Ga naar inhoud
GENEGEERD

Konijnen- en Kippenhok


Keyser Suze

Aanbevolen berichten

Wauw, mooi ding @Keyser Suze, later ga ik ook kippen en konijnen nemen,de kippen voor de kakelverse eieren iedere dag, en de konijnen omdat ik me anders zo alleen voel ( kijk maar naar mijn Nick ;) ). Overigens, rauwe eieren kun je wel een half jaar na de THT datum bewaren in de diepvries. Misschien wist je het al maar dan weet je het nu nog een keer :p.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Mijn eerste gedacht was KS zit met een konijnen plaag . Niet dus . Gefeliciteerd mooi bouwwerk . Dat is nog eens wat anders dan pleisters leggen he . Alleen de vraag rijst bij mij . Waarom 60cm gaas in de grond ? Zijn het mijnwerkers kippen?

 

Nee! De ratten en marters zijn mijnwerkers. Ik heb dat bij de buren gezien. Een massale slachtpartij onder de kippen in één nacht door een steenmarter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er piekfijn uit Keyser! Mooie ruime verblijven!

 

Ik kan ook melden dat wij enorm veel plezier beleven aan de kippen in huize communicator. Het zijn erg lieve en vrij tamme kippen. We laten ze wel eens los in de tuin struinen als wij zelf ook buiten zitten en dat vinden ze geweldig! eten uit de hand en leggen vrijwel elke dag een heerlijk vers ei. Ook onze kinderen zorgen graag voor de kippen wat het een gezinsaangelegenheid maakt.

 

Mijn tuin is dusdanig goed afgeschermd van de buitenkant dat ik me werkelijk geen zorgen hoef te maken over marters. Om deze reden heb ik dan ook geen gaas onder het kippenhok gemaakt. Straks als we weer verder gaan met de tuin en een buitenverblijf voor de konijnen maken komt daar uiteraard wel gaas onder te zitten.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee! De ratten en marters zijn mijnwerkers. Ik heb dat bij de buren gezien. Een massale slachtpartij onder de kippen in één nacht door een steenmarter.

 

Ja dat begrijp ik wel . Ik heb een kippen park geen ren want ze is niet overdekt van een halve hectare en heb weinig last van ongedierte misschien omdat ze zo groot is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Gast Repelsteeltje

Alles ziet er netjes uit. Ik zit alleen met het ras. Heb je bewust voor deze kleintjes gekozen?

 

Persoonlijk prefereer ik de Franse Hangoor. Zet mooi en makkelijk vlees aan, is mak in de omgang, resistent, eten werkelijk alles en leveren zéér mooie vachtjes.

 

Je moet alleen de vrouw en kinder uit de buurt houden. Anders kan je ze nooit meer slachten... ze zijn eigenlijk te schattig :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles ziet er netjes uit. Ik zit alleen met het ras. Heb je bewust voor deze kleintjes gekozen?

 

Persoonlijk prefereer ik de Franse Hangoor. Zet mooi en makkelijk vlees aan, is mak in de omgang, resistent, eten werkelijk alles en leveren zéér mooie vachtjes.

 

Je moet alleen de vrouw en kinder uit de buurt houden. Anders kan je ze nooit meer slachten... ze zijn eigenlijk te schattig :S

 

Ik ben blij dat ik geen foto van mijn kat op het forum heb gezet :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Repelsteeltje
Ik ben blij dat ik geen foto van mijn kat op het forum heb gezet :rolleyes:

 

Is die ook "om op te vreten"?

 

Eerlijk is eerlijk, ook lammetjes, varkentjes, kippetjes etc zijn schattig. Alleen is de ene net wat knuffelbaarder dan de ander. Zoek de Franse Langoor maar eens op. Dan begrijp je meteen waarom mijn vrouw niet vaak in dat stuk van de tuin komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die ook "om op te vreten"?

 

Eerlijk is eerlijk, ook lammetjes, varkentjes, kippetjes etc zijn schattig. Alleen is de ene net wat knuffelbaarder dan de ander. Zoek de Franse Langoor maar eens op. Dan begrijp je meteen waarom mijn vrouw niet vaak in dat stuk van de tuin komt.

 

Oh boy. Die beesten activeren allerlei vrouwhormonen ofzo bij me. Ik wil in een keer met strikken in mijn haar in een roze jurkje door een wei vol met Franse Hangoren huppelen, terwijl ik brave liedjes zing. Volgens mij zijn die fluffy pluizebollen het antwoord op alle wereldproblematiek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Repelsteeltje
Oh boy. Die beesten activeren allerlei vrouwhormonen ofzo bij me. Ik wil in een keer met strikken in mijn haar in een roze jurkje door een wei vol met Franse Hangoren huppelen, terwijl ik brave liedjes zing. Volgens mij zijn die fluffy pluizebollen het antwoord op alle wereldproblematiek.

 

Als ik dat aantrek word ik direct opgepakt en platgespoten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Repelsteeltje
Niet als je twee weken geduld hebt, dan is het carnaval :o

Dan ga ik altijd als gevulde koek en prop een amandel in mijn navel...

 

Geeft overigens wel hetzelfde effect bij de mannen in de witte jassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...