Ga naar inhoud
GENEGEERD

Iemand bekent met deze zaklamp


Wesp

Aanbevolen berichten

Ik vind de prijs zeer aantrekkelijk maar alles naar zijn waarde denk ik altijd.

 

[ATTACH=CONFIG]12321[/ATTACH]

 

1600 Lumen Zaklantaarn, XML-T6 LED Zaklamp (Gold) --- € 24,99 !

 

De ZL0282 Led Zaklamp behoort tot de nieuwe generatie

LED zaklampen. Deze betrouwbare zaklamp heeft een

lichtopbrengst van maar liefst 1600 Lumen. Het instrument

is compact, past in uw broekzak en heeft een super felle

witte lichtstraal met een bereik van ca. 500 meter.

Het instrument werkt op 3 stuks AAA mini penlite batterijen

(inclusief) of ons optioneel leverbare 18650 accupack.

 

De Zaklamp heeft een zeer sterke aluminium behuizing

en is bestand tegen vallen en stoten. Tevens is de zaklamp

(spat) waterbestendig en kan hierdoor tijdens alle

weersomstandigheden worden gebruikt.

 

De zaklamp is voorzien van een Cree XM-L T6 LED met

een levensduur van meer dan 100.000 uur. Door de hoge

lichtopbrengst van 1600 lumen heeft de zaklamp een bereik

van ca. 500 meter. De uitschuifbare kop stelt u in staat om de

lichtstraal te focussen. De lamp heeft 5 verschillende

instellingen voor het licht, dit is High, Middle, Low,

stroboscope en het internationale S.O.S. signaal.

 

--- Uitbreiding:

 

De zaklamp is uit te breiden met onze 18650 accu+lader.

Dit maakt het gebruik van batterijen overbodig.

 

 

--- Specificaties Zaklamp:

 

- Materiaal: Alluminuim behuizing

- Afmetingen: 135x33x25mm

- kleur: Zwart

- Led Type: Cree XML T6

- lichtopbrengst: 1600 Lumen

- Kleurlicht: Wit

- Bereik: 500 meter

- Levensduur LED: >100.000 uur

- Focusfunctie

- 2 Jaar garantie

- 3x AAA penlite batterijen (incl.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Dat dus. Voor die prijs kun je er drie kopen. Als er een kapot gaat heb je nog twee reserve liggen.

 

Of je hebt er dan nog twee liggen die snel kapot gaan..... Dit klinkt erg negatief, maar dit soort dingen kun je er beter eerst een exemplaar kopen. Als blijkt dat het een goed product is dan pas er wat bij kopen. Tenslotte is iets wat snel kapot gaat altijd duur. Je hebt dan te weinig plezier van je uitgegeven geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je hebt er dan nog twee liggen die snel kapot gaan..... Dit klinkt erg negatief, maar dit soort dingen kun je er beter eerst een exemplaar kopen. Als blijkt dat het een goed product is dan pas er wat bij kopen. Tenslotte is iets wat snel kapot gaat altijd duur. Je hebt dan te weinig plezier van je uitgegeven geld.

Ik moet zeggen dat de kwaliteit van de producten die ik bestel vanuit China erg goed is. Ik heb in huis alle halogeenlampjes vervangen door led lampjes. Bij elkaar zo'n 25 stuks. Ze deden het allemaal toen ze binnen kwamen en ze doen het nog steeds. Ook audio versterkers en elektronica voor mijn buggy is allemaal dik in orde. Ik zie in Nederland vaak exact dezelfde producten voor 3 of 4 keer de prijs.

 

Waar ik op doelde is dat je een keer de lamp uit je handen kan laten vallen op een stuk steen, in het water laat vallen of wat dan ook. Dat hij dus kapot gaat omdat je zelf iets niet helemaal goed doet. Dan is het handig om een reserve exemplaar te hebben liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Of je hebt er dan nog twee liggen die snel kapot gaan..... Dit klinkt erg negatief, maar dit soort dingen kun je er beter eerst een exemplaar kopen. Als blijkt dat het een goed product is dan pas er wat bij kopen. Tenslotte is iets wat snel kapot gaat altijd duur. Je hebt dan te weinig plezier van je uitgegeven geld.

 

Daarom plaats ik dat bericht ook, omdat ik het zelf heb uitgeprobeerd. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens Cree is dit een 10 watt led met zo'n 1000 lumen: http://www.cree.com/LED-Components-and-Modules/Products/XLamp/Discrete-Directional/XLamp-XML

 

Uit ervaring weet ik dat een 10 watt ledlamp met 3 x C batterijen in 45 minuten op is.

Wat is de levensduur van 3 x AAA batterijen in een dergelijke lamp? 15 minuten? Waarschijnlijk nog minder....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens Cree is dit een 10 watt led met zo'n 1000 lumen: http://www.cree.com/LED-Components-and-Modules/Products/XLamp/Discrete-Directional/XLamp-XML

 

Uit ervaring weet ik dat een 10 watt ledlamp met 3 x C batterijen in 45 minuten op is.

Wat is de levensduur van 3 x AAA batterijen in een dergelijke lamp? 15 minuten? Waarschijnlijk nog minder....

 

Bedankt mensen. Ik dacht ten eerste al, als het te mooi klinkt is het meestal ook zo.

Sterker nog....ze zijn eigenlijk nog te duur.

Ik weet genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt mensen. Ik dacht ten eerste al, als het te mooi klinkt is het meestal ook zo.

Sterker nog....ze zijn eigenlijk nog te duur.

Ik weet genoeg.

 

Ik zelf ben erg tevreden over de Oligth S15 Baton (met 1 extender tube en filters). Zuigt batterijen tot de laatste druppel leeg, beter lichtspectrum (kleur) dan de goedkope lampen en de 0,5 lumen stand is geniaal.

Geheel andere prijscategorie uiteraard, maar hiervoor al zoveel goedkope lampjes versleten dat ik mijzelf geld had kunnen besparen door meteen een goede te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, hij zal idd niet lang mee gaan als je 'm op de hoogste stand zet en het ontgaat mij ook een beetje wat het verschil is tussen de accu moeten opladen of je eigen oplaadbare batterijen.

 

Ik heb een aantal van die kleinere lampjes, een Heider, twee Ledlenser, en een kleine Olight (destijds gewonnen bij de prepshop). Ze hebben allemaal hun handigheidjes en onhandigheidjes. Zo kun je de ledlensers niet rechtopzetten, ronde knop achterop maar ze zijn wel superhandig te bedienen in het donker en in te stellen. De olight kan dat weer niet zo handig maar blijft wel rechtop staan en heeft zelfs een klein magneetje waardoor je 'm aan iets metaals kunt plakken (motorkap bijv.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een zaklamp wil, ook geschikt voor gebruik tijdens/na shtf, dan is dit wss niet wat je zoekt.

De Chinese lampen zijn meestal heel goedkoop (deze is trouwens te hoog geprijsd, zoals hier al aangegeven is) en hoewel de kwaliteit stelselmatig verbetert, algemeen bekeken toch nog niet betrouwbaar genoeg (en dit wordt wel redelijk belangrijk eens je geen nieuwe dingen meer kan kopen).

Verder wordt er zonder schroom gelogen over de lumenopbrengst (meestal vermelden ze de theoretische ledlumen, mag je gerust met 1/3 verminderen), is de efficiëntie waarmee ze een batterij leeg trekken zeker niet om over naar huis te schrijven en is de warmteafvoer meestal niet voldoende.

 

btw: ik zie net dat ze hier claimen van 1600 lumen te halen uit 3 AAA-batterijen :) Sure dude, that will happen^^

Het is in theorie mogelijk natuurlijk, wss voor de volle minuut, laat je niets wijsmaken, in realiteit kan je voor nog geen volledig uur 1000 (constante) lumen halen uit een gemiddelde 2600 mah 18650 batterij en dat is een kerncentrale tegenover een AAA-batterijtje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...