Ga naar inhoud
GENEGEERD

De preps van Homerun tot nu toe


homerun

Aanbevolen berichten

zoals ik eerder had beloof zou ik een post maken met al mijn preps tot nu toe.

 

Dus hier begint het met mijn eigen BOB.

 

Oke zoals zou ik een bericht plaatsen net al mijn preps.

 

Dus hier begint het:

 

 

 

Het voorvakje

 

3 rozijnen biscuits

1 choco reep puur (van geert)

Een rol ductape

Een pakje zakdoekjes

Een magnesium fire starter

Een waterfilter geruild (met stuudje)

2 breeklichten

Een spork

Een ijzerzaag (die heb ik verplaatst naar BoB 2

Een mintcake

Een kompas en wat ty-rips

 

Het grotere voor vak

 

 

Een notitie blok

Een poncho

Een andere choco reep puur (ook gekregen maar ik weet niet van wie)

3 watjes

Een camo onderbroek

Een broek

 

Het middelste vak

 

 

 

Een muskieten net

40 waterfilter tabletten (zwem bad tabletten noem ik ze)

Het SAS survivalboek

Een donald duck mini pocket

Dik touw

Dun paracord

 

Het grote vak

 

 

 

5 pakken kippen soep

2 mess tin bakjes

Aantal snoepjes

Een hoofdlamp

Een oplaadbare zaklamp

6oplaadbare batterijen

4 aanstekers

1 waterdicht doosje voor lucifers

Een pakje lucifers

Een hangmat

Een ehbo kit

5 pakken noedles

Een choco reep met noten

Een zakmes

Een kop kerrie soep (van geert)

Een zakje limonade (van geert)

2 theezakjes (van geert)

Een naai setje

8 esbit tabletten

Een esbit stove

2 bakjes met kruiden (mexicaans en italiaans)

2 pakjes met mentos (ook van geert)

Een pakje met overige spullen (raad eens van wie geert )

 

De zij vakjes en het achtervak

 

 

 

Een bidon met water

Een verrekijker

Een tarp 2 bij 3 meter

Werkhandschoenen

Een portofoon (van ghostwhiper)

 

De andere BOB,S komen later

 

edit: de foto,s komen er blijkbaar niet in.

dus die post ik ook later samen met de andere bob,s

Mvg homerun

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

ik ga er een beetje vanuit dat je mes (of je standaard mes is het zakmes) hier ook bij zit.

 

ik mis de sokken nog:) en misschien wat extra licht is ook wel fijn om in de avond in je shelter even rustig een donald duckje te lezen:) ik heb ook altijd een boek in mn BOB en dan bedoel ik meer een breekstaafje ofzo wat je gewoon op kunt hangen want een zaklamp is toch wel waardevol.

 

wil toch wel even zeggen hoe cool ik die camo onderbroek vind. Even een scenario wat ik gelijk voor me zie:

 

Wereldwijde SHTF iedereen lijdt honger, PH zit hartstikke vol en niemand heeft nog eten. Homerun is verdwenen , niemand weet waar die is en het enige wat er nog van hem over is, is een broek.

 

ineens horen we wat geritsel.... het komt dichterbij en nog dichterbij, het geritsel word luider en luider en ineens is daar HOMERUN! met een speer in zijn hand en een zwarte beer met open nek om zijn hals. mensen vragen vol ongeloof hoe het hem is gelukt om die beer te doden, Homerun reageert maar met twee worden: Camo Baby, zet zijn zonnebril op en loopt de horizon tegemoet om een andere groep van verhongering te redden.

 

sorry ik liet me even gaan maarja sokken dus!:)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mis de sokken nog:) en misschien wat extra licht is ook wel fijn om in de avond in je shelter even rustig een donald duckje te lezen:) ik heb ook altijd een boek in mn BOB en dan bedoel ik meer een breekstaafje ofzo wat je gewoon op kunt hangen want een zaklamp is toch wel waardevol.

Ik zou eerder dat SAS survivalboek lezen dan een donald duckje, prioriteiten stellen dacht ik zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt allemaal en @MyronPrps mijn mes zit in mijn body warmer of in een broekzak.

en in mijn dec zit ook nog een extra zaklamp en in mijn 2e BOB ook nog 1 ik heb eigenlijk haast te veel licht.

en haha leuk verhaal. @Loreen net als altijd als u dat zegt hier mijn standaard antwoord dank je wel.

en @Geert ik heb pas ook een kruk gekocht want bij de SC zondag had ik geen stoel meegenomen.

en de rest ook natuurlijk bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik de fosco assault 3 days backpack.

 

Ziet er goed uit! Hoe ben je tot die keuze gekomen? En hoe kwam je er aan? Met een kleine google zoektocht zag ik de prijzen uiteenlopend van 50 tot 80 euro, misschien tips voor me waar ik em goedkoop kan opdoen of hoeveel jij heb betaald (alleen als je dit wilt vertellen natuurlijk)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit! Hoe ben je tot die keuze gekomen? En hoe kwam je er aan? Met een kleine google zoektocht zag ik de prijzen uiteenlopend van 50 tot 80 euro, misschien tips voor me waar ik em goedkoop kan opdoen of hoeveel jij heb betaald (alleen als je dit wilt vertellen natuurlijk)?

Ik ben er aan gekomen omdat ik een grote maar overzichtelijke rufzak wou. Ik kwam er aan via de legerdump.

En ik heb geen tips waar je hem goedkoper kan halen want ik heb er de volle mep voor betaald (80euro).

Maar het was wel een mooi verjaardag,s kado en ik bem er heel blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...