Ga naar inhoud
GENEGEERD

Dan toch...


Gast tom666

Aanbevolen berichten

Na dagen , weken en zelfs jaren te ontkennen gaan ze nu toegeven dat er waarschijnlijk een tekort zal komen als het kouder wordt....

En nog steeds praat men veel te weinig over de alternatieven....

Dit wordt waarschijnlijk een gezellige winter met het houtvuur en kaarsen en geen tv of.....

Gewoon back to basic voor mij en het gezin

 

 

http://www.hln.be/hln/nl/6756/Kernenergie/article/detail/1991381/2014/08/14/Elia-Situatie-Doel-is-ernstig.dhtml

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Het alternatief is, zuiniger aan doen, VOORAL voor de grootverbruikers... Maar vele kleintjes maken een groot. Dus stroom verbruiken als de zon stevig schijnt.

Het alternatief is:

"Indien nodig, zullen we maatregelen nemen. We zullen dan afwegen of we elektriciteit importeren, of gascentrales heropstarten

http://www.hln.be/hln/nl/6756/Kernenergie/article/detail/1991381/2014/08/14/Elia-Situatie-Doel-is-ernstig.dhtml

 

Sterkte daar in België de komende winter ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het alternatief is, zuiniger aan doen, VOORAL voor de grootverbruikers... Maar vele kleintjes maken een groot. Dus stroom verbruiken als de zon stevig schijnt.

 

Dat is exact hoe ik het zie al ben ik een slecht voorbeeld. In NL bezuigen we wel maar verbruiken we nog veel te veel in mijn ogen, terwijl je in Spanje zuinig MOET zijn op energie en water.

 

Zodra er noodzaak komt, zullen meer mensen dit inzicht krijgen en zuiniger omgaan met energie en of alternatieven zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Japan hebben ze ALLE kerncentrales gesloten, iedereen heeft zijn best gedaan en voila, stroom hebben ze nog altijd hoor.

Nu is iedere situatie anders... maar toch, als men wil, kan er veel.

 

helaas kost het ze te veel en zijn ze toch al weer bezig met het opstarten van het opstarten van sommige centrales

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...