Ga naar inhoud
GENEGEERD

Italië chanteert Duitsland, reactie Merkel: 'Zolang ik leef' geen schuldenunie

Tom
 Share

Recommended Posts

Dit weekend zal het er weer om spannen, lees verder op Xandernieuws

Dus maar weer contant geld in huis halen, advies is 500 euro of meer als je het hebt.

En zilver mensen, net vandaag weer 6 munten bijgekocht, nu nog voor rond de 30 euro met verzenden en verzekering.

Laatste nieuws op GLP

Silver physical demand exploding. Spain Prime Minister asking for extreme money printing. it is coming!

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik bestel al ruim een jaar bij Doijer&Kalff en altijd als aangegeven staat dat de munten op voorraad zijn. Dit is de afgelopen 2 weken echter niet meer het geval op de site. Ondanks dat toch een bestelling geplaatst en wacht nu al 4 dagen op bevestiging dat de munten bij Doijer&Kalff binnen zijn en worden opgestuurd.

Ik heb de indruk dat velen met ons aan het bestellen zijn geslagen om maar zo snel mogelijk van die euro af te komen en enige dekking voor vermogensverlies in huis te hebben of dat er problemen zijn met het op een rendabele wijze uit de grond krijgen van dit spul. Ik heb begrepen dat zo rond de huidige prijs het niet eens uit de grond te halen is zonder verlies te maken.

Ik hoop gauw het spul binnen te hebben, geeft toch weer een stukje zekerder gevoel.

gr. Tymy

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...