Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ramp Tokyo 2020

Mantequilla
 Share

Recommended Posts

Deze zouden een aantal van jullie al kennen. Twee kaarten van de illuminati card game:

22.jpg

Uitgegeven in 1995, 6 jaar voor 9/11.

Nog een opmerkelijke kaart:

INWO_combined_disasters_thestudentroom.jpg

Je ziet een klokkentoren omvallen en de mensen zijn (toevallig?) gekleed in olympische kleuren.

Veel mensen dachten dat die klokkentoren de Big Ben moet voorstellen, en dat er iets ernstigs tijdens de olympische spelen in London zou gebeuren.

Het is echter de Wako klokkentoren in Tokyo.

Illuminati-Card-Japan-earth.jpg

In 2020 wordt in de olympische spelen in Tokyo gehouden. Misschien dat er dan wat zal plaatsvinden, ik hoop het natuurlijk niet.

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Beetje toevallig allemaal, maar daarom niet minder onwaarschijnlijk.

Ik kan ook wel wat kaarten maken die na een zekere tijd wel ergens eens 'correct' zullen zijn.

Er staan gaan datums op de kaarten hé?

Op numerologisch vlak kan je ook van alles achteraf aan elkaar linken, maar is het daarom gelinkt?

Zo zijn de Kennedy's en andere machtige Amerikaanse families ook rekenkundig en op naam heel leuk aan elkaar te linken,

maar wat zegt dat? Zie de legende: https://en.wikipedia.org/wiki/Lincoln%E2%80%93Kennedy_coincidences_urban_legend

Link naar reactie

Ik kan ook wel wat kaarten maken die na een zekere tijd wel ergens eens 'correct' zullen zijn.

Op numerologisch vlak kan je ook van alles achteraf aan elkaar linken, maar is het daarom gelinkt?

Zo zijn de Kennedy's en andere machtige Amerikaanse families ook rekenkundig en op naam heel leuk aan elkaar te linken,

maar wat zegt dat? Zie de legende: https://en.wikipedia.org/wiki/Lincoln%E2%80%93Kennedy_coincidences_urban_legend

Ik heb er ook over nagedacht dat het toeval kan zijn, maar dat specifiek de torens en het pentagon op kaarten worden gezet en met beide uiteindelijk iets gebeurt, in beide gevallen zelfs een inside job, lijkt me wel erg toevallig. Waarom niet andere bekende gebouwen/bouwwerken?

Dus omdat er geen datum op ELK kaart staat, is het onwaarschijnlijk?

De kaarten bestaan gewoon en zijn werkelijk in (of rond) 1995 geproduceerd door Steve Jackson, een bekende kaartspel ontwikkelaar. Je kunt ze online bestellen en zelfs op marktplaats zijn ze te vinden.

Je komt aanzetten met numerologie, iets waar ik het helemaal niet over heb. Ik vind zelf trouwens numerologie ook grote onzin.

Link naar reactie

• 1 month later...
  • 3 months later...

kijk Amerika word al jaren ( door een groot deel van de mensen ) gezien als een van de sterkste en rijkste landen ter wereld, en de twintowers waren toch bijna hun grote trots, enhun regering zit voor een groot deel in het pentagon. en de kaarten zeggen niks over een vliegtuig.

dit soort landsiconen worden heel veel gebruikt om de omvang van een ramp te beschrijven. waarom zou de film Day afterTomorow gaan over een enorme ramp van wereldproporties? je kan het wel op de achterkant van het doosje schrijven maar dit

the-day-after-tomorrow.jpg.af4f06cb04f6a6a340edcbfce1a48bf0.jpg

en dit

the_day_after_tomorrow.37691.jpg.413727537f6d6583281e79cc73161160.jpg

en dit

wallpapers_38997.jpg.48c476dd51641b1b458e346ef9bf407b.jpg

zegt natuurlijk veel meer

overigens sorry voor de grote plaatjes maar ik wist niet hoe ik ze moest verkleinen

Link naar reactie

Gast morningglory
Ik heb er ook over nagedacht dat het toeval kan zijn, maar dat specifiek de torens en het pentagon op kaarten worden gezet en met beide uiteindelijk iets gebeurt, in beide gevallen zelfs een inside job, lijkt me wel erg toevallig. Waarom niet andere bekende gebouwen/bouwwerken?

Dus omdat er geen datum op ELK kaart staat, is het onwaarschijnlijk?

De kaarten bestaan gewoon en zijn werkelijk in (of rond) 1995 geproduceerd door Steve Jackson, een bekende kaartspel ontwikkelaar. Je kunt ze online bestellen en zelfs op marktplaats zijn ze te vinden.

Je komt aanzetten met numerologie, iets waar ik het helemaal niet over heb. Ik vind zelf trouwens numerologie ook grote onzin.

Ik hou me niet bezig met toekomst voorspellen via kaarten of whatever maar daarom deze wellicht domme vraag voor jou. Maar wat is het verschil qua betrouwbaarheid tussen een stel kaarten en numerologie volgens jou?

Link naar reactie

Gast morningglory
Ligt dat er niet aan wie de kaarten gemaakt heeft?

Geen idee, dat is o.a. mijn vraag :-) Een kaarten maker die in overleg is met hogere entiteiten zal vast beter scoren dan eentje met een contract bij sbs6 :-)

Link naar reactie

Share

• Nieuwe aanmaken...