Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Als het zover is zou ik naar een neutraal land gaan zoals Zwitserland ,die gedragen zich netjes.

En ik ben zeker aan het genieten van mij vakantie.

Het valt me ook op dat we hier heel onafhankelijk denken over de wereldpolitiek ,want op het journaal is het toch een beetje propaganda.

Want je hoort altijd op het journaal dat een luchtafweer systeem MH17 neergehaald heeft maar nooit over de Oekrainse straaljager op het journaal.

Dat is nogal relatief.

Het grootste gedeelte van hun goud op de bank is afkomstig van ..... de nazis, die het roofden van iedereen. Nabestaanden van concentratiekamp slachtoffers krijgen hun geld/waarde niet terug omdat ze geen officieel bericht van overlijden kunnen tonen.

Nogal kort door de bocht vind ik. Een bank van Zwitserland representeert niet het hele land. Daarnaast is dit geschiedenis. We stoppen onze samenwerkingen met Duitsland toch ook niet omdat zij WO2 begonnen zijn?

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

maar we stoppen de samenwerking met andere landen om véél minder......

Hypocriet noem ik dat. Behandel iedereen gewoon hetzelfde en dan heb je zulke onzin niet. Wil je landen op hun geschiedenis beoordelen? Prima, doe dat dan wel bij alle landen. Helaas zitter er allemaal mensen achter deze besluiten die uit zijn op geld en macht, of onder druk staan door mensen die hier op uit zijn. Maar dat vind ik geen reden om net zo narrow minded te worden en sommige landen wel en sommige landen niet op soortgelijke daden te beoordelen.

De vier ruiters van de Apocalyps? US/Europa vs Rusland/China?

China Just Sided With Russia Over The Ukraine Conflict

http://www.zerohedge.com/news/2015-02-27/china-just-sided-russia-over-ukraine-conflict

http://www.vrijspreker.nl/wp/2015/03/oekraine-oorlog-euus-rusland-en-china/

The Odds Of A War Between Israel And Iran Just Went Way Up

http://theeconomiccollapseblog.com/archives/odds-war-israel-iran-just-went-way

Nogal kort door de bocht vind ik. Een bank van Zwitserland representeert niet het hele land. Daarnaast is dit geschiedenis. We stoppen onze samenwerkingen met Duitsland toch ook niet omdat zij WO2 begonnen zijn?

Sorry voor de vertraging.

Klopt is geschiedenis. Maar daar waar duitsland dit erkend heeft, spelen de zwitserse BANKEN bewust. Als je bewijs heeft dat je familie gedeprteerd is naar de concentratiekampen dan ben je wel heel bot om een overlijdenscertificaat te vragen. Geschiedenis of niet.

We hebben toch geen WW3 nodig om ISIS te verslaan?

Jordanian king urges ‘World War 3’ to defeat ISIS threat

http://rt.com/news/236837-jordan-king-abdullah-isis/

‘All about money’: NATO spending debate focuses on ‘Russian threat’

http://rt.com/news/236701-nato-baltic-boost-spending/

US Plans to Send 300 Military Personnel to Train Ukrainian Soldiers

http://sputniknews.com/world/20150302/1018953127.html#ixzz3TF5auTYg

http://rt.com/news/236953-us-logistics-troops-ukraine/

--------------------------------------------------------------------------

Russia Warns NATO: Any Threat In Ukraine Will See Military Response

http://www.zerohedge.com/news/2015-03-02/russia-warns-nato-any-threat-ukraine-will-see-military-response

US-vs-Russia.jpg.bf52e796df0fa63b94d32078a99f2301.jpg

Ik zie op die foto toch geen Amerikaanse vlag, en volgens mij is de middelste vlag de Russische.

Als een journalist al zelf niet meer dat verschil ziet, bevestigt dat voor mij nog maar eens dat je veel berichtgeving niet echt meer kunt vertrouwen.

Iets meer je doppen gebruiken en je ziet dat het nederlanders zijn met hun Compagniesvaantjes met cravatten en in het midden de NL-driekleur.

Het detachement voert 'hoofd rechts' (groet) uit naar de CDS en de Estse opperbevelhebber.

Sorry voor de vertraging.

Klopt is geschiedenis. Maar daar waar duitsland dit erkend heeft, spelen de zwitserse BANKEN bewust. Als je bewijs heeft dat je familie gedeprteerd is naar de concentratiekampen dan ben je wel heel bot om een overlijdenscertificaat te vragen. Geschiedenis of niet.

Daar heb je gelijk in. Maargoed, het zijn banken, en ik ben van mening dat banken niet het gezicht van een land zijn. Dus Zwitserse banken zijn misschien niet pluis, maar dat zegt niks over de rest ;)

@Cyberbeer er is zeker geen WO3 nodig om IS te verslaan. Waarschijnlijk gewoon een excuus van de mensen die wel aan oorlog kunnen verdienen ?

De overheid gaat op korte termijn miljoenen jodiumtabletten verspreiden. De pillen zijn nodig om een groot deel van de kinderen en (zwangere)vrouwen in Nederland te beschermen bij een kernramp of nucleaire aanslag.

Aan de jodiumpil bij kernramp

http://www.telegraaf.nl/binnenland/23752627/__Aan_de_jodiumpil_bij_kernramp__.html

Noord-Korea dreigt VS met nucleaire aanval

Als de oefeningen doorgaan, is de kans op oorlog zeer groot.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3879780/2015/03/03/Noord-Korea-dreigt-VS-met-nucleaire-aanval.dhtml

http://www.telegraaf.nl/buitenland/23753386/__N-Korea_dreigt_met_aanval__.html

Despite Russian Warnings, US Will Deploy A Battalion To Ukraine By The End Of The Week

http://www.zerohedge.com/news/2015-03-02/despite-russian-warnings-us-will-deploy-battalion-ukraine-end-week

Russia to boost naval capabilities in 2015

http://www.presstv.ir/Detail/2015/03/03/400021/Russia-to-boost-naval-capabilities

Wij wonen 75 km van thiange, ik mag dus ook die pilletjes op de mat verwachten.

Persoonlijk hoop ikzelf (man van 32) dat ik ze ook ontvang en niet alleen voor de kinderen.

Maar nu even reëel, die pilletjes, prima hoor.

Maar hoe zit het met de echte voovoorlichting, drinkwater, schuilmogelijkheden, eventuele evacuatie, enz enz. Pilletjes alleen gaan je niet redden.

Wat een leuke berichten weer. Er staat ons dus nog veel te wachten de komende tijd :(

Europe will face a 9/11 within two years

Ahmed Gaddafi al-Dam, zegt dat een minimum van ongeveer 500,000 immigranten zullen proberen om via Libië Europe binnen te dringen in 2015 (waaronder vele ISIS/ISIL leden).

http://rt.com/uk/237133-gadaffi-colonel-cousin-terror/

Russia, Egypt to hold joint naval drill in Mediterranean

http://rt.com/news/237373-russia-egypt-naval-drill/

Ugh, conventionele oorlog kan je nog een beetje tegen preppen... maar nucleair? Bah... kunnen die zieke geesten niet gewoon lekker in een kamer worden opgesloten tot ze 't daar zelf persoonlijk uitgevochten hebben?

Deze wereld is ziek @Enki en het wordt met de dag erger :(

-----------------------------------------------------------------

En langzaam gaan we richting een WW3 :(

NATO is using Ukraine crisis to advance towards Russian borders

http://rt.com/news/237977-nato-russia-border-diplomacy/

Washington Drives the World to the Final War

http://www.infowars.com/crazed-washington-drives-the-world-to-the-final-war/

Maar wanneer zal het helemaal mis gaan in Nederland?

Dat is de grote vraag.

Hopelijk hoeft het hier niet te gebeuren en het moet in het Midden-Oosten eens stoppen met de oorlog tussen IS,Al-qaida ,Taliban ,Boko Haram en de NAVO.

Dan gedraagt Rusland zich wel netjes in het Midden-Oosten.

En die Russische seperatisten zijn rebbelen die in Oost-Oekraine wonen en die er geen EU en NAVO shit willen.

Oke je hebt wel gelijk ,ze hebben behoorlijk wat wapens achter gelaten in het Midden Oosten.

Maar daar voeren ze niet oorlog zoals de NAVO.

Laat ze maar oprotten uit het Midden Oosten ,misschien levert dat ook minder ruzie tussen NAVO en IS op.

En Rusland had er voor moeten zorgen dat er minder wapens zijn in dat gebied van Russische oorsprong.

Oke je hebt wel gelijk ,ze hebben behoorlijk wat wapens achter gelaten in het Midden Oosten.

Maar daar voeren ze niet oorlog zoals de NAVO.

Laat ze maar oprotten uit het Midden Oosten ,misschien levert dat ook minder ruzie tussen NAVO en IS op.

En Rusland had er voor moeten zorgen dat er minder wapens zijn in dat gebied van Russische oorsprong.

Volgens mij is het de VS die IS heeft voorzien van wapens e.d. hoor. Geen idee sinds wanneer het de schuld van Rusland in geworden? En over IS, het is een geesteszieke groep en ik vind het prima als we daar tegen knokken. Van mij mag er behoorlijk wat zwaarder geschut daarzo in worden gezet. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Uiteindelijk hoop ik dat alle westerse interventie in het Midden-Oosten stopt, dát zal past voor minder zorgen ;)

Volgens mij is het de VS die IS heeft voorzien van wapens e.d. hoor. Geen idee sinds wanneer het de schuld van Rusland in geworden? En over IS, het is een geesteszieke groep en ik vind het prima als we daar tegen knokken. Van mij mag er behoorlijk wat zwaarder geschut daarzo in worden gezet. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Uiteindelijk hoop ik dat alle westerse interventie in het Midden-Oosten stopt, dát zal past voor minder zorgen ;)

Vraag me af hoe je dat zwaarder geschut in gedachten hebt? Enig idee waar je eigenlijk over spreekt?

Het gaat om een landen waar 99% van de mensen gewoon onschuldige burgers zijn en waartussen dat IS tuig zich schuil houd. Of dacht je die IS aanhangers gewoon 24/7 met een zwarte jurk aan en een IS vlag rond lopen te zwaaien?

Waarom denk je dat het is dat er geen of zeer beperkt grondtroepen ingezet worden? Bovendien is het gebied waar dat IS tuig zich schuil houd gigantisch groot en bestrijkt verschillende landen. Daarnaast zijn er overheden die, al dan niet stiekum, die gasten gewoon steunen met wapens, geld en onderdak.

Kan je alvast uit de droom helpen, deze oorlog gaan we niet winnen. Nu niet, nooit!

Het enige wat je tegen IS kunt doen, is proberen te voorkomen dat ze doorpakken naar andere landen. En dan nog krijg je vroeg of laat te maken met (zelfmoord) idioten die aanslagen kunnen plegen op iedere door hun gewenste plek op aarde. Er zijn alleen in Nederland al een paar duizend idioten die IS een warm hart toedragen maar (nog) niet afgereisd zijn naar bijvoorbeeld Syrie. Vroeg of laat komt de dag dat één of meerdere van die gasten hier een aanslag plegen zoals in Frankrijk bijvoorbeeld. En het is jammer maar helaas, dat kun je (bijna) niet voorkomen.

Overigens verwacht ik ook dat velen van de niet extremistische moslims IS gewoon zulen steunen mocht het zover komen dat IS de EU binnen zal trekken.

Mogelijk dat een oplossing zal zijn om IS een stuk land te geven waar ze hun eigen staat kunnen oprichten. Maar dat zie ik zo 1,2,3 niet gebeuren.

Vraag me af hoe je dat zwaarder geschut in gedachten hebt? Enig idee waar je eigenlijk over spreekt?

Het gaat om een landen waar 99% van de mensen gewoon onschuldige burgers zijn en waartussen dat IS tuig zich schuil houd. Of dacht je die IS aanhangers gewoon 24/7 met een zwarte jurk aan en een IS vlag rond lopen te zwaaien?

Waarom denk je dat het is dat er geen of zeer beperkt grondtroepen ingezet worden? Bovendien is het gebied waar dat IS tuig zich schuil houd gigantisch groot en bestrijkt verschillende landen. Daarnaast zijn er overheden die, al dan niet stiekum, die gasten gewoon steunen met wapens, geld en onderdak.

Kan je alvast uit de droom helpen, deze oorlog gaan we niet winnen. Nu niet, nooit!

Het enige wat je tegen IS kunt doen, is proberen te voorkomen dat ze doorpakken naar andere landen. En dan nog krijg je vroeg of laat te maken met (zelfmoord) idioten die aanslagen kunnen plegen op iedere door hun gewenste plek op aarde. Er zijn alleen in Nederland al een paar duizend idioten die IS een warm hart toedragen maar (nog) niet afgereisd zijn naar bijvoorbeeld Syrie. Vroeg of laat komt de dag dat één of meerdere van die gasten hier een aanslag plegen zoals in Frankrijk bijvoorbeeld. En het is jammer maar helaas, dat kun je (bijna) niet voorkomen.

Overigens verwacht ik ook dat velen van de niet extremistische moslims IS gewoon zulen steunen mocht het zover komen dat IS de EU binnen zal trekken.

Mogelijk dat een oplossing zal zijn om IS een stuk land te geven waar ze hun eigen staat kunnen oprichten. Maar dat zie ik zo 1,2,3 niet gebeuren.

Tuurlijk begrijp ik dat je geen bommen kan gooien op een gebied met zoveel onschuldige mensen (hoewel, nu we op dit punt aangekomen zijn valt er een hoop negatiefs te zeggen over de VS die met zijn drones random potentiele burgers afschiet). Maar hoeveel filmpjes van onthoofdingen etc zijn er al niet verschenen? Met alle informatiebronnen die we vandaag de dag hebben ga je mij niet wijsmaken dat we zo'n clubje barbaren niet kunnen spotten als ze ergens op een open plek lopen. Je kan ze niet 24/7 bestrijden aangezien ze zich vaak genoeg tussen burgers bevinden, maar pak ze als je ze pakken kan, en pak ze dan hard! En alle beetjes helpen. We weten vast wel van een heel aantal wie ze zijn, en opsporen lijkt me ook geen probleem. Als ze tussen burgers rondlopen moet je ze er wel tussen uit kunnen zoeken met alle drones en andere shit van tegenwoordig.

Nooit. Daarmee open je een deur die nooit meer dicht kan. Je kan terroristen geen stuk land geven waarop ze hun eigen staat dan maar mogen stichten. Dat gaat van kwaad tot erger, de grenzen zullen steeds verder opgeschoven worden, de agressie richting buurlanden zal alleen maar toenemen en het zal nooit genoeg zijn.

Deja vu... net of ik Israel beschrijf...

• Leuk 1
Nooit. Daarmee open je een deur die nooit meer dicht kan. Je kan terroristen geen stuk land geven waarop ze hun eigen staat dan maar mogen stichten. Dat gaat van kwaad tot erger, de grenzen zullen steeds verder opgeschoven worden, de agressie richting buurlanden zal alleen maar toenemen en het zal nooit genoeg zijn.

Deja vu... net of ik Israel beschrijf...

Je hebt gedeeltelijk gelijk. Maar als je die gasten een eigen stuk grond geeft, kun je proberen ze onder controle te houden binnen die landsgrens. Maar ik ben bang dat ze idd niet snel tevreden zullen zijn.

Tuurlijk begrijp ik dat je geen bommen kan gooien op een gebied met zoveel onschuldige mensen (hoewel, nu we op dit punt aangekomen zijn valt er een hoop negatiefs te zeggen over de VS die met zijn drones random potentiele burgers afschiet). Maar hoeveel filmpjes van onthoofdingen etc zijn er al niet verschenen? Met alle informatiebronnen die we vandaag de dag hebben ga je mij niet wijsmaken dat we zo'n clubje barbaren niet kunnen spotten als ze ergens op een open plek lopen. Je kan ze niet 24/7 bestrijden aangezien ze zich vaak genoeg tussen burgers bevinden, maar pak ze als je ze pakken kan, en pak ze dan hard! En alle beetjes helpen. We weten vast wel van een heel aantal wie ze zijn, en opsporen lijkt me ook geen probleem. Als ze tussen burgers rondlopen moet je ze er wel tussen uit kunnen zoeken met alle drones en andere shit van tegenwoordig.

Als het zo makkelijk zou zijn, was IS geen probleem meer. Ik zou zeggen, lees er eens wat meer over, misschien dat je dan begrijpt dat het niet echt mogelijk is wat je schrijft ;-)

Ja Israel veroverd ook terrein van de palestijnen ,dat gebeurd er als je ze een stuk land geeft dus dat helpt niet.

misschien is het het beste als de Koerden het oplossen ,want met de NAVO erbij gaat het nog een tijdje duren ,ik vindt dat de NAVO niet mag aanvallen maar wel verdedigen van Koerdisch terrein.

Politie Bremen zoekt 'Nederlandse' islamisten

De politie van Bremen zoekt naar vier islamisten die vanuit Nederland op weg waren naar de Noord-Duitse stad om daar mogelijk een aanslag te plegen. Dat meldde de lokale zender Radio Bremen dinsdagavond. Een terreurwaarschuwing van de autoriteiten hield de stad afgelopen weekeinde in de greep. Zwaarbewapende agenten patrouilleerden in de binnenstad.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/23755656/__Politie_zoekt__islamisten_uit_NL___.html

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...