Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wie weet wat dit is?

Nikki
 Share

Recommended Posts

Ik stap even buiten, en kijk naar de mooie blauwe lucht met veegwolkjes.

Zie ik dit opeens in de lucht voorbij komen.

Het is geen drone. daar vloog hij te hoog voor, en te recht.

de vorm was meer een zetpil, en metaal. want hij blonk in de felle zon.

Mijn tuin is op het zuiden. Hij ging van zuidwest naar noordoost. maakte verder ook geen geluid.

de andere vliegtuigen die ik zag, geven zo'n mooie wolkveeg erachteraan.

de foto is niet best, ik heb op maximaal ingezoomd met mijn telefoon.

DSC_1887.jpg.3578714a51bfba3d21dd5da2d5654c1e.jpg

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Er vliegen continu meer dan 500 vliegtuigen boven Europa . De kans is klein als je omhoog kijkt dat je er geen ziet . Er bestaat ook een app waar je mee kan nagaan welk vliegtuig het is . En als je geen witte streep ziet achter een vliegtuig komt het omdat de uitlaat gassen niet bevriezen .

Geert

Link naar reactie

Er vliegen continu meer dan 500 vliegtuigen boven Europa . De kans is klein als je omhoog kijkt dat je er geen ziet . Er bestaat ook een app waar je mee kan nagaan welk vliegtuig het is . En als je geen witte streep ziet achter een vliegtuig komt het omdat de uitlaat gassen niet bevriezen .

Geert

Ooke thnx voor de opheldering. ik kijk anders nooit echt omhoog. haha

Link naar reactie

@phaelin Je hebt gelijk. Geen ISS. Het kan een vliegtuig zijn, ook een drone. Militaire drones zoals globalhawk kunnen heel hoog.

Zulke foto's zijn vaak te onduidelijk om het goed te kunnen zien.

Globalhawk zou goed kunnen ja. Wellicht op een fotomissie oid. Kruisraket was het iig niet want ik zie geen paddestoelwolk uit m'n raam :) We zullen 't nooit weten waarschijnlijk. Wel gaaf om zo bij de tijd te zijn om ff snel een foto te maken. Meestal als ik iets raars zie sta ik met m'n onderkaak op de grond te kijken tot het voorbij is.

Link naar reactie

Ik heb genoeg rode bollen gezien en gefotografeerd om te weten dat er meer is dan wij kunnen begrijpen en verklaren.

ja, dat denk ik ook. al heb ik zelf niet super veel gezien. Maar mijn vader gelooft er ook heilig in...

Ik weet nog dat ik als kind zijnde.. en toen was ik echt piepjong, die film keek van Close encounters of the third kind. Haha...

Link naar reactie

Globalhawk zou goed kunnen ja. Wellicht op een fotomissie oid. Kruisraket was het iig niet want ik zie geen paddestoelwolk uit m'n raam :) We zullen 't nooit weten waarschijnlijk. Wel gaaf om zo bij de tijd te zijn om ff snel een foto te maken. Meestal als ik iets raars zie sta ik met m'n onderkaak op de grond te kijken tot het voorbij is.

Hahaha. dat laatste had ik ook even, mijn oogballen vielen er nog net niet uit.

Ik ben een tijdje fotografe geweest, puur uit hobby. dus het eerste waar ik altijd aan denk is "foto!" Soms niet zo heel handig eigenlijk.

Link naar reactie

Totdat je weet wat het is, is het gewoon een UFO.

UFO: Unidentified flying object. Ongeïdentificeerd vliegend object. Iets waarvan je niet weet wat het is.

Wat ze in de volksmond een drone noemen, heet officieel een UAV. Unmanned Airial Vehicle. Onbemand Luchtvaartuig.

Link naar reactie

Totdat je weet wat het is, is het gewoon een UFO.

UFO: Unidentified flying object. Ongeïdentificeerd vliegend object. Iets waarvan je niet weet wat het is.

Wat ze in de volksmond een drone noemen, heet officieel een UAV. Unmanned Airial Vehicle. Onbemand Luchtvaartuig.

Juist. oke. Ik heb een UFO gezien :rolleyes:

Link naar reactie

Lijkt mij idd gewoon een airliner.

Maar omhoog kijken zou iedereen veel vaker moeten doen. Er is zoveel moois te zien in de lucht. Prachtige wolken in allerlei vormen, pure kunst!! of snachts de prachtige sterrenhemel en het is nog gratis te bezichten ook! Maar nee, 'we' kopen liever een schilderij voor te veel geld om aan de muur te hangen.

Veel mensen zien het mooie van de wereld niet meer, terwijl er zoveel moois te zien is. Ik kan uren genieten van een stel bij-tjes die nectar uit een bloem halen, een simpele huismus die op jacht is naar wat lekkers te eten of een boom die meewuift met de wind.

• Leuk 1
Link naar reactie

Share

• Nieuwe aanmaken...