Ga naar inhoud
GENEGEERD

EHBO sets op de kop getikt voor weinig!


Aanbevolen berichten

Nou gelijk maar even een mailtje gestuurd en hij had nog 1 x kwaliteit 1, die heb ik dus gelijk besteld, betaald en verwerkt dus hoop deze binnenkort te ontvangen. Het zijn namelijk mooie koffers en je kunt ze altijd zelf even aanvullen met wat ascessoires. Ze zijn overzichtelijk qua indeling e.d. dus handiger dan mijn EHBO tas, waarin toch alles zo'n beetje door elkaar ligt in 2 grote vakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik zal maandag avond eens mijn EHBO tas posten. Ik verwacht maandag nog een aanvulling van zaken die niet standaard in de koffers zitten en dan moet het compleet zijn.

http://www.ehabo.nl/ gebruik ik om de aanvullingen te kopen.

Ik heb overigens een mooi 2e hands first responder bag gekocht via marktplaats die als mijn basis fungeert.

http://www.marktplaats.nl/a/diversen/zorg-overige/m819205224-te-koop-meerdere-tassen-saver-first-responder-ehbo-tas.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Let wel deze is zonder inhoud!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps die gooi ik gewoon weg op mijn werk. Is qua uren (controleren, aanvullen) goedkoper dan volledig vervangen en dus 100% goed spul.

 

Inhoud is niet altijd spectaculair, de link vertelt ook wat er in zit en meestal is dat een standaard B-verbanddoos.

Van sommige items heb je wat meer maar wat meestal overstuur gaat is de betadine of jodium tinctuur.

 

Voor medische instrumenten kijk je bij de dumpzaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...