Ga naar inhoud
GENEGEERD

10 Disturbing SHTF threats that most preppers haven’t prepared for


Rodin

Aanbevolen berichten

10 Disturbing SHTF Threats that most Preppers Haven’t Prepared For

 

teotwawki.jpg

 

When planning for a SHTF scenario, there’s really only one thing that we can be sure of; Survival will be a bigger challenge than you ever believed possible. While you can defiantly take measures to prepare yourself for what’s to come, when you’re talking about a SHTF scenario, all bets are really off. Here are 10 things that you may have never considered when planning for a SHTF survival situation.

 

http://offgridsurvival.com/shtfprepperthreats/

 

Interessant artikel, hoewel de meeste zaken eruit hier wel eens zijn behandeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
2. Fake Law Enforcement

 

Aan deze had ik nog helemaal niet gedacht. Breivik had zelf ook een politie uniform aan om zo zijn slachtoffers te misleiden.

 

Zijn er meer opties dan alleen te vragen om identificatie?

 

leer de wet kennen betreffende betreding van je woning, huiszoeking etc etc.

zonder officieel huiszoekingsbevel hoef je niemand binnen te laten,

 

een echte agent stelt netjes de vraag: MAG ik bij u binnenkomen??, mag ik even in uw auto kijken??(want je hoeft je kofferbak niet open te doen, dan wordt je meegenomen als er gegronde reden zou zijn wordt er een onderzoeksbevel gemaakt en dan pas mogen ze kijken) ,mag ik het merk van uw telefoon even weten??,mag ik mag ik mag ik...

 

hij moet zich altijd duidelijk indentificeren(dus niet even snel open en weer dichtflappen, en ook al blijkt het later een echte agent te zijn dan nog stond je in je recht als je diegene niet gelijk binnenliet.

je hebt altijd het recht om niet open te doen en eerst het buro te bellen om te vragen of dit correct is, en een heuse agent betreft.

is het een vriendelijke agent of een onbeschofte hork dan hoef je nog steeds niet open te doen, win je eerst meer informatie in door het buro te bellen en leg daarbij gelijk uit dat die betreffende agent zich als een onbeschofte hork GEDROEG(dus niet zeggen dat hij dat is want dan ben je de pineut voor ''belediging van ambtenaar in functie'') en dat je zoveel vreemde verhalen hoort dat je het zeker wilde weten dat je niet met een crimineel van doen hebt.

 

wij hebben meer rechten dan we soms denken, we hebben meer uitweggetjes dan we soms denken(daarom worden er ook best veel criminelen vrijgelaten op vormfouten) tijdens arrestaties,verhoor, en foutieve behandeling van verdachte en/of procesgang).

 

in een shtf?? tja dat weet niemand wat voor regeltjes er zijn of zullen komen. maar het lijkt me handig als iedereen de basiswetgeving van je rechten voor in ieder geval in huis,in de auto of gewoon op straat leert kennen.

als ze je aanhouden zomaar en ze vragen je id kaart dan hoef je die niet te overleggen zonder geldige reden bijvoorbeeld.

eerst moeten ze een geldige reden geven voor je staandehouding en je identiteitsbekendmaking.

meeste mensen doen niet moeilijk, zou ik ook niet zo snel doen, alleen je bent het niet zomaar verplicht.

rij je bijvoorbeeld daarentegen zwart en je word aangehouden of je rijdt juist te hard met de auto ja dan is dat een geldige reden(een strafbaar feit gepleegd).

 

word je meegenomen?? dan hoef je niks te zeggen, wordt je verhoord?? dan hoef je niks te zeggen, wordt je in hechtenis zijnde verhoord zonder advocaat in de arm te hebben mogen nemen?? dan kunnen die agenten nog een flinke douw krijgen ook.

 

ze zeggen wel eens, kennis is macht.

maar het is nog zo ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...