Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
Jan c

Werken in Libanon

Recommended Posts

Vandaag de vraag gekregen van mijn werkgever of ik eind augustus een machine kan gaan opstarten in Libanon .

Keek hem bedenkelijk aan en vroeg hem of hij wel degelijk Het land tussen Israel /Syrie bedoelde ,waar Belgische ontmijners tot op vandaag clusterbommen aan het opruimen zijn uit de laatste oorlog ,waar hezbollah actief is én waar er met de regelmaat van de klok bomaanslagen zijn ....

http://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen/azie/libanon/ra_libanon.jsp

Heb hem vriendelijk bedankt voor het " snoepreisje " , start het ding wel op via conference call .

Ik doe lekker met @Lekker mee. Ik zou vrijwel zeker ook gegaan zijn. Libanon, mooi land. Voor de grap even gekeken naar het reisadvies voor het land waar ik woon, is ook niet best, terwij het hier prima wonen is. In de buurlanden ook een beetje oorlog en dergelijke, al Shabab o.a.

Moet toch verrekte lekker zitten die comfortzone in Nederland. (Ben daar overigens een paar weken geleden weer even geweest, zou er niet meer willen wonen, saai enzo.

Vandaag de vraag gekregen van mijn werkgever of ik eind augustus een machine kan gaan opstarten in Libanon .

Keek hem bedenkelijk aan en vroeg hem of hij wel degelijk Het land tussen Israel /Syrie bedoelde ,waar Belgische ontmijners tot op vandaag clusterbommen aan het opruimen zijn uit de laatste oorlog ,waar hezbollah actief is én waar er met de regelmaat van de klok bomaanslagen zijn ....

http://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen/azie/libanon/ra_libanon.jsp

Heb hem vriendelijk bedankt voor het " snoepreisje " , start het ding wel op via conference call .

Leer mij hoe je zon machine moet opstarten ;) Vlieg er vanavond nog naar toe als ik de kans krijg.

Ieder zijn mening en die respecteer ik ,moest ik vrijgezel én kinderloos zijn én hiervoor een extra bonus krijgen om naar een land te vertrekken waar nog steeds een terroristische dreiging is met bomauto's en zelfmoordaanslagen dan had ik het waarschijnlijk wel gedaan ....Vandaag is hiervan geen sprake .

Leer mij hoe je zon machine moet opstarten ;) Vlieg er vanavond nog naar toe als ik de kans krijg.

Met op de groene startknop te drukken ben je al een heel eind in de goede richting :-)

Ieder zijn mening en die respecteer ik ,moest ik vrijgezel én kinderloos zijn én hiervoor een extra bonus krijgen om naar een land te vertrekken waar nog steeds een terroristische dreiging is met bomauto's en zelfmoordaanslagen dan had ik het waarschijnlijk wel gedaan ....Vandaag is hiervan geen sprake .

Ik stond ooit aan die grens met Libanon. Wel aan Israëlische zijde. Die werd overigens bewaakt door een blond en knap fotomodel met blauwe ogen en een Galil in haar handen.

Gast ghostwhiper

Ik was wel gegaan hoor voor de juiste prijs :p

Technisch ben ik voldoende onderlegd om een machine op te starten die ik niet ken

Ik was wel gegaan hoor voor de juiste prijs :p

Technisch ben ik voldoende onderlegd om een machine op te starten die ik niet ken

Qua ongebreideld zelfvertrouwen kan dat tellen zo een uitlating.

Gast ghostwhiper
Qua ongebreideld zelfvertrouwen kan dat ellen zo een uitlating.

En nu in het Nederlands?

En nu in het Nederlands?

Er wordt nog een politiemacht gezocht om toezicht te houden in Oekraïne, misschien is dat een kolfje naar jouw hand?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...