Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nederland en VS bereiden invasie voor

Tom
 Share

Recommended Posts

Voor wat het waard is, artikel uit Spitsnieuws;

Op zo’n twintig kilometer van de Poolse hoofdstad Warschau bereiden Nederlandse, maar vooral Amerikaanse, militairen zich volgens onze bronnen voor op een invasie in het gebied waar donderdag de brokstukken van vlucht MH17 van Malaysia Airlines neerkwamen. Daarbij kunnen eventueel ook Nederlandse F16’s worden ingezet, deze voeren normaal gesproken patrouillevluchten boven de Baltische staten uit. Zowel de Nederlandse als de Amerikaanse autoriteiten hebben zich tot nu toe nog niet geuit over een plan B.

LEES ARTIKEL (KLIK)

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het vuurtje bij het lontje houden kan heel gevaarlijk zijn. Rusland zou dit kunnen zien als een provocatie en een tegenaanval inzetten. Maar ja, niks doen is ook geen optie.

De VS zit al meer dan een maand met veel troepen in Oost-Europa.

Dus voor de Russen is dit niets nieuws.

Misschien gaat Nederland zijn tanks sturen! ;)

Link naar reactie

ik vind het allemaal een beetje krom, we horen overal verhaaltjes van en iedereen heeft een antwoord. het meest rare vind ik dit:

lichamen worden uit het rampgebied gehaald en naar een mortuarium en Nederland is boos zegt men dan, Maar tegelijkertijd vindt met het erg dat de lichamen van de slachtoffers op de rampplek liggen in de hitte. Sorry dat ik het zeg, maar de lichamen zijn in mijn ogen beter af in een mortuarium dan op de rampplek. Er valt aan de lichamen toch geen bewijs te vernietigen?? Wat zou men gaan doen? slachtoffer namen zijn allemaal bekend, dus heeft ook geen nut om lichamen te laten verdwijnen. Het zijn allemaal geruchten die de Oekrainse regering naar buiten brengt.

Net als de raket installatie waarmee het vliegtuig zou zijn neergeschoten... eerst was het door seperatisten gestolen van een wapen depot, en werd het door hun gebruikt. Toen was het materiaal van de russen dat in handen was van seperatisten. Nu zou het gaan om materiaal en bemanning uit Rusland en het zou alweer in Rusland zijn. Ja sorry hoor, maar hoe hebben ze dat gedaan?? die dingen rijden niet zo hard hoor en de grensposten zouden alweer in het bezit van het leger zijn. Misschien hebben ze Red Bull in de tank gegoten en heeft het vleugeltjes gekregen. Nee als je het mij vraagt dan zeg ik: Het Oekrainse leger heeft ons vliegtuig neergeschoten. Waarom? Nou heel simpel om de VN/EU/VS te betrekken bij de strijd, want naar maanden vechten, bombardementen op dorpen, aanvallen met gevecht vliegtuigen op steden hebben ze de "opstand" nog steeds niet onder controle.

Wat zeggen jullie, er zijn ook andere vliegtuigen neergeschoten en beschoten? Ja, nee we hebben al genoeg bewijzen gezien dat het leger/politie en wat dan ook alwel vaker zich voordoen als seperatisten en dan op hun eigen mensen schieten. het opofferen van een vliegtuig en bemanning is op langere termijn gewoon goedkoper, want als de VN/VS er troepen en materiaal heen sturen dan kost het hun natuurlijk praktisch niets en ze krijgen er eerste klas materiaal en troepen voor terug.

• Leuk 1
Link naar reactie

Tja invasie....

Ik weet niet of dat het juiste woord is omdat je dit zo verschillend op kan vatten op dit moment en getuige de reacties die hier op volgen.

Wat ik wel geloof is dat Nederland serieus zoekt naar een mogelijkheid om de slachtoffers terug naar Nederland te kunnen brengen.

Wij zijn een klein land met niks, nada nul-komma-nul nog over qua strijdmacht en het is niet on-denkelijk dat er contacten zijn gelegd met meerdere landen (inclusief Rusland), om als het echt niet anders kan met een kleine bezetting de omgeving van de ramp af te zetten.

Geen invasie van een land, wel een actie om in ieder geval de lichamen te waarborgen.

Moeilijk, kritisch en gevaarlijk, vandaar dus ook een plan B en niet plan A.

Gelukkig schijnt er op dit moment eindelijk een overeenkomst met de rebellen te zijn en misschien dat de toedracht van de ramp nooit helemaal boven water zal komen, de familieleden van de omgekomen slachtoffers krijgen in ieder geval hun geliefden terug....

Link naar reactie

Geen zorgen, Nederland heeft daar de ballen niet voor. We laten ons liever op de kop schijten dan dat we uit eigen beweging zulke stappen zouden zetten.

Eerder denk ik dat Nederland de VN + NATO + EU zal vragen om gezamelijk iets te ondernemen. Maar ook die kans lijkt mij erg klein omdat iedereen donders goed beseft dat dit het begin van WW3 zal betekenen.

Overigens vermoed ik dat Putin erop aanstuurt dat anderen zich in het conflict gaan mengen zodat Rusland kan zeggen dat ze het recht hebben zichzelf en de inwoners mogen te verdedigen.

Link naar reactie

BRIC is voornamelijk een economisch blok die ALS ze zouden samenwerken de grootste economie konden vormen. Voor zover ik weet is er geen officieel BRIC verbond, zeker niet militair gezien.

...maar ze zijn er wel mee bezig.

BRICS News 3 july 2014: Indian army chief’s China visit lauded by PLA

Chief of the General Staff of China’s People’s Liberation Army, Fang Fenghui said on Tuesday that the Indian Army Chief General Bikram Singh’s first official visit to China will deepen defense cooperation between Asia’s two militaries.

http://thebricspost.com/india-army-chiefs-china-visit-lauded-by-pla/#.U8wGl7cri1s

Link naar reactie

Het idee alleen al. Nederland en de VS bereiden invasie voor. 200.000 militairen van de VS en 20 van Nederland. Dus de titel zou beter zijn : VS bereidt een invasie voor en Nederland gaat de sokken van de militairen wassen.

Dan vragen we gewoon de hulp van onze zuiderburen (het Belgisch leger).

Link naar reactie

I love the French language. I have sampled every language, French is my favourite - fantastic language, especially to curse with. Nom de Dieu de putain de bordel de merde de saloperies de connards d'enculé de ta mère. It's like wiping your arse with silk, I love it.

Waarom praat je dan Engels ? Juste une simple remarque d'un gars qui au moins a un peu de bon sens.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...