Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

rescue

De wereld vergaat niet, dat verzeker ik je...

Recommended Posts

Natuurlijk vergaat de wereld niet, In de afgelopen 2000 jaar is er nog geen ramp geweest die de mensheid, om zeep helpt. En ik geef je de verzekering dat gaat de komende 2000 jaar ook nog niet gebeuren.

Aanbieding 1 :

Dat kan je bij mij verzekeren, tegen slechts een premie van 500 euro per jaar per verzekerde, verzeker ik je dat de mensheid in west europa niet vergaat.

Aanbieding 2:

Daarnaast bied ik je een polis aan, dat de komende jaar er geen grootschalige overstromingen in nederland plaats vind waarbij meer dan 50% van de bevolking zal moeten verhuizen of zal overlijden. Tegen een aantrekkelijke premie van 1000 euro per jaar per verzekerde, zal ik je de onkosten een dergelijke overstroming je voor 100% vergoeden.

Aanbieding 3 :

De wereld vergaat niet in 2012 en 2013 premie 1 euro per gezin.

Voor het jaar 2014/2015 is de premie ongeveer 50 per verzekerde.

Aanbieding 4 :

Er komt geen wereldwijde oorlog, waarbij 70% van de nederlandse bevolking ontheemd raakt, Premie 2000,00 per verzekerde per jaar.,

Aanbieding 5 :

Er komt geen wereldwijde oorlog, waarbij 70% van de nederlandse bevolking ontheemd raakt, Premie 2000,00 per verzekerde per jaar.

De enige kleine letters gelden, dat de ramp pas mag voltrekken na een half jaar na afsluiten van de polis. En dat de volledige premie voor 1 jaar is overgemaakt op mijn rekening.

Onze tegen prestatie, we zorgen dat het niet gebeurd. Preventie is namelijk onze kracht. mocht er overhoopt iets gebeuren hebben we natuurlijk een parate reddingsdienst klaar staan.

• Leuk 1

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Aanbieding 1

Je moet nooit jou verzekerings nemers uitbetalen . Zijn allen dood .

Aanbieding 2

Bij 49,99 % slachtoffers hoef je ook niet uit te betalen

Aanbieding 3

zelfde scenario als aanbieding 1

Aanbieding 4

Zelfde scenario als aanbieding 2 maar dan 69.99%

Aanbieding 5

Idem aanbieding 4

Mijn vrouw heeft nogal wat ervaring met verzekeringen . Wat is het commissie loon ?

Deze post delen

Aanbieding 1

Mijn vrouw heeft nogal wat ervaring met verzekeringen . Wat is het commissie loon ?

Ik zal voor Geert een inkijkje geven. voor wederverkopers die meer dan 10 verzekeringen per jaar verkopen 20% van de eerste betaalde premie, en 30% in het tweede jaar, plus een gratis pakket aanbieding 1, 2, 3, en 4. voor 1 verzekerde.

Prachtige aanbieding toch ?

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...