Ga naar inhoud
GENEGEERD

GHB van The Urban Prepper


AWOL

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Als je zijn kanaal volgt, zie je dat hij er echt op uit trekt met zijn spullen, test dus. Soms alleen, soms met vrouw en kind.

Ook een vriendin doet regelmatig mee,aan de filmpjes en de tests.

Alleen niet heel vaak in de bossen, hij noemt zichzelf daarom ook Urban prepper.

Hoewel ik laatst wel een filmpje zag waar hij een voorraadje spullen in het bos begraaft. Goede tips zaten daarin!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zijn kanaal volgt, zie je dat hij er echt op uit trekt met zijn spullen, test dus. Soms alleen, soms met vrouw en kind.

Ook een vriendin doet regelmatig mee,aan de filmpjes en de tests.

Alleen niet heel vaak in de bossen, hij noemt zichzelf daarom ook Urban prepper.

Hoewel ik laatst wel een filmpje zag waar hij een voorraadje spullen in het bos begraaft. Goede tips zaten daarin!

 

ik volg hem niet dus ik kan natuurlijk fout zitten maar ik zal eens wat meer filmpjes bekijken:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaat ook nog zoiets als 'Duits' krijt...wanneer je daarmee ergens een streep op zet krijg je die er niet zomaar af. Mijn vloerdelen in mijn BOL waren daarme gemerkt op de plekken waar de delen werdn afgekort. Ze moesten er afgeschuurd worden met de schuurmachine... Het lijkt op een soort wasco en ze verkopen het in elk geval bij de betere bouwzaak en misschien ook wel bij de gewone bouwmarkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...