zoveel.

En in een SHTF situatie ben je blij met elk paar schoenen, vooral in de winter.

Voor de zomer heb ik voor een paar jaargangen goedkoop Crocs weten te scoren bij de Lidl. (Met dien gedachte dat het doorgaans warm genoeg zal zijn om op blote voeten te lopen).

 

Mocht ik ze nooit gebruiken, dan hebben ze niet teveel gekost.

Mochten we ze echt nodig hebben, dan is die kleine investering zijn geld dubbel en dwars waard.

 

(Maar voorlopig blijf ik gewoon 'goede / nieuwe' schoenen kopen :p

Dit is mijn middellange-termijn oplossing voor een SHTF scenario.)

 

@Cardhu: Slimme oplossing, moet ik ook doen.

@Bob: dank, hier liep ik ook al over te piekeren, heb 2 zoons bijna 4 dus schoenen als koekjes verslijten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede Bob! Ik heb al wel gedacht aan ondergoed in tig maten, ik houd de hema in de smiezen voor uitverkoop. Schoenen was een ding waar ik nog niet over uit was. Daar moet iets mee, maar nu nog het hoe en wat...

Goed idee Cardhu! Warm en droog is al heel wat waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...