Ga naar inhoud
GENEGEERD

Boobie Traps


Vodin

Aanbevolen berichten

Stel je voor er zou een ramp uitbreken, wat dan ook maakt niet uit maar mensen gaan in elkaars huizen rond kijken voor voedsel/wapens/geld of wat dan ook.

Mij lijkt het dan zeker een goed idee om boobie traps te plaatsen om mensen buiten de deur of in iedergeval buiten de ruimte met spullen te houden.

Dit bespaard jou de moeite en risico om het zelf te doen!

 

Dusja, ik ben wel benieuwd hoe creatief de mensen hier zijn!

 

Dus vertel op, wat zou jij doen om mensen buiten de deuren te houden met boobie traps?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Met uitzondering van dodelijke traps zal een booby-trap een hongerig en wanhopig iemand denk ik niet tegenhouden. Misschien zelfs ongewenste aandacht trekken. Zelf denk ik dat het zinniger is om een alarmeringssysteem te bouwen zodat ik mijn spullen snel kan verbergen als er iemand aankomt.

 

Voor mij het simpelste is waarschijnlijk het her-gebruiken van de bewegingsdetectoren in mijn tuinlampen en deze op een lampje in huis aansluiten. Als deze electronische oplossing niet mogelijk is dan misschien wat visdraad met een kattebelletje? Het is lastig creatief zijn zonder de exacte situatie te kennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel je voor er zou een ramp uitbreken, wat dan ook maakt niet uit maar mensen gaan in elkaars huizen rond kijken voor voedsel/wapens/geld of wat dan ook.

Mij lijkt het dan zeker een goed idee om boobie traps te plaatsen om mensen buiten de deur of in iedergeval buiten de ruimte met spullen te houden.

Dit bespaard jou de moeite en risico om het zelf te doen!

 

Dusja, ik ben wel benieuwd hoe creatief de mensen hier zijn!

 

Heb je je zelf al voorgesteld eigenlijk ?

Waar sta je voor en wat voor iemand ben jij ?

Hoezo boobytraps ?

Een beetje prepper is al lang weg, voordat hij boobytraps gaat aanleggen, omdat als je dat moet gaan doen, de situatie dermate onveilig is, je beter allang weg zou wezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met uitzondering van dodelijke traps zal een booby-trap een hongerig en wanhopig iemand denk ik niet tegenhouden. Misschien zelfs ongewenste aandacht trekken. Zelf denk ik dat het zinniger is om een alarmeringssysteem te bouwen zodat ik mijn spullen snel kan verbergen als er iemand aankomt.

 

Voor mij het simpelste is waarschijnlijk het her-gebruiken van de bewegingsdetectoren in mijn tuinlampen en deze op een lampje in huis aansluiten. Als deze electronische oplossing niet mogelijk is dan misschien wat visdraad met een kattebelletje? Het is lastig creatief zijn zonder de exacte situatie te kennen.

 

Hmja, daar heb je gelijk in. Ik bedoel eigenlijk meer als het al gebeurd is. Dus de ramp is gebeurd en je hebt de spullen die je hebt.

Dus een alarm systeem is echter iets wat je dan al zou moeten hebben, maar los van dat. Wat kan jij maken zonder echt speciale spullen te hebben?

En ook bedoel ik wel boobie traps die degene in een rot situatie brengt. Dus geen emmertje water die over hem heen valt... ;)

 

Zelf is onze ingang redelijk hoog van de grond i.v.m dijk. Dus moeten mensen eerst een trap van ~10meter op lopen. Als je dan eenmaal de trap op bent sta je op een vierkant van hout met een deurmat voor de deur.

Daar zou ik bijvoorbeeld goed een vierkantje uit kunnen zagen en de deurmat erop kunnen leggen, ik zeg maar wat. Daar vlakbij staat ook onze glasbak dus als ik die dan om zou gooien onder het gat net alsof hij gewoon is omgevallen...

 

Nu bedenk ik dit ter plekken maar ik zou zelf ook nog wel een beetje gaan nadenken. Veel dingen met touwtjes zoals het bekende emmertje water werken echter wel als je een beetje gaat knutselen.

 

Ook ben ik zelf dan wel veel met Raspberry Pi's bezig en ga ik hier denk ik ook wat leuke dingen mee doen met de bewegings-sensoren die ik al werkend heb.

Misschien als ik wat leuks voor elkaar krijg voor een redelijke prijs ga je ze ook wel op de marktplaats zien hier op het forum! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je je zelf al voorgesteld eigenlijk ?

Waar sta je voor en wat voor iemand ben jij ?

Hoezo boobytraps ?

Een beetje prepper is al lang weg, voordat hij boobytraps gaat aanleggen, omdat als je dat moet gaan doen, de situatie dermate onveilig is, je beter allang weg zou wezen.

 

Ja, ik heb wel een post gemaakt in de voorstel ronde section (vandaag nog).

En zelf ben ik geen prepper, maar vind het wel interessant om te lezen wat mensen allemaal zouden doen in verschillende situatie's, en ik denk dat het altijd vanpas kan komen om wat dingen hier over te weten!

 

Maar ik ben het niet echt met je eens. Want ik denk eerder dat zodra er een flinke wereld oorlog of wat dan ook uit zou breken dat er veel meer criminelen komen aangezien politie waarschijnlijk veel minder te zien zijn. Ook met andere rampen, zodra er geen of weinig poitie is komen er veel inbraken en dergelijken. Dit kan dan ook overal gebeuren, dus wat jij zei:

Een beetje prepper is al lang weg, voordat hij boobytraps gaat aanleggen, omdat als je dat moet gaan doen, de situatie dermate onveilig is, je beter allang weg zou wezen.

Lijkt mij niet helemaal waar. Want het kan ook zo zijn dat de plek waar jij bent 'nog' niet onveilig is, en om het zo te houden zou je dus bijvoorbeeld je huis kunnen beschermen.

 

Ik denk zelf dat als de wereld niet meer onder controle is het altijd handig is om je huis wat veiliger voor inbrekers te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb wel een post gemaakt in de voorstel ronde section (vandaag nog).

En zelf ben ik geen prepper, maar vind het wel interessant om te lezen wat mensen allemaal zouden doen in verschillende situatie's, en ik denk dat het altijd vanpas kan komen om wat dingen hier over te weten!

 

Maar ik ben het niet echt met je eens. Want ik denk eerder dat zodra er een flinke wereld oorlog of wat dan ook uit zou breken dat er veel meer criminelen komen aangezien politie waarschijnlijk veel minder te zien zijn. Ook met andere rampen, zodra er geen of weinig poitie is komen er veel inbraken en dergelijken. Dit kan dan ook overal gebeuren, dus wat jij zei:

Lijkt mij niet helemaal waar. Want het kan ook zo zijn dat de plek waar jij bent 'nog' niet onveilig is, en om het zo te houden zou je dus bijvoorbeeld je huis kunnen beschermen.

 

Ik denk zelf dat als de wereld niet meer onder controle is het altijd handig is om je huis wat veiliger voor inbrekers te maken.

 

Je bent geen prepper, zeg jezelf, dus ????????.........................

Mijn beste braven, als je al moet denken over boobytraps, dan is de wereld niet veilig meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent geen prepper, zeg jezelf, dus ????????.........................

Mijn beste braven, als je al moet denken over boobytraps, dan is de wereld niet veilig meer.

 

Nee, ik ben zelf geen prepper. Ik vind het gewoon interessant om te horen wat mensen allemaal kunnen bedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Stel je voor er zou een ramp uitbreken, wat dan ook maakt niet uit maar mensen gaan in elkaars huizen rond kijken voor voedsel/wapens/geld of wat dan ook.

Mij lijkt het dan zeker een goed idee om boobie traps te plaatsen om mensen buiten de deur of in iedergeval buiten de ruimte met spullen te houden.

Dit bespaard jou de moeite en risico om het zelf te doen!

 

Dusja, ik ben wel benieuwd hoe creatief de mensen hier zijn!

 

Dus vertel op, wat zou jij doen om mensen buiten de deuren te houden met boobie traps?

 

Leuke film voor je: "Home Alone".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Nee, ik ben zelf geen prepper. Ik vind het gewoon interessant om te horen wat mensen allemaal kunnen bedenken.

 

Dan ben je op de verkeerde site.

We praten hier niet over wapens.

Check de forumregels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje prepper is al lang weg, voordat hij boobytraps gaat aanleggen, omdat als je dat moet gaan doen, de situatie dermate onveilig is, je beter allang weg zou wezen.

lol, juist ja, want iedereen heeft wel een bol liggen op een veilige locatie ver weg van de beschaving met voldoende watervoorraad en mogelijkheid tot het vinden van eten, want jij bent de enige van de 7 miljard met dat idee^^.

Als het een echte wereldwijde shtf betreft ben je simpelweg nergens veilig.

 

En als er niet gesproken wordt over wapens, wat zijn jullie dan allemaal bezig in dat topic over kruisbogen, of geldt dat niet voor de 'anciens' ;)

 

En @Vodin:

Ivm de boobytraps, er zal maar een vriend of familielid bij je op bezoek komen en door dat gat aan je deur in die stapel glas vallen...

btw, met hier te zeggen dat je geen prepper bent heb je net je eigen doodvonnis getekend vrees ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is de veiligheid in en rond mijn huis van groot belang.

Daarom heb ik dit in de voortuin:

[ATTACH=CONFIG]11937[/ATTACH]

 

Hier een foto van mijn achtertuin voordat ik er een lading zand overheen schepte:

 

[ATTACH=CONFIG]11938[/ATTACH]

 

In de gang bij de voordeur heb ik een soortgelijke als deze geplaatst (je moet de postbode soms eens zien kijken haha):

 

[ATTACH=CONFIG]11939[/ATTACH]

 

En omdat ik nog steeds de dag vrees dat de Friezen ons luchtruim gaan schenden, heb ik dit op het dak geplaatst:

 

[ATTACH=CONFIG]11940[/ATTACH]

 

Niemand krijgt mij klein!!!:

 

[ATTACH=CONFIG]11941[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heksenboot bedankt voor de link want mijn vocabulaire is weer met een woord gegroeid namelijk: breasticles!... je moet het maar verzinnen:)

 

even on-topic echte "boobie traps" zullen moeilijk zijn je kunt wel sound traps maken zodat je weet wanneer er iemand aankomt en waar, het geluid zal ze evt. kunnen afschrikken of ze nemen overhaaste beslissingen.

 

of je verhuist hier naar toe:

 

[ATTACH=CONFIG]11943[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt een goede beveiliging wilt, stel ik voor dat je een vakantie in Croatie doet, daar zijn nog hulpmiddelen voor je.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Minefields_in_Croatia

 

kwestie van rondlopen en springen tot je er 1 gevonden hebt.

 

en benieuwd naar wat ik denk is mijn vrouw ook, en die begrijpt me al jaren niet meer.....................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu genoeg gelachen, ik zal een serieuze optie geven.

Het is een alarm die indringers, zelfs wilde dieren moet afschrikken en ook mobiel is je kunt het overal toepassen

 

[ATTACH=CONFIG]11951[/ATTACH]

 

Lees voor de uitleg de link alhier.

http://preppers.nl/forum/threads/2273-Bouw-een-simpel-luchthoorn-Alarm-op-uw-lokatie?highlight=alarm

 

En voor in de auto (meer er boven op) een alarm om indringers te verjagen (geheel volgens het prepper protocol, geen geweld gebruiken)!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om mijn huis extra te beveiligen heb ik via deze site een groep samengesteld.

Nu wordt het tijd om die te openbaren: @Heksenboot - Want wie wil er nu geen heks in zijn team?!? (Voor een ieder die dacht dat de heks een man was. Dikke pech! Heks is eigenlijk een vrouw! :p @Johnny BravoNL - Iedereen heeft een spierbundel in zijn groep nodig! (Enigste zwakte zijn vrouwen) @Nonkel Jones - Niet kapot te krijgen! (Ook al hebben vele dit geprobeerd) @Keyser Suze - Iemand gewond? Sjamaan erbij! (En iemamd die 850 face book vrienden heeft, moet je te vriend houden)

@Amazing Dree - femme fatale! (Krijgt elke man klein (Moet ik alleen uit de buurt houden van JB) ). @Ronin Kogaratsu - Ninjaad iedereen omver! ( Gebruikt wel veel talkpoeder met dat strakke broekje)

@DickBerts - Strateeg! (Iemand met zo veel wc papier heeft de hersens op de juiste plaats)

 

[ATTACH=CONFIG]11952[/ATTACH]

 

Sorry dat ik jullie echte gezichten laat zien mensen. Maar het maakt niet meer uit, samen zijn we onoverwinnelijk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...