Ga naar inhoud
GENEGEERD

The Colony


Chinaka

Aanbevolen berichten

The Colony is a reality television series that is produced by the Discovery Channel.

The program follows a group of people who must survive in a simulated post-apocalyptic environment.

 

Ik heb deze serie een aantal jaar terug gezien en wat mij vooral opviel / bezig hield in deze serie is hoe mensen met elkaar omgaan in een nood situatie.

En om het in eenvoudige woorden te vertalen It scares the hell out of me.

 

 

http://watchseries.eu/episode/the_colony_s1_e1-42305.html

 

Even een waarschuwing voor je deze serie wil bekijken, installeer niet zomaar een of andere codex. ( denk dat het codec moet zijn )

Ik ben via Gorillavid gegaan en het werkte zonder enig probleem, wel ff de reclame weg klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Het tweede seizoen is wat er gebeurd is met het derde seizoen. Echt iets wat MTV uit had kunnen zenden, wat was dat belachelijk zeg. Het eerste seizoen is redelijk leuk, maar verwacht ook daar niet teveel van.

 

Ik denk dat je daar objectief moet naar kijken, ook ik had eerst zoiets van ja tuurlijk ! Hoeveel geluk kan je hebben. Fabriek, 75% van wat je nodig hebt aanwezig en niet te vergeten een wel overwogen diversiteit van mensen met hun talenten. Dat er danig geknipt en geplakt is in deze serie dat weten we. Maar toch. Wat mij opviel en mij ook tot nadenken zette was, hoe zou ik omgaan met mezelf en mijn omgeving, hoe ga ik reageren op situaties die gepaard gaan met vermoeidheid en honger en stress en bovenop 40C°. En steevast kom ik tot dezelfde conclusie dat het niet eenvoudig zal zijn.

Het rare aan mijn verhaal is ik heb het reeds allemaal meegemaakt in meer of mindere mate. En ik weet voor mij en ik spreek alleen voor mij, het niet eenvoudig zal zijn om in een groep van +- 10 onbekende mensen in zo'n situatie mijn weg te vinden. En dat toont deze serie ook aan. Overleven is meer dan weten hoe je een vuurtje maakt. Maar das gewoon mijn gedacht hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...