Ga naar inhoud
GENEGEERD

Opvolger Fyra blundert ook (schlemielentrein)

Tom
 Share

Recommended Posts

’IC Direct de schlemielentrein in hogesnelheidsland’

Het gaat dan om de locomotief Bombardier TRAXX F140 MS2

[ATTACH=CONFIG]12245[/ATTACH]

schlemiel: sjlemiel, slemiel, slungel, kluns, sukkel, sul ongeluksvogel, stakker http://www.encyclo.nl/begrip/schlemiel

Opvolger Fyra blundert ook

Ook de opvolger van de mislukte Fyra voldoet niet aan de verwachtingen. De punctualiteit van deze IC Direct, die tussen Amsterdam, Rotterdam en Breda over het hogesnelheidsspoor rijdt, keldert dit jaar, terwijl het aantal uitgevallen treinen fors stijgt.

In juli viel bijna 9 procent van de treinen uit

Lees verder op Telegraaf

Ik vraag me nu serieus af of dat men nu zo dom is of is dit met opzet?

Of zoals van Gaal zegt;

Louis van Gaal: "Ben ik nou degene die zo slim is, of ben jij zo dom?"

http://www.youtube.com/watch?v=iYAhb2BKZIE

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Aanbestedingsgedoe. Waarom niet gewoon kopen wat al blijkt te werken?

En dat is nu een sleutelvraag! Precies wat ik waarneem in dit land, het moet allemaal anders.. waarom? Koop inderdaad beproefde technologie in plaats van dure aanbestedingstrajecten en daaropvolgende inregel en uitprobeerfasen..tot uiteindelijk mislukken.. pfft.

Link naar reactie

En dat is nu een sleutelvraag! Precies wat ik waarneem in dit land, het moet allemaal anders.. waarom? Koop inderdaad beproefde technologie in plaats van dure aanbestedingstrajecten en daaropvolgende inregel en uitprobeerfasen..tot uiteindelijk mislukken.. pfft.

met die denkwijze reden we nu nog steeds in een T-Ford (niks mis mee)

hoewel ik tegen verspilling ben, vernieuwing gaat niet zonder slag of stoot en mislukking

Link naar reactie

Eens, vernieuwing is nodig, maar veranderen om het veranderen is niet goed...

denk aan de leuke privatiseringsgolven die we hebben gehad met als resultaat een onbetaalbare ziektekostenverzekering, openbaar vervoer dat bij de eerste blaadjes stopt en de energiemarkt waarbij het belang opnieuw bij de aandeelhouder ligt en niet bij de consument of het algemeen belang....

.

Link naar reactie

Eens, vernieuwing is nodig, maar veranderen om het veranderen is niet goed...

denk aan de leuke privatiseringsgolven die we hebben gehad met als resultaat een onbetaalbare ziektekostenverzekering, openbaar vervoer dat bij de eerste blaadjes stopt en de energiemarkt waarbij het belang opnieuw bij de aandeelhouder ligt en niet bij de consument of het algemeen belang....

.

dit is ook dom geld uitgeven om het geld uitgeven

maar efficientere treinen zouden wel mogen ondertussen

Link naar reactie

• 7 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...