Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Wesp   Ik kan hier 'n heel verhaal schrijven maar denk dat het voor alsnog handiger is 'n link te plaatsen, zodat je iets meer van de echte geschiedenis, dan wat de bevolking wijs wordt gemaakt, k

Posted Images

Wie is anonieme leon?
Een halve zool met doomsdaypreppers als voorbeeld, die met een helm op,en met een camouflagebroek met zakken aan de zijkant, door een bos heen rent en zegt dat ie met zijn pijl en boogje het land wel zal verdedigen.

Beetje onrealistisch raar ventje.

En dat soort ventjes wil graag op tv en dat lukte hem, dus nu denkt iedereen(nou ja, de schapen dan) dat preppers anonieme Leons zijn.

Een halve zool met doomsdaypreppers als voorbeeld, die met een helm op,en met een camouflagebroek met zakken aan de zijkant, door een bos heen rent en zegt dat ie met zijn pijl en boogje het land wel zal verdedigen.

Beetje onrealistisch raar ventje.

En dat soort ventjes wil graag op tv en dat lukte hem, dus nu denkt iedereen(nou ja, de schapen dan) dat preppers anonieme Leons zijn.

Een echte preppert zal nooit op tv verschijnen. Radio misschien. Op misschien één uitzondering na.

The Shocking Reason Putin Isn't Worried About The $50 Billion Yukos Ruling

Submitted by Tyler Durden on 07/28/2014 23:51 -0400 (ZEROHEDGE)

One person close to Mr Putin said the Yukos ruling was insignificant in light of the bigger geopolitical stand-off over Ukraine.

“There is a war coming in Europe,” he said. “Do you really think this matters?”

One person close to Mr Putin said the Yukos ruling was insignificant in light of the bigger geopolitical stand-off over Ukraine.

En wie is die 'one person close to Mr Putin'? Degene die morgen wordt aangetroffen met een paar gram lood onder zijn fontanel? En wat als er niemand dood wordt aangetroffen? Is het dan een doofpotaffaire of was het dan gewoon een lulverhaal?

En wie is die 'one person close to Mr Putin'? Degene die morgen wordt aangetroffen met een paar gram lood onder zijn fontanel? En wat als er niemand dood wordt aangetroffen? Is het dan een doofpotaffaire of was het dan gewoon een lulverhaal?

Beste Ries,

Ik rapporteer alleen wat ik tegenkom op het internet. Het hoeft niet eens iets te zijn waar ik zelf in geloof. Alle postings hier zijn 'discussiestukken'. Ik heb bv. zelf een proefabonnement op de Volkskrant genomen omdat ik de berichtgeving van de Telegraaf te tendentieus vind: "Moordenaars! (De Russen)" en "We sturen onze commando's", etc. Ik struin alle bronnen af om aan informatie te komen, zelfs als deze gekleurd is (bv. PressTV (Iran), RT, en Debka files (Israël). Ik zoek naar een gemene deler. Ik wil alle partijen horen terwille van een waarheidsvinding. Hoewel de "Waarheid" helaas de eerste is die sneuvelt in een oorlog. Hieronder nog 2 links inzake jouw repliek (hierboven).

Russia Admits WW3 Is Coming! ‘There Is A War Coming In Europe’

Tuesday, July 29, 2014 7:10

Mother Of All Bombshells! Huge US Military Buildup In Ukraine – “This Is All Looking Pretty Ugly” – Gregory Mannarino

Tuesday, July 29, 2014 14:14

Beste Ries,

Ik rapporteer alleen wat ik tegenkom op het internet. Het hoeft niet eens iets te zijn waar ik zelf in geloof. Alle postings hier zijn 'discussiestukken'. Ik heb bv. zelf een proefabonnement op de Volkskrant genomen omdat ik de berichtgeving van de Telegraaf te tendentieus vind: "Moordenaars! (De Russen)" en "We sturen onze commando's", etc. Ik struin alle bronnen af om aan informatie te komen, zelfs als deze gekleurd is (bv. PressTV (Iran), RT, en Debka files (Israël). Ik zoek naar een gemene deler. Ik wil alle partijen horen terwille van een waarheidsvinding. Hoewel de "Waarheid" helaas de eerste is die sneuvelt in een oorlog. Hieronder nog 2 links inzake jouw repliek (hierboven).

Russia Admits WW3 Is Coming! ‘There Is A War Coming In Europe’

Tuesday, July 29, 2014 7:10

Mother Of All Bombshells! Huge US Military Buildup In Ukraine – “This Is All Looking Pretty Ugly” – Gregory MannarinoTuesday, July 29, 2014 14:14

Ik begrijp de problemen waar je tegenop loopt, @vheeswijk. Een simpele manier is om te kijken hoe waarheidsgetrouw eerdere berichten waren En zonder je op je ziel te willen trappen: The Secret Truth Hidden in the Law of Moses – Who controls us and WHY? zou toch een alarmbelletje moeten doen gaan schellen. De pers, en dat wat gedrukt is, heeft het niet altijd even goed met je voor. Je wordt niet extra waakzaam door veel verschillende kanten te bekijken, maar door onwaarheden van je af te schudden.

Gelukkig nog even lekker kunnen natrappen nietwaar? Lekker he?

Een echte preppert zal nooit op tv verschijnen. Radio misschien. Op misschien één uitzondering na.

Hèhè en @DickBerts dan. Dat noem ik wel een echte prepper

Je mag nooit meer raden. Voor jou de Gouden Stuiver en de Ren-Je-Rot-Award!

Met niets tegen @homerun , die wist hopelijk niet niet waar je 'm in mee nam.

Welnu, snaveltjes dicht en oogjes toe enzo. Ik ga slapen.

Gelukkig nog even lekker kunnen natrappen nietwaar? Lekker he?

Met niets tegen @homerun , die wist hopelijk niet niet waar je 'm in mee nam.

Welnu, snaveltjes dicht en oogjes toe enzo. Ik ga slapen.

Ik lees hier helaas geen trap na.

Alhoewel Nonkel direct uit de hoek kan komen (en ik kan het weten, ik was de allereerste die ooit een discussie met hem kreeg nota bene in zijn aller eerste post op dit forum), weet ik dat hij Dick geen slecht hart toe draagt.

In bovenstaande post lees ik dan ook dat geen 1 echte prepperd ooit op tv zou willen verschijnen behalve Dick.

Met andere woorden: Dick is een ECHTE prepper en de enigste ECHTE prepper die op tv verschijnt.

Ik zie het dan ook als een compliment naar Dick toe en tegelijkertijd een hand om de discussie van afgelopen week te beslechten.

Ik lees hier helaas geen trap na.

Alhoewel Nonkel direct uit de hoek kan komen (en ik kan het weten, ik was de allereerste die ooit een discussie met hem kreeg nota bene in zijn aller eerste post op dit forum), weet ik dat hij Dick geen slecht hart toe draagt.

In bovenstaande post lees ik dan ook dat geen 1 echte prepperd ooit op tv zou willen verschijnen behalve Dick.

Met andere woorden: Dick is een ECHTE prepper en de enigste ECHTE prepper die op tv verschijnt.

Ik zie het dan ook als een compliment naar Dick toe en tegelijkertijd een hand om de discussie van afgelopen week te beslechten.

Jij bent de enige die het tot nu toe op waarde wist te schatten. Het was inderdaad een handreiking. Vanuit mijn hart!

Ik durf echt op alles dat me waard is te zweren dat ik werkelijk niets tegen die man heb. Nou overdrijf ik, wat ik op hem tegen heb is dat hij geen antwoord geeft op vragen die hem slecht uitkomen. Maar zo heeft iedereen zijn makke.

Overall is het een goeie pik en ik ben overtuigd van zijn goede bedoelingen. Stel dat hij nou te hard van stapel loopt, en ik hem kan afremmen. Of dat ik te sloom ben en hij me peper in mijn behaarde en bejaarde reet stopt. Mooi toch? Berts heeft niet het copyright op de waarheid en ik heb geen patent op (de) pravda. Nou en?

• Leuk 1

Ik was in eerste instantie van plan om wat foto's neer te planten van wat plantjes die ik heb gekweekt.. ik denk dat het niet meer zoveel nut heeft nu als er binnenkort oorlog uitbreekt.

Ondanks dat, denk ik dat het knokken in beginsel beperkt blijft tot het gebied aan en om Oekraiëne.

Zonder meer moeten we ons zorgen maken, maar vergeet niet dat we ook beter voorbereid zijn al voor dat er wat gebeurde in Oekraiëne, en daar leven ook nog een hele hoop op dit moment. Gevaarlijk wordt het zonder meer, maar we hebben betere overlevingskansen.

Het is nog een flink aantal kilometers dat ze moeten overbruggen voordat we aan de Nederlandse grens komen. Het bombarderen van Brussel zie ik wel als een grote dreiging waar ook Nederland last van kan krijgen als we radioactief spul er aan toevoegen. Anders dan dat... gaat extreme schaarste mij nekken.

Wie zegt dat we daar in België een probleem mee zouden hebben ? Is het gelijk een heet communautair hangijzer uit de weg en kunnen we eindelijk een democratisch verkozen staatshoofd aanstellen. Bovendien wonen er volgens mij nog nauwelijks Europeanen in Brussel. :-)

• Leuk 2

4e keer, met nu zowaar een reactie......

Ik was in eerste instantie van plan om wat foto's neer te planten van wat plantjes die ik heb gekweekt.. ik denk dat het niet meer zoveel nut heeft nu als er binnenkort oorlog uitbreekt.

Ondanks dat, denk ik dat het knokken in beginsel beperkt blijft tot het gebied aan en om Oekraiëne.

Zonder meer moeten we ons zorgen maken, maar vergeet niet dat we ook beter voorbereid zijn al voor dat er wat gebeurde in Oekraiëne, en daar leven ook nog een hele hoop op dit moment. Gevaarlijk wordt het zonder meer, maar we hebben betere overlevingskansen.

Het is nog een flink aantal kilometers dat ze moeten overbruggen voordat we aan de Nederlandse grens komen. Het bombarderen van Brussel zie ik wel als een grote dreiging waar ook Nederland last van kan krijgen als we radioactief spul er aan toevoegen. Anders dan dat... gaat extreme schaarste mij nekken.

Is dit een persiflage of ben je echt zo defaitistisch dat je het nut van nieuwe plantjes niet meer inziet?

In de Oekraine 'leven er nog een hele hoop op dit moment'. Inderdaad. Stemt hoopvol, toch?

Toch denk ik dat de kans groot is dat Nederland als 1 van de eerste landen in een oorlog betrokken kan worden. Als de vijandelijke partij flinke schade wilt aanbrengen is het qua logistiek gezien Rotterdam een enorm goede keus om in as te leggen. 90% van alle wapens, olie en andere goederen gaat via Rotterdam in Europa.

Dan al niet gesproken over de olievoorraden die hier liggen voor andere EU landen.

Wie zegt dat we daar in België een probleem mee zouden hebben ? Is het gelijk een heet communautair hangijzer uit de weg en kunnen we eindelijk een democratisch verkozen staatshoofd aanstellen. Bovendien wonen er volgens mij nog nauwelijks Europeanen in Brussel. :-)

Onderschat de grote krijgers en ijzervreters Hans van Baalen en Guy Verhofstadt niet, die met hun zwaarden de rokende puinhopen van het EU-parlementsgebouw zullen verdedigen!

Hier in actie tijdens hun opruien van de bevolking in Kiev, voorafgaand aan de coup en directe oorzaak van de oorlog in Oekraine:

2rh46mo.jpg

Waar zijn deze helden en idolen nu trouwens? Op parlementair reces, neem ik aan? Zijn de medeverantwoordelijken aan de kistjes op vliegveld Eindhoven toe aan een welverdiende vakantie?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...