Ga naar inhoud
GENEGEERD

Van de ratten besnuffeld ( wordt je dood! )


Tom

Aanbevolen berichten

Artikel verschenen op ‘Caducée’, een professionele informatiebron in de medische sector.

 

Onlangs is een persoon in absurde omstandigheden gestorven.

 

 

De man in kwestie was op een zondag, per boot, met vrienden vertrokken, en had blikjes drank in de frigo van de boot gezet. ( Frigo: Vlaams voor een koelkast!)

De volgende dag werd hij opgenomen in het ziekenhuis, waar hij ‘s anderendaags overleed.

Een autopsie heeft uitgewezen, dat het ging om een snel intredende infectie met leptospiren, veroorzaakt door een ,,blikje ..waaruit hij op de boot gedronken had, zonder de inhoud in een glas te gieten.

 

Het onderzoek van de blikjes heeft bevestigd, dat zij besmet waren door urine van een rat, die leptospiren bevatte.

 

De persoon in kwestie heeft vermoedelijk het bovenste deel van het blikje niet gereinigd ,vooraleer er van te drinken.

Het blikje was besmet door urine van een rat, die giftige en dodelijke stoffen bevat, waaronder leptospiren, die leptospirose veroorzaken.

 

,,,,Drank in blikjes, ,,,,en andere voedingswaren in gelijkaardige verpakking, worden gestockeerd in magazijnen die dikwijls wemelen van knaagdieren.

Zij worden vervoerd naar de verkooppunten, zonder eerst gereinigd te worden.

Telkens wanneer u een blikje koopt, reinig zorgvuldig het bovenste deel met water en een detergent, alvorens ze in de ijskast te zetten.

Beter nog, koop geen blikjes………………..

 

 

Volgens een studie van INMETRO (Spanje) zijn de deksels van drankblikjes méér besmet dan openbare toiletten.

De studie wijst uit dat de hoeveelheid kiemen en bacteriën op de deksels van drankblikjes zo erg is , dat ze absoluut met water en een detergent moeten gereinigd worden.

 

Gelieve deze boodschap aan zoveel mogelijk mensen te verspreiden. Ik heb het gedaan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Waarschijnlijk ziekte van Weil....dat is inderdaad niet zo fraai...en stel je eens voor hoe de ratten populatie groeit als SHTF met dode mensen dode dieren en afval dat zich ophoopt en riolen overlopen.....flessen alcohol halen, alles afvegen er mee voor je er je mond aanzet, of alles HEEEL goed koken....sowieso is een diarree mijn meest erge scenario als SHTF. Hygiene is zo belangrijk, met name voor kleine kinderen, als SHTF kun je niet genoeg brandstof hebben om alles te koken dan. In een andere post hier over kun je bang zijn voor gemodificeerde beestjes....maar de gewone beestjes zijn al gevaarlijk genoeg als je verzwakt bent en je hebt je pannetje of drinkbeker niet goed gereinigd....Cholera bijvoorbeeld. Plakken en knippen van Wiki: bacteriële infectie: het eten van bedorven voedsel (vakantie, barbecue). Meest voorkomende bacteriële verwekkers zijn Campylobacter, Salmonella-soorten, Shigella, soms door Yersinia, Vibrio-soorten, Clostridium difficile, Aeromonas-soorten, pathogene Escherichia coli-soorten zoals de enterohemorrhagische E. coli (EHEC) en Plesiomonas shigelloides.

 

Hier de link naar ratten en Weil:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Leptospira_interrogans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad prepper, daar smeerde ze de blikjes opzettelijk in met pis en nog was het niet voldoende. Misschien gewoon zekere voor het onzekere, zou een knullige dood zijn...

 

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

 

Smeerden ze de blikjes in met pis van de bruine of zwarte rat, of urineerden ze er gewoon zelf over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha had ook leuk geweest, maar met ratten pis. Het is een resultaat dat mijn ook verbaasde ik heb altijd geleerd dat ratten inderdaad zieke verspreiders zijn. En duiven ratten met vleugels in dit perspectief zelfs nog erger

 

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jezus Christus! Nooit geweten en nog nooit aan gedacht! En dat terwijl ik een ontzettende Coca-Cola-blikjes fan ben! Ik drink al meer dan een decennium bijna dagelijks Coca-Cola enkel uit blikjes!

Zelf ben ik nogal snel geneigd te zeggen: 'ach, goed voor de weerstand', maar dat gaat bij rattenpis dus niet op... :o

 

Haha, idem hier. Moet wel zeggen dat ik het drinken van cola uit een glas wel lekkerder vindt drinken. Het laatste jaar sinds is mij meer bezig hou met preppen zorg ik ook beter voor mijn lichaam en drink is veel meer (gefilterd water) en drink ik zelf groente/fruit shakes die we zelf maken. Valt mij op dat ik Coca Cola nu juist nog lekkerder vindt als je het wat minder drinkt.

 

Interessant topic, had hier nog nooit van gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Smeerden ze de blikjes in met pis van de bruine of zwarte rat, of urineerden ze er gewoon zelf over?

Dat ze het hebben durven testen om er van te drinken...

Had hier overigens nooit bij stil gestaan, los van het verhaal over ratten pis is het inderdaad niet hygienisch, ging er vanuit dat de blikjes schoon waren maar dat hoeft natuurlijk niet. Al reinigt de fabrikant het blikje in de winkel weet je niet wie er allemaal met zn handen aanzit.. Dank voor deze eyeopener!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...