Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Reviewers gezocht] voor PocketBoy van Silky


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb de pocketboy van Silky al een tijdje op m'n verlanglijstje staan omdat deze metaal als steun in het handvat hebben en dus veel steviger zijn dan andere folders, ook zijn er voor deze vervangbladen beschikbaar en ze snijden/zagen als boter.

Deze vouwzagen zijn iets duurder itt tot andere merken maar ze gaan ook veel langer me en het handvat breekt niet zo makkelijk af wat ik met andere folders al heb ervaren. helaas had ik nooit het budget om deze aan te schaffen omdat andere items meer prio hadden.

 

Ik heb wel interesse voor de zwarte 170-10 te reviewen

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou graag dan de andere willen testen, gelijk een mooie kans hiervoor als ik de 22e met @ghostwhiper en anderen naar het robinson eiland ga.

 

Ik heb altijd al eentje willen hebben vooral voor het bouwen van natuurlijke shelters maar ook de wat meer uitgebreide bushcraft constructies, en dan vooral of dit beter is dan mijn wetterlings hunters axe.

 

maar wat dat betreft wil ik altijd alles wel testen om gewoon een zo compleet mogelijke bob uiteindelijk te hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha dat is wel toevallig, mijn buurvrouw loopt al een tijd te zeuren over de boom in mijn achtertuin. Met zo'n snoeizaag zou ik een eind aan dat gezeur kunnen maken! (en als ik een keer niks beters te doen zou hebben, zou ik zelfs een keer die boom kunnen snoeien met die zaag).

 

Oke, misschien is @MyronPrps een betere keuze om reviewer te zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou graag dan de andere willen testen, gelijk een mooie kans hiervoor als ik de 22e met @ghostwhiper en anderen naar het robinson eiland ga.

 

Ik heb altijd al eentje willen hebben vooral voor het bouwen van natuurlijke shelters maar ook de wat meer uitgebreide bushcraft constructies, en dan vooral of dit beter is dan mijn wetterlings hunters axe.

 

maar wat dat betreft wil ik altijd alles wel testen om gewoon een zo compleet mogelijke bob uiteindelijk te hebben

 

Deal. Wil je mij een privé berichtje sturen dan sturen we deze snel naar je op zodat je er los mee kan gaan.

 

Bedankt voor het aanmelden beste mensen en tot de volgende review actie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...